²²🐯

2.3K 241 10
                                    

Taehyung elini ve yüzünü peçete ile sildikten sonra lavabodan çıktı. Üstündeki kanlı gömlek kendisini rahatsız ediyordu ama giyecek yedek kıyafeti yoktu. Bunun için babasının sadık korumalarından birini aradı ve giyecek bir şeyler getirmesini istedi. Jungkook'u şimdiden özlediğini hissediyordu eğer güzeline birşey olursa kendisini asla affetmezdi.

Jungkook vurulmadan önce ona sesini yükselttiği için deli gibi pişmandı belki o anlar birlikte oldukları son anlarıydı ve kavgalı olmalarını istemiyordu. Küçüğü uyanır uyanmaz gönlünü alacak, herşeyi konuşacaklardı.

Jungkook'un tedavi gördüğü odanın yanına yaklaştığında herkesin doktorun etrafında toplandığını gördü, aynı rüyasındaki gibi. Felix ağlıyordu kötü birşey mi olmuştu? Hızlı adımlarla yanlarına geldiğinde endişeli sesiyle konuştu.

"Noldu, Jungkook iyi mi?"

Doktor gencin sesini duymasıyla ona bakmıştı. Yüzünde hiç bir mimik yoktu ama zaten çoğu doktor böyle olmaz mıydı?

"Bay Jeon çok kan kaybetmiş ama şuan durumu iyi. Normal odaya alacağız eğer görüşmek istiyorsanız hemşireden oda numarasını öğrenebilirsiniz ama fazla odada durumayın hastanın dinlenmesi gerekiyor."

Doktor konuştuktan sonra koridorda yürümeye başlamıştı. Taehyung hemşireden oda numarasını istemiş ve herkesle beraber odaya kısa sürede ulaşmışlardı.

"Taehyung biz şimdi kalabalık yapmayalım sonra Jungkook'u göremeye geliriz ilk önce iyice dinlensin."

Yoongi'nin konuşması ile kafasını salladı Taehyung. Arkadaşları gittikten sonra odanın kapısını açtı. arkasından da Jungkook'un 4 arkadaşı geliyordu. Jungkook'u görmesiyle gözleri tekrar doldu. Yüzü solgundu ölü gibi yatıyordu ve bu hali Taehyung'un Jeongin'i en acılı yöntemlerle öldürme isteğini körüklüyordu. Bilinci hala kapalıydı yanına yaklaştı ve yatağın baş ucundaki koltuğa oturup elini tuttu.

"Özür dilerim..."

"Özür dileme senin suçun değildi"

Kafasını Jungkook'un arkadaşı Soobin'e çevirdi. Hastaneye geldiklerinden beri ilk defa konuşmuştu Hyunjin ve Yeonjun gibi onu suçlamıyor oluşu Taehyung'u sevindirdi ama en başından beri oda kendisini suçluyordu zaten.

"Jeongin şerefsizi benim yüzümden Jungkook'u vurdu yani suçlu benim"

Bu sefer de Felix konuştu kararlı sesiyle.

"Sen kimseye gidip Jungkook'u vurun demedin ve böyle birşey olacağını bilseydin de engellemeye çalışırsın öyle değil mi?"

Kafasını salladı Taehyung. Eğer bunun yaşanacağını bilseydi kurşunun önüne kendisi atlardı bundan emindi.

"Tamam o halde sen suçlu değilsin."

"Niye onu koruyorsunuz?"

Hyunjin sinirli bakışlarını Soobin ve Felix'e yönelttiğinde Taehyung başını eğdi. Hyunjin'in haklı olduğunu düşünüyordu Taehyung. Biricik Jungkook'u kendisi yüzünden vurulmuştu.

"Hyunjin baksana ne kadar üzgün onunda bir suçu yok lütfen üstüne gitmeyelim"

"Sen bu adamı umursayacağına kurşun yemiş arkadaşını düşün."

"Ne demek istiyorsun ben Jungkook'u düşünmüyor muyum!"

"Ben onu mu dedim!"

Hyunjin bağırdığında ikisininde kavgasını cılız bir ses böldü.

"B-bağırma arkadaşıma şerefsiz kedi"

Herkesin bakışları Jungkook'u bulduğunda Jungkook'ta herkese garip garip bakıp kısık sesiyle konuştu.

BUNNY🐰 ~|TK|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin