11.Barış

215 10 7
                                    


Umarım beğenirsiniz.Yorumları bekliyorummm.

Evet, sonunda Hogwarts'a geri dönüyorduk bugün. Şu lanet evde çok sıkılmıştım, babam bütün tatil boyunca gıcık gıcık konuşmuştu benimle.
Noel'i de Malfoy Malikanesinde kutlamıştık, orası çok ihtişamlı,karamsar bir yerdi. Safkan aileler orada bir parti yaptı tabi bizde oradaydık.

...

Şu an Hogwarts Ekspresi'nin önündeydik, her zamanki gibi bizi Rodolphus getirmişti.
Bonnie ve Lucas'ı görünce Rodolphus ile vedalaştım.
Ellie: Rodolphus, kendine dikkat et! Seni çok seviyorum canım abim. Zaten iki ay sonra düğün hazırlıkları için geleceğiz, biliyorsun. Yani benden yine uzak kalamayacaksın. dedim gülerek ve ona sarıldım, o da sarıldı.
Rabastan: Görüşürüz Rodo! Dedi ve Rodolphus ile sarıldılar.
Ellie: Hadi ben kaçar! Görüşürüz abi.
Rabastan: Ben de gidiyorum!

Ellie: Bonnie! Lucas!
Sesimi duyunca arkalarını döndüler, hemen sarıldım onlara çok özlemişim.
Lucas: Ell, nasıl geçti tatilin bakalım Rosier olayı ne oldu? Çabuk anlat!
Ellie: Bonnie, bu çocuk iyice dedikoducu oldu!
Bonnie güldü.
Bonnie: Ee, kimin sevgilisi?
Lucas, Bonnie'yi kendine çekti ve kafasından öptü.
Ellie: Siz iyice tatlı bir şey oldunuz ya, ama Lucas Bonnie'nin abileri hâla burada sanki!
Lucas, hemen uzaklaştı Bonnie'den, bende gülme krizine girdim.
Ellie: Bir dakika Lucas ailenle tatilde Bonnie'lere gidecektiniz, sen ne yaptın onlarla? Daha doğrusu onlar sizi ne olarak biliyor?
Lucas: Benim ailem Bonnie ile sevgili olduğumuzu biliyor ama Bonnie'nin sadece annesi biliyor.
Ellie: Ee, sen ne yaptın peki onlara gidince?  Ya keşke sizinle olsaydım of.
Bonnie: Ya hadi binelim trene sen de anlat neler oldu bakayım?
Ellie: Tamam, tamam hadi binelim!

...

Trene bindik, kompartman aramaya başladık.
Kompartmanlara göz gezdirirken Rabastan,Barty ve Regulus'un beraber oturup bir şeyler konuştuğunu gördüm. Araları düzeldi herhalde diye düşündüm.
Lucas: Kızlar, buldum boş yer gelin!
Lucas'ın bulduğu yere geçtik ve oturduk.
Bonnie: Ell, çabuk anlat! Neler oldu? Özellikle Rosier ile!
Ellie: Tamammm! Anlatacağım.
Onlara olanları anlattım tabi babamın bana lanet attığını değil sadece azarladığını söyledim.
Bonnie: Oh, iyi olmuş. Ne güzel, kurtuldun ondan canım.
Lucas: Kankam be nasıl itiraz etmiş ama ee, kimin kankasııı?
Ellie: Her şeyde kendine bir pay çıkarma Lucas! Dedim gülerek.

Bonnie: Ee, ya tekrar birini bulurlarsa?
Ellie: Sanırım buldular. Çünkü babam beni azarladıktan sonra "O zaman Regulus ile evleneceksin! Zaten herkese rezil olduk, bari bir Black ile evlen!" Dedi.
LucasveBonnie: NE! Dedi aynı anda.
Lucas: Nasıl yani daha yeni birinden kurtulmuşken başka biri daha mı? Kanka, ben sana söyleyeyim onlar seni başından defetmeye çalışıyor.
Bonnie, dirseğiyle Lucas'ın karnına vurdu.
Bonnie: En azından Regulus ile bu sene daha iyi anlaşıyorsunuz, belki o da ailesine istemiyorum derse sorun olmaz.
Lucas: Ellie, kanka hâla en yakın erkek arkadaşın benim değil mi?
Ellie güldü.
Ellie: Of Lucas, öylesin. Regulus ile .......

Bonnie: Regulus ile ne?
Lucas: Kanka, şurada sevgiliyiz dersen yığılıp kalırım, o çocuğu sevmiyorum ben sana bulurum birilerini.
Bonnie: Lucas! Dedi uyarıcı ses tonuyla.
Ellie: Yeni arkadaşız ama yakınız.
Lucas: Hayatım, bunlar kesin sevgili olacak bak şuraya yazıyorum.
Bonnie: Olabilir.
Ellie: Kapa çeneni Clare.
Lucas: Heh, soyadım İle kızdığına göre ben bir arkadaşlarıma bakıp geliyorum.
Bonnie: Çok oyalanma Lucas!
Lucas: Tamam güzelim merak etme. Dedi öpücük atıp gitti. Bonnie de öpücük attı. Ay bunlar bazen çok gıcık bazen de çok tatlı oluyor.

Bonnie: Ee, Ellie Hanım kalbinde var mı birileri?
Bonnie'ye değişik bir bakış attım, neden sormuştu ki?
Ellie: Ne oldu Lucas sana birilerini bulurum dediğinde ciddi miydiniz gerçekten?
Bonnie güldü.
Bonnie: Hayır, manyak. Lucas onu lafın gelişi söyledi... yani öyle umuyorum. Regulus tan bahsettik ya aklıma geldi bir an sen ne düşünüyorsun diye?
Ellie: Bir şey düşünmüyorum Bonnie.
Bonnie: Peki. Dedi aptal aptal sırıtarak.

Yazardan(bendenn)
Sonra aniden kompartmanın kapısı açıldı.
Karşımızda Rabastan ve arkasında da Regulus ve Barty vardı.
Bonnie: Ne işiniz var sizin burada?
Rabastan: Of Prewett, ikizimle konuşmaya geldim.
Bonnie: Ellie? Ne yapmak istiyorsan ben sana uyarım.
Ellie: Tamam, konuşalım Rabastan ama Bonnie de burada kalacak.
Rabastan: Ya, yalnız konuşalım Ellie.
Bonnie: Tamam, tamam gıcık bey ağlamadan ben kalkayım, hem Lucas'a da bir bakmış olurum.
Ellie: Tamam, canım sen bilirsin.
Bonnie: Eğer onu tekrar üzersen çok kötü olur Lestrange! Dedi Rabastan'a fısıldayarak.
Rabastan: Kanka, siz ne yapıyorsunuz?
Ellie: Siz barıştınız mı? Diye sordu Regulus'a bakarak.
Rabastan: Evet! Ben özür diledim ve eskisi gibiyiz.
Ellie: Hmm.
Barty: Regulus gel biz dışarıda bekleyelim.
Regulus, Ellie'ye bakıp çıktı.

Rabastan, Ellie'nin yanına oturdu ve ellerinden tuttu.
Rabastan: Ellie, senden çok özür dilerim. Dediğin gibi Karanlık lordun o sözü beni gerçekten etkilemiş, ben en yakınlarıma sırtımı dönmüşüm. Babam sana lanet uyguladıktan sonra Rodolphus yanına geldi siz sarıldınız ya ben kapının önündeydim o sırada yanına gelmemek için kendimi o kadar zor tutmuştum ki ne olur kusura bakma.
Ellie: Evan'dan uzaklaşacak mısın peki?
Rabastan: Hayır! Yani ben onunla gerçekten çok iyi anlaşıyorum, kafalarımız uyuşuyor.
Ellie: Sen bilirsin Rabastan ama o çocuk senin yanındayken senin yanına gelmeyi düşünmem.
Rabastan: Ya tamam, ama beni affet!
Ellie, hızla ikizine sarıldı.
Ellie: Tamam, affediyorum. Ben sana kıyamam ki! Ama yaptıkların beni çok üzdü.
Rabastan: Çok üzgünüm Ell. Sevgi çok önemli bir şeymiş.
Ellie: Aynen öyle. Dedi gülümseyerek.

Sonra kapı yine aniden açıldı.
Lucas: Kanka, beni bakışlarınla kovdun buradan, kardeşini almışsın!
Bonnie: Lucas!
Ellie: Yalan söyleme Lucas! Ben sana söylediğin saçma şey üzerine kapa çeneni dedim sadece.
Kapının önünden kıkırdama sesleri geliyordu, dikkatli baktığımda Regulus ve Barty olduğunu gördüm.
Rabastan: Ne dedi ki bu sana?
Lucas: Seni ilgilendirmez Lestrange.
Rabastan: Ne demek ilgilendirmez kardeşim o benim.
Lucas: Daha düne kadar üzüyordun, ağlatıyordun kardeşini şimdi mi değere bindi?
Bonnie: Lucas tamam! Geç şuraya!
Rabastan: Ellie, gerçekten her şeyi anlatıyor musun onlara? Ayrıca şu anki durumumuz önemli Clare!
Ellie: Niye anlatmayayım arkadaşlarım onlar benim derdimi sordular anlattım.
Barty: Neyse, siz de barıştınız mı?
Rabastan: Evet, barıştık. Dedi Ellie'ye gülümseyerek.
Barty: Tamam o zaman biz gidelim hadi!
Rabastan: Şey ben geldiğimden beri Evan'a bakmadım da biraz onun yanına gideceğim.
Ellie: Regulus ve Barty siz bizimle otursanız sohbet ederiz.
Barty: Yok ben almayayım. Bir arkadaşımın yanına gideceğim.
Ellie: Regulus?
Regulus: Ben otururum.
Ellie gülümsedi ve yanında Regulus'a yer açtı. Bonnie ise sırıtarak ikisini izliyordu.

...

Hogwarts'a gelmişlerdi.
Ellie, bu atmosferi yine çok özlediğini fark etti.
Bonnie: Ell, bu sene kehanet dersinden almayacağım, sen ne yapacaksın?
Ellie: Of, ben de istemiyorum ama onun yerine başka bir şey almak zorundayız değil mi?
Bonnie: Evet, ben Biçim Değiştirme alacağım, onda biraz zorlanıyorum biliyorsun.
Ellie: İyi yapmışsın. Bende düşüneceğim. Dedi gülümseyerek.
Dumbledore'un gelmesiyle konuşmaları kesildi.
Bir süre konuştuktan sonra;
Dumbledore: Yumulun! Dedi.
Bonnie'nin hızla yemek yemeye başlamasına güldü Ellie.
Ellie: Yavaş kanka, boğulacaksın! Dedi gülerek.
Bonnie: Lucas ile hızlı hızlı yemek yiyip bahçeye çıkacağız. Bir sürprizi varmış.
Ellie: Lucas'ın mı bir sürprizi varmış? Diye sordu şaşkınla.
Bonnie: Evet, bende şaşırdım, ama merakla bekliyorum.
Ellie: Bende merak ettim şimdi.
Bonnie: Gece gelince sana anlatırım. Dedi sırıtarak. Ellie de güldü.

...

Nasıl olmuş bölüm??
Lucas ve Bonnie'yi nasıl buluyorsunuz?

Nasıl olmuş bölüm??Lucas ve Bonnie'yi nasıl buluyorsunuz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellie ve Rabastan küçüklüğü 💜

Ellie Lestrange [Regulus Black]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin