İyi okumalar...Ellie, yemeğini yerken sık sık üstündeki bakışları hissediyordu en sonunda dayanamadı ve ona doğru döndü. Göz göze geldiler ve bir kaç saniye bakıştılar sonra Ellie dudaklarını oynatarak "yemekten sonra konuşalım" demeye çalıştı, Regulus ise kafasını salladı.
...
Yemekten sonra Ellie, ortak salona geçti Regulus da arkasından geçti.
Ellie: Aslında babam Evan ile bozulan nişan törenimiz sonrasında ondan nefret ettiğimi söyleyince o zaman Regulus ile evleneceksin, zaten herkese rezil olduk bari bir Black ile evlen. Demişti.
Regulus: Ben hiç bilmiyordum, seninle beni düşündüklerini.
Ellie: Rodolphus ve Bellatrix'in nişanının olduğu gün yani beni terslediğin dün neyse annen ve Bellatrix bayağı üstümüze gelmişti hatırlamıyor musun ama babam ben onu Rosier ile düşünüyorum demişti.
Regulus: Hee, hatırladım. Nasıl ya ben onu dalgasına söylüyorlar diye düşünmüştüm hani sen benim odamdan çıkmıştın ya.
Ellie: Değilmiş işte.
Ellie: Valla ben bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim, çabuk olmasaydı belki de birine aşık olabilirdim.
Regulus: Hâla aşık olabilirsin, aşkın zamanı yoktur bence.
Ellie: Daha önce aşık olmuş gibi konuştun Regulus Black!
Regulus: Hayır yani bence aşık olmadım ama hoşlantılarım oldu. Sen?
Ellie: Benim de sadece hoşlanltılarım oldu.
Regulus: İstersen ailemle konuşmaya çalışabilirim derdim ama annem mektupta çok kesin bir dille yazmış.
Ellie: Benim de aynı şekilde. Ne yapmayı düşünüyorsun peki?
Regulus: Bilmiyorum, o zaman gelince bakarız, ne dersin? Yani eskisi gibi arkadaş olarak devam edebilir miyiz bilmiyorum ama.
Ellie: Bence devam edebiliriz niye öyle dedin?
Regulus: Bilmem.
Regulus: Neyse, benim dersim var görüşürüz.
Ellie: Görüşürüz....
Ellie, Regulus'a sinir olmuştu. Acaba annesi mi bir şey dedi diye düşündü.
Ellie, ortak salondan ayrıldı ve ilk dersinin iksir olduğunu hatırladı iyi ki öyleydi çünkü şu an merdiven çıkmak istemiyordu, zindanlardan çıkmak çok zordu. İksir sınıfına gitti içeri girdiğinde dersin Gryfindorr lar ile olduğunu gördü. Bonnie'nin yanına ilerlediğinde yanı bir anda dolmuştu Lucas Clean.Ellie: Lucas! Ben oturacaktım.
Lucas: Hayır, canım arkadaşım ben güzeller güzeli sevgilim ile oturacağım. Dedi Bonnie'ye öpücük atarak.
Ellie: Bende "en sevdiğim arkadaşım" güzeller güzeli Bonnie ile oturmak istiyorum.
Lucas: Ne! Yazıklar olsun Ell, hani Bonnie ile beni eşit seviyordun. Dedi dram yaparak.
Ellie: Lucas, saçmalama sen de benim en sevdiğim arkadaşlarımdan birisin ama Bonnie ile oturmak istiyordum.
Bonnie: Siz devam edin, ne güzel beni paylaşamıyorsunuz. Dedi sırıtarak.
Ellie: Seninle sonra konuşacağız bayan Prewett. Dedi gözlerini kısarak.
Lucas: O zaman ben oturuyorum.
Ellie: Otur Lucas! Dedi ve arkasını döndü Regulus'u aradı ama o Slytherin den bir kız ile oturuyordu, samimilerdi de neyse dedi ve biraz daha bakınmaya başladı. Evan'ın ikizi dışında bir başkası ile oturduğunu görünce Rabastan'ı aradı en arkada oturuyordu, kafasını da sıraya koymuştu. Bir şey mi olmuştu?Sıraya oturdu.
Rabastan: Tek oturmak istiyorum. Dedi kafasını sıradan kaldırmadan.
Ellie: Hey, uykucu uyanamadın mı? Dedi ona doğru dönerek.
Rabastan: Ell, sen miydin? Arkadaşlarınla ya da Regulus ile oturursun sanıyordum.
Ellie: Hayır, Bonnie ve Lucas sevgili ya beraber oturmak istemişler ortak derste, Regulus ise tanımadığım bir kız İle oturuyor.
Rabastan: Regulus ve bir kız. Hayret, çok ilgilenmez böyle şeylerle şu ana kadar sadece 4 sevgilisi oldu.
Ellie: 4 sevgili az ise 2 ne?
Rabastan: Iy, seninkileri hiç sevmezdim.
Ellie: Neyse, sen niye arkadaşlarınla oturmuyorsun? Barty de bir kız İle oturuyor bak. Tartıştınız mı?
Rabastan: Hayır, ben biraz geç kalktım ve sınıfa geç geldim oturmuşlar işte öğle bende uykumu alamadığım için uyumaya karar vermiştim.
Ellie: Niye uykunu alamadınki?
Rabastanm Kabus gördüm, çok korkunçtu tekrar uyumakta zorlandım.
Ellie: Bende gördüm, o da korkunçtu biri falan ölüyordu. Neyse, sen de uyu istersen ben yardımcı olurum sana sonra.
Rabastan: İyi ama sende kabus görmüşsün.
Ellie: Ben uyumakta çok zorlanmadım, gerek yok. Sen uyu ikizim. Dedi gülümseyerek.
Rabastan ise doğrulup onun yanağından öptü ve tekrar kafasını sıraya koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellie Lestrange [Regulus Black]
FanficEllie: Onunla evlenmeyeceğim nefret ediyorum ondan. Babam: O zaman Regulus ile evleneceksin! Zaten herkese rezil olduk bari bir Black ile evlen!