¹³🐰

2.9K 289 29
                                    

"Taehyung bu gece benimle kalır mısın?"

Küçüğün masum sorusu ile Taehyung ne diyeceğini bilememişti. Jungkook adamın kararsız halini görünce sorduğuna pişman olmuştu. Taehyung'un yanından biraz uzaklaştı ve konuşmak için ağzını araladı.

"Özür dilerim seni de rahatsız ett-"

"Tabikide kalırım Jungkook ne rahatsız etmesi"

Taehyung hızlıca konuşup küçüğün içini rahatlatmıştı. Eğer Taehyung kabul etmeseydi sabaha kadar yapayanlız bir şekilde evde kafayı yiyecekti.

"Teşekkür ederim...iyiki geldin"

Jungkook yüzündeki mahçup gülümseme ile Taehyung'un gözlerinin içine bakarak konuşmuştu. Taehyung kaşlarını çattı ve işaret parmağı ile orta parmağını makas gibi yapıp küçük olanın burnunu sıktı.

"Teşekkür etmeyi sana yasaklıyorum tavşancık"

Jungkook Taehyung'un kendisine olan hitabı ile kıkırdamış ve kafasını sallayarak onaylamıştı büyük olanı. Jungkook aklına gelen şey ile ayaklanmış ve konuşmuştu.

"Taehyung! Misafir odam yok ki sen nerde yatacaksın?"

Taehyung bilmiyorum dercesine omzunu silkmişti, fakat sonradan aklına gelen şey ile sırıtmış ve her ne kadar Jungkook'un kabul etmeyeceğini düşünsede konuşmuştu.

"Senin yatağında birlikte uyuyalım"

Duyduğu şey ile gözleri parıldamıştı küçük olanın Taehyung ile uyumayı deli gibi özlemişti üstelik insan bedenindeyken bunu yapmayı çok istiyordu.

"Gerçekten mi!? Olur yani senin içinde kabulse uyuyabiliriz sonuçta sadece bir yatak var öyle değil mi? Misafirimi koltukta uyutmak istemiyorum"

Jungkook'un dedikleri ile şaşırmıştı Taehyung yeni tanışmalarına rağmen teklifini kabul etmişti bu mutlu etmişti onu etkilendiği çocuk ile birlikte uyumak onu oldukça heycanlandırıyordu. Jungkook yerine gelen neşesi ile Taehyung'un elini tutmuş ve yukarıdaki yatak odasına yönlendirmişti.

Taehyung lila ve bebek mavisi renklerinin ağırlıklı olduğu odaya bakınca buranın tam Jungkook gibi birinin yatak odası olacağını düşündü. Jungkook'un gözleri çalışma masasının üstündeki fotoğrafa kayınca fal taşı gibi açılmıştı eğer Taehyung onu görürse kendisi için herşey biterdi belki büyük olanı hayatı boyunca kaybedecekti. Taehyung'un bakışları tam çalışma masasını bulacaktı ki Jungkook ne yaptığını kendiside bilmeyerek büyüğün boynuna atladı. Taehyung yatağın baş ucunda olmalarından dolayı yere değil Jungkook üstünde olacak şekilde yatağa düşmüştü. Bu düşüş sayesinde ise ikilinin pembelikleri birbirini bulmuştu...

***

Var mı mutlu olan?
WhatsApp grubu

Taehyung
Aşkolar bir öpüşmüşüm olaaayy😎💅

Seokjin
Bak yine

Kesin Jungkook ile ilgili

Taehyung
Nerden bildin kız🤭

Namjoon
Acaba nerden bildi😱

Jimin
Naptın lan çocukla

Yoongi
Çitadan daha hızlısınız amk tanışalı daha ne kadar oldu

Hoseok
Taehyung üstün tavlama becerilerini kullanarak çocuğun aklına sızmıştır

Taehyung
Yoo ne münasebet

BUNNY🐰 ~|TK|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin