⁷🐰

3.7K 378 29
                                    

"Çok özlemişim seni!!!"

Felix'in beni öldürmek istermiş gibi sarılması yüzünden nefes alamadığımı hissettim ve garip çıkan sesimle konuştum.

"Öleceğim lix bak beni seviyorsan lütfen dur"

Sonunda oda fazla sıkı sarıldığını fark etmiş olacak ki yüzünden eksilmeyen gülümsemesiyle ayrılmıştı benden. Gülümsemiş ve yanaklarını sıkıp konuşmuştum.

"Şuna bak kilo almışsın çok tatlısın her zaman ki gibi çok özlemişim seni yaa"

Ağlarcasına konuşmamla gülümsemiş ve yanaklarında olan ellerimi avuçlarının içine hapis edip kucağına indirmişti.

"Neden bizi ziyaret etmek için bu kadar geciktin ki Hyunjin ve ben seni o kadar merak ettik ki en sonunda Hyun dayanamayıp senin şu evinde kaldığın adamın arkadaşını takip etmeye başladı. Ha bu arada gördün mü sen onu ulaşabildi mi sana?"

Dedikleriyle şaşırmıştım. İyide Hyunjin bana Felix'in ısrarları sonucu bana ulaştığını söylemişti.

"Ulaştı Hoseok hyungun kedisi oldu şimdi benim kaybolduğumu kısa süre içinde öğrenir ve oda gelir yakında"

Felix'in yüzü dediklerimle değişmişti.

"Geldiğinden beri sormadım ama sen Taehyung denen adamı çok seviyordun ne kadar ısrar etsekte onunla kalmayı tercih etmiştin ne değişti şimdi?"

Bakışlarımı yere çevirdim ve sustum şuan bu konuyu konuşmak istemiyordum. Elimi sıkmıştı destek vermek amacıyla zoraki gülümsedim ve bakışlarımı Felix'e çevirdim.

"Benim...Taehyung'a olan hislerim değişti Felix. Uzun zaman sonra tekrar bir insana aşık oldum ama onunda sonu hüsranla bitti.."

Gözlerimden akan bir yaşla sözlerimi bitirdim. Bakışları vücudumda geziniyordu endişe ile düşündüğü şeyin olmadığını söylemek için konuştum.

"Bana fiziksel bir zarar vermedi vermez de o bana kıyamaz ama isteyerek yapmasa da ruhsal zarar verdi"

Yutkunduktan sonra titremesine engel olamadığım sesimle konuşmaya devam ettim.

"Biri ile öpüşürken gördüm. Tavşan bedenimdeydim bu yüzden fark ettirmeden kaçtım evden. Onu özlüyorum ama geri dönemem başkaları ile olan samimiliğini izleyemem çok canım yanıyor Felix..."

Tutamadığım hıçkırıklarım ile ağlamaya başladım Felix kafamı göğsüne bastırmış saçlarımı okşayarak yanımda olduğunu belirtiyordu. Bir kaç dakika öylece aralıksız ağladım ve en sonunda yorgunluktan uykunun kollarına bıraktım kendimi...

***

Orispi Yoongi
WhatsApp grubu

Taehyung
Deli gibi Kookie'yi arıyorum evde ama yok

Hoseok
Nasıl Yeontan'ın yuvasına baktın mı?

Taehyung
Baktım gidebileceği her yere baktım yok ama

Jimin
Saklanmıştır bir yere yine acıkınca çıkar

Seokjin
Kookie'nin bu hallerine alıştık artık Tae endişe etme uyuyakalmıştır bir yerde

Taehyung
Emin misiniz 1 saattir arıyorum ama

Namjoon
1 saattir uyuyordur o zaman

BUNNY🐰 ~|TK|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin