Jeongin'in sesini duymamla bir siktir çektim içimden. Çocuk her yerde karşıma çıkıyordu yaptığı tek şey sinirimi bozmaktı. Oturduğumuz masanın başına geldi ve bir anda kucağıma oturdu. Masadaki diğer kişilerden çok ben şaşırmıştım bu duruma.
"Nasılsın sevgilim?"
Bana sevgilim demesiyle gözlerimi devirdim ve belinden tutarak ittirdim onu düşmemek için kucağımdan kalkmıştı artık buna bir son vermem gerekiyordu onunla doğru düzgün konuşacak ve karşıma bir daha çıkmamasını isteyecektim. Kolundan sıkıca tuttum ve konuştum.
"Sen benimle gelsene iki dakika"
Geldiğimiz cafe'nin dışına doğru yürüdüm son kez arkama baktığımda Jungkook'un bize dolu gözlerle baktığını gördüm bir yandan da çenesini sıkıyordu sinirle Jeongin ile konuştuktan sonra herşeyi ona adam gibi anlatmalıydım umursamasa bile kendimi açıklamak istiyordum ona sevgilim yok demiştim bu yüzden yalancı gibi gözükmek istemiyordum.
"Ne sikim yapıyorsun sen! Nasıl arkadaşlarımın yanında kucağıma oturup bana sevgilim dersin!"
Sinirle bağırmamla bana bir adım yaklaşmış ve konuşmuştu.
"Çünkü seni seviyorum sırf şu tüğ yumağı tavşanını sevmiyorum diye bana olan davranışların değişti resmen!"
Sakin kalmak için kafamı yukarı kaldırdım ve burnumdan bir nefes verdim.
"Tüğ yumağı değil o! Ve saçmalama sen beni sevmiyorsun sadece yatmaktı amacın ama olmadı şimdi hayatımdan defol git Jeongin!!!!"
Artan sinirimle yüzüne bağırmış ve işaret parmağım ile göğsüne baskı uygulamıştım bu yaptığımla benden uzaklaşmıştı.
"Özür dilerim evet başta amacım oydu ama şimdi gerçekten seni seviyorum sende beni seviyorsun biliyorum Taehyung"
Alaycı bir şekilde gülmüş ve elimi saçıma atıp geriye doğru taramıştım. Kafasında bir senaryo uydurmuş gelmiş bana onu anlatıyorudu.
"Bana bak Jeongin! Seni sevmiyorum. Sende beni sevmiyorsun sok bunu kafana eğer biri tarafından bu kadar sikilmek istiyorsan başkasına anlat bu yalanları!!"
Bakışları değişmiş ve sinirli bir hâl almıştı yüzüme birkaç saniye baktı ve birden dudaklarıma yapıştı. Bir kaç saniye şok içinde öyle kalırken kendime geldim ve ittim onu hatta o kadar çok sert itmiştim ki yere kapaklanmıştı. Biraz eğildim ve dişlerimin arasından tıslarmış gibi konuştum.
"Bir daha sakın Jeongin...BİR DAHA SAKIN BÖYLE BİRŞEY YAPMAYA KALKIŞMA!!"
Ayaklarımla yeri dövermişcesine ilerlerken bakışlarım hızlı adımlarla cafe'den ayrılan Jungkook'u buldu kaşlarımı çattım ve adımlarımı daha da hızlandırarak peşinden gitmeye başladım ona yaklaşmıştım ki bir el sertçe kolumu tutmuş ve beni durdurmuştu. Bana ateş saçan gözlerle bakan Hyunjin'i görmemle yutkundum.
"Şimdi sırası değil Kim Taehyung, sana işine yarayacak bir bilgi vereyim. Eğer Jungkook'a zarar verirsen seni kendi ellerimle gebertirim..."
***
Var mı mutlu olan?
WhatsApp grubuTaehyung
Sonra seni kendi ellerimle gebertirim dedi bende eve gitmek zorunda kaldımJimin
OhaaHoseok
Çok seksiNamjoon
Gay Hoseok demiştik biz sana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUNNY🐰 ~|TK|~
FanficTaehyung, 1 yıldır evinde beslediği tavşanın istediği zaman insana dönüşebilen bir melez olduğunu bilmiyordu... Yan ship🍓 Yoonmin Namjin Hyunlix Yeonbin sapseok ✨✨✨