²🐯

4.8K 438 121
                                    


"YOONGİ BIRAK KOOKİE'Yİ MAL!!"

Bağırmıştım elindeki şal benzeri şeyle tavşanımı kovalayan arkadaşıma. Ama umursamıyordu Jimin halimize bakıp kahkalar atarken, Hoseok hepimize 'malsınız' dermiş gibi bakıyordu. Seokjin ise kafasını Namjoon'un omzuna yaslamış gece gündüz izleyip hala bitiremediği animesini izliyordu. Namjoon'unun da ondan farkı yoktu zaten.

Bacağımda hissettiğim tüğlerle kafamı aşağı doğru çevirdim minik bebeğim Yoongi amcasından korkmuş olacak ki ön patileri ile arka patilerini tamamen ayağıma dolamıştı ve bu görüntü...fazla tatlıydı!

"Korktun dimi o kedi kılıklıdan bebeğim? Ama merak etme baban seni o şırfıntıdan korur"

Yoongi ona kedi kılıklı ve şırfıntı dediğim için bana kötü kötü bakarken Jimin yıldız gibi parlayan gözleriyle az önce kucağıma aldığım ve boynumu yalayan tavşana bakıyordu. Piskopat diye geçirdim içimden gece ben uyurken evime girmesini ve yavrumu kaçırmasından korkuyordum madem bu kadar tavşan seversin git al kendine kardeşim sal benimkini!

"Jimin! Gözlerini oyarım ha Kookie korkuyor bakma öyle"

Jimin'e cırlamamla Seokjin ile Namjoon aynı anda gözlerini devirerek bana bakmıştı gerçekten de çok korkunç bir çiftlerdi! Aa pardon 'yatak arkadaşı' olacak o.

"Taehyung nüfusuna al istiyorsa
tavşanı?"

Hoseok'un dediği ile kıkırdadım ve Kookie'yi göbüşünden tutup havaya kaldırdım ve istem dışı ince çıkan sesimle konuştum.

"Oww~! Bebeğim Kim Kookie olmak istermisin ha seni hayatımda ki tek erkek yapayım mı??"

Sanki dediklerimi anlarmış gibi kullaklarını kaldırmış ve zeytin gibi olan kocaman gözlerini bana doğrultmuştu.

"Salak tavşana evlenme teklifi ediyor!"

Jimin kahkalarla yere düşerken dil çıkarttım ve gözlerimi devirdim ona.

"Taehyung tamam gaysin ama tavşanına da yavşama be"

Seokjin'in konuşmasıyla koltuktaki yastığı aldım ve hızla yüzüne fırlattım ama malesef amacıma ulaşamamıştım çünkü Namjoon elini Seokjin'in yüzüne siper ederek yastığın kendi koluna gelmesini sağlamıştı.

"Taehyung Kookie fenomen oldu lan!!!"

Yoongi yanıma oturarak bağırmış ve karnımın üstünde patilerini yalayarak keyif çatan tavşanın kafasını okşamıştı.

Jimin yerden kalkarak diğer yanıma oturmuş ve elindeki cipsi ağzına atarken konuşmuştu.

"Az önce Kookie'ye hayatımdaki tek erkek mi ol dedin Jeongin'e noldu?"

Jimin'e döndüm ve aklıma gelen anılarla ister istemez kahka attım bakışlarımı karnımda uslu uslu yatıp beni izleyen tavşana çevirdim ve konuştum.

"1 hafta önce Jeongin bana gelmişti, hayvanlardan nefret ediyormuş hatta Kookie'yi görünce şu tüğ yumağını dışarı çıkartırmısın demişti."

Sözlerimi bitirmemle Yoongi ile Jimin'in aynı anda söylendiğini duydum.

"Vay oruspu!"

"Vay oruspu!"

Kıkırdadım bu hallerine ve Kookie'nin tüğlerini okşarken konuşmaya devam ettim.

"Neyse o an ne kadar sinirlensem de onu evden kovmadım çünkü çocuğu eve ben çağırmıştım ve yüzyüze geldiğimiz ortamlar vardı ayıp olurdu ama biriciğimi de başka odaya götürmedim. İşte bu çocuk birden bana fazla temas etmeye başladı ben daha ne olduğunu anlamadan kucağıma oturdu resmen! Tam dudaklarımı öpecekti ki Kookie çocuğun ayağını ısırdı hemde öyle bir ısırmış ki deli, minicik olduğuna bakmayın kanattı resmen Jeongin de çığlık ata ata çıktı evden "

Sonlara yaklaşırken bende diğerleri gibi gülmeye başlamıştım lakin çalan kapıyla herkesin kahkası son bulmuştu.

Kucağımda Kookie ile kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda bana gülümseyerek bakan Jeongin ile karşılaştım bakışları kucağımda duran Kookie'ye kayınca gülümsemesi solmuştu ama.

"Selam Taehyung~"

Bir süre sadece sevimsiz yüzüne bakmış ve soğuk bir sesle cevap vermiştim.

"Selam. Niye geldin sen?"

Kendi aptallığıma sövüyordum nasıl 1-2 hafta önce bu çocukla flörtleşmiştim ki şuan oldukça itici geliyordu çünkü öncesinde de konuyu hep sekse getiriyordu. Sanırım Kookie'm sayesinde onun aslında beni sadece yatmak için kullanacağını anlamıştım.

"Burdan geçiyordum ve uğramak istedim malûm en son ki görüşmemiz pekte iyi sonlanmamıştı"

Son sözlerini söylerken bakışlarını tavşanıma çevirmiş ve yüzünü buruşturmuştu nefretle. Sanki o sana bayılıyor amınakoyim!

"Neydi şu tüğ yumağının adı? Onu nasıl evine alıyorsun merak edi-"

"Sanane Jeongin. Benim evim istediğim hayvanı alırım, sen dışında."

Birşey demesine izin vermeden kapıyı üzerine kapatmış ve Kookie'nin başını öpüp oturma odasına geri dönmüştüm

"Kimle konuşuyordun lan sen iki saattir?"

Hoseok'un sorusuyla off'ladım ve kendimi koltuğa attım. Kookie karnımın üstünden yürümüş ve boynuma ulaşarak oraya yerleşmişti kafamı sağa çevirsem onun pembiş burnuyla benim burnum temas halinde oluyordu ve Kookie bunu seviyordu en azından benim yorumum öyleydi çünkü burunlarımızı birbirine sürtüyordu nerden öğrendiyse.

"Salak Jeongin geldi tüğ yumağı falan dedi Kookie'ye çakıcaktım ağzına kucağımda bebek vardı malesef yapamadım kovdum bende"

Jimin kaşlarını çatarak bardağındaki kolasını kafasına dikmiş ve sinirle söylenmişti.

"Ulan ikidir tüğ yumağı falan diyor bizimkine tenha bir köşede sıkıştırıp dövücem Yoongi ile"

Yoongi Jimin'in tavrına gülmüş ve kolunu omzuna atarak konuşmuştu.

"Tabi lan Jimin o veleti oyalarken bende üstüne atlarım Kookie'de kulağını kemirir"

Seokjin ve Namjoon Yoongi'nin dediğine kahkalarla gülerken ben sinirle tıslarmış gibi konuşmuştum kedi suratlı arkadaşımın yüzüne.

"Sen benim oğluşuma fare mi diyorsun lan! dişlerini törpülesin diye oyuncak alıyorum ben ona o salağın pis kulağına ihtiyacı yok"

Yanağımda hissettiğim ıslaklıkla anladım Kookie'nin yanağımı yaladığını uyumadan önce kendini temizleyeceğine gelip benim yüzümü yalıyordu gerçekten de garip bir evcil hayvanım vardı çok akkılıydı ve söylediğim herşeyi anlıyordu. Şanslı hissettim kendimi böyle bir evcil hayvana sahip olduğum için kim bilir Kookie'nin daha nasıl yönlerini görecektik zamanla...

***
Zaman göstericek Tae oy ve yorum vermeyi unutmayın 😽❤️

BUNNY🐰 ~|TK|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin