¹²🐯

2.8K 305 24
                                    


Kookie x Tae
WhatsApp konuşması

Tae
Kook

Napıyorsun?

Kookie
Tqehyjng

Tae
Ne?

Niye doğru düzgün yazamıyorsun?

Birşey mi oldu?

Jungkook

Noldu korkutuyorsun beni!!

Kookie
Cpk kptuyum

Tae
Niye kötüsün?

Nerdesin sen yanın geliyorum

Kookie

Görüldü...

Yazıyor...

Biraz daha iyiyim suan ama

Taehyung lütfen gel berbat hissediyorum

Tae
Geleceğim Kook bekle beni tamam mı konumunu at bana

Kookie
Hızlı gel

📍Konum

***

Göz yaşları tekrar akmaya başlarken burnunu çekti Jungkook. Şuan tek istediği şey aşık olduğu adama sarılıp uyumaktı güne bu kadar güzel başlamışken başına böyle şeylerin geleceğini hiç tahmin etmemişti. Aklına gelen anılarla ağzından bir hıçkırık koptu ve ellerini saçlarına atıp çekiştirdi kendi salaklığına yanıyordu.

Daha fazla böyle durmak istemeyip Taehyung gelene kadar hızlıca duş almaya karar verdi. Yeni taşındığı evi tam olarak gezmemişti ama banyonun yerini aklında tutmuştu zaten fazla büyük bir ev değildi. Banyoya girdiğinde üstünü çıkartmaya başladı daha bu sabah beğenerek aldığı bornozu ve bakım eşyaları yerinde duruyordu hıçkırıkları kesilmezken sıcak suyun altına geçti ve daha sesli ağlamaya başladı.

Hızlıca lifi aldı ve sıktığı duş jeli ile tenini temizlemeye başladı, ama olmuyordu hala temiz hissedemiyordu küçük olan bu farkındalıkla içi dışına çıkarmışcasına ağlamaya başladı. Lifi o kadar sert gezdiriyordu ki, teninde kızarıklıklar oluşmaya başlamıştı. Canı acıyordu ama umursamadı bir kaç dakika zamanı böyle geçmiş daha sonra bornozunun ipini bağlayıp çıkmıştı.

Geniş yatağa baktığında yanaklarından tekrar yaşlar süzülmeye başladı ağladığı için boğazı ağrıyordu bu yüzden mutfağa indi suyunu içerken kapının çaldığını duydu. Üstünde bornozunun olduğunu umursamdan kapıyı açmaya gitti çünkü biliyordu Taehyung'u gelmişti.

Kapıyı açtığında Taehyung'un endişeli olduğunu belli eden gözleri ile gözgöze geldi. Büyük olan tam konuşmak için ağzını açacaktı ki Jungkook ağlayarak adamın boynuna kollarını bağlamış kafasını da oraya gömmüştü. Taehyung hiç birşey anlamadı ama küçüğün sarılmasına karşılık verip doladı kollarını incecik bele.

Taehyung burnuna gelen kiraz çiçeği kokusuyla gözlerini kapattı Jungkook kendisini çok fena etkiliyordu. Küçüğün saçlarına nasıl bir etki bırakacağını bilmeden bir öpücük bıraktı ve hayran kaldığı incecik belli okşadı Jungkook'u rahatlatmak için.

BUNNY🐰 ~|TK|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin