Taehyung'tan...
Saçımda hissettiğim ellerle doğru düzgün şaşıramamıştım bile. Evimde kimse yoktu hırsız bile girse kim evini soyduğu adamın kusarken önüne gelmesin diye saçlarını çekerdi ki? Ben bunları düşünürken bu gün yediğim her şeyi kusmuştum boğazım ağrıyordu artık. Dizlerimin üzerinden kalktım ve musluğu açtım yüzüme su çarparken bile hala saçlarımda bir elin varlığını hissediyordum sanırım o kadar içmiştim ki kafayı yemiştim sonunda. Ağzıma su koyup çalkaladım ve tükürdüm. Bu işlemi bir kaç kez daha yaptıktan sonra musluğu kapattım arkamı dönemiyordum saçlarımdaki el gitmişti gözlerimi kapattım ve hızlıca arkamı döndüm.
Gözlerim hala kapalıyken sonunda cesaretimi topladım ve kirpiklerimi birbirinden ayırdım. Lakin kimse yoktu banyoda biraz gözlerimi gezdirdikten sonra yerde bana bakan Kookie'yi gördüm kaşlarımı çattım saçlarımı geriye doğru çeken o olamazdı dimi? Eğer oysa gerçektende garip bir evcil hayvanım vardı.
Eğildim ve bana bakan tavşanımı kucağıma aldım kulakları şaşırdığı veya korktuğu zamanlarda olduğu gibi dikleşmişti kıkırdadım bu haline böyle yaptığında hem şirin hemde biraz komik oluyordu çünkü.
"Kookie, ben yokken eve biri girdi mi bebeğim?"
Salak gibi soru soruyordum birde tavşana sanki cevap verecek.
"Hii! Kookie yoksa burda olmadığım için eve kadın mı attın?"
Sanki söylediğimi anlamış gibi gözlerini irileştirmişti. Kıkırdadım ve pembiş burnuna dudaklarımı bastırdım sonra da burunlarımızı birbirine sürttüm. Kookie nasıl bunu yapmayı seviyorsa bende o kadar seviyordum.
"Şaka yaptım alınma hemen hem belki sen sahibin gibi gaysindir Kookie olamaz mı?"
Şuan bir hayvanla konuştuğum aklıma gelince kendi halime güldüm ve Kookie'yi yere bıraktım. O arkamdan zıplaya zıplaya gelirken bende hala sarhoş olmamdan ötürü üstümü değiştirip yatma kararı aldım. Odama girdiğimde Kookie'nin girmesi için de kapıyı aralık bıraktım. O da girdiğinde ise kapıyı kapattım hemen.
Kookie yatağımın üzerine çıkmak için bir kaç kez zıplamış ama yetişemediği için düşmüştü. Onun sırt üstü düşmüş haline kıkırdarken kıyamadım ve kaldırıp yatağımın üstüne koydum her zaman gibi kendisi gibi minik olan yatağında yatmak yerine benim yatağımda uyuyacaktı alışmıştım artık.
Pijamalarımı yatağın üstüne bıraktıktan sonra soyunmaya başlamıştım yavaş yavaş, gözlerim yatakta uzanmış beni pür dikkat izleyen tavşanıma kayınca konuşmuştum.
"Kookie sapık mısın yavrum gözlerini kapatsana"
Uzandığı yerden kalkıp patileri ile gözlerini kapatınca gözlerim fal taşı gibi açıldı. Pantolonumun cebinde olan telefonumu alıp hemen fotoğrafını çektim hem çok tatlı duruyordu hemde bunu arkadaşlarıma anlattıp tavşanımın ne kadar zeki olduğuyla övünmeliydim.
Üstümü değiştirdikten sonra gece lambasını açtım ve gözlerimi yoran ışığı kapattım. Yorganın içine girdiğimde Kookie'yi de hemen yanıma çektim. Biraz yürüyerek boynuma yaklaşmış ve oraya yerleşerek yalamaya başlamıştı esmer tenimi huylandırıyordu ama ona karşı çıkmadım ve tüğlerini okşaya okşaya sabah çekeceğim baş ağrısından habersiz uykunun kollarına bıraktım kendimi...
***
Taehyung kişisi 'Kahpeler sürüsü (Jim hariç)' grubunu 'Orispi Yoongi' olarak değiştirdi
Orispi Yoongi
WhatsApp grubuYoongi
Pardon da ben niye orispi oldum şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUNNY🐰 ~|TK|~
FanfictionTaehyung, 1 yıldır evinde beslediği tavşanın istediği zaman insana dönüşebilen bir melez olduğunu bilmiyordu... Yan ship🍓 Yoonmin Namjin Hyunlix Yeonbin sapseok ✨✨✨