Bugün quiditch turnuvası vardı. Gryfindorr ve Ravenclaw arasındaydı.
Lucas'ın zoruyla biz de izlemeye gelmiştik,
'Sence kim kazanır Ell?' Diye sordu Bonnie.
'Bence Gryfindorr kazanır, James gerçekten çok iyi bir arayıcı.'
'Olabilir.'Maç tüm hızıyla devam ediyordu şu an da Ravenclaw öndeydi sanırım herkes James'in altın snitchi bulmasını istiyordu.
James bir anda hareket etmeye başladı, altın snitchi gördü.
Ravenclaw arayıcısıyla büyük bir rekabet halindelerdi, en sonunda James Potter kaptı altın snitchi.
Herkes alkışlamaya başladı, en önde olan Sirius hemen sahaya atladı ve James ile sarıldılar. Sonra da Lily Evans onun yanına gelip, onu tebrik etti. Gerçekten buna şaşırmıştım çünkü Evans onu hep reddederdi ama sanırım onda da bir şeyler filizlenmeye başlamıştı....
Lucas ve Bonnie kutlama partisine katılmak üzere yanımdan ayrıldılar, ben de kütüphaneye gittim.
Pazartesi günü olacak sınava çalışmam gerekiyordu, kitapları çıkarttım ve çalışmaya başladım.Başım ağrımaya başlayınca saate baktım 2 saat olmuştu. Gerçekten yorulmuştum, kitapları toparlayıp kütüphaneden çıktım.
Koridordan sesler gelmeye başlayınca kafamı oraya çevirdim. Sarhoş Sirius ve James, onları ayıltmaya çalışan Remus.
'Çocuklar, ne bu hal?'
'Sorma Ellie ya. Aşırı sarhoşlar yardım etsen olur mu?'
Remus Sirius'u kaldırmaya çalışırken, bende James'e doğru döndüm.
'Lily çiçeğim sen misin?'
'Ne çiçeği ya Ellie ben. Evans yok burada.'
'Lily gelsin.'
'Kalk James hadi. Çok ağırsın azıcık kendini kaldır be.'James hâla kendini kaldıramayınca bende yere çöktüm kaldım, sonra koridorun başından biri gelmeye başladı.
'James lütfen kalk! Biri geliyor!'
'Lily mi?'
'Of James!'
'Ellie?' Regulus'tu bu.
'Regulus? Sen misin?'
'Ne oldu?' Diyerek yanımıza geldi.
'James ile Sirius sarhoş olmuşlar, Remus Sirius'u kaldırdı onlar gittiler önden ama James kalkmıyor.'
'Bir Potter'a yardım etmene gerek yok zaten boşver.'
'Regulus! Bana yardım edecek misin, yoksa dırdır mı edeceksin?'
'Of tamam, sırf senin için yardım edeceğim.'
James kollarından tutup kaldırdık yürümeye başladığımızda karşıdan Remus ve Sirius gelmeye başladı.'Remus, neden gitmediniz?'
'Ortak salonun girişinde Profesör Mcganogall vardı bende böyle girmek istemedim.'
'Anladım, ne yapacağız?'
'Bahçeye çıkalım bence.'
'Aa, Regulus kardeşim sen de mi geldin?' Dedi Sirius.
Regulus'a doğru baktım yüzü kasılmıştı.
'Neyse hadi Remus bahçeye.'
Remus ve Sirius önden gitmeye başlayınca Regulus bana dönüp konuşmaya başladı.
'Hadi şeyi anladım da sen Potter ve Lupin ile ne ara samimi oldun?'
'Çok olmadı.'
'Zaten Sirius dan dolayı onlarla tanışıktım, sonra da samimi olduk ya normal.'
'Peki, bu Potter da amma ağırmış ya.'
'Lily çiçeğim nerede? Ellie onu getir bana.'
'Bu Lily Evans mı?'
'Evet, imkansız aşkı.'
'Bence ileride evlenecekler.'
'Ciddi misin Regulus? Evans onu sürekli reddediyor.'
'Çocuklar gelin burada duralım.' Diye seslendi Remus bize.Büyük bir ağacın altına oturduk, James sızmıştı. Sirius konuşmaya başladı.
'Kardeşim senin buraya gelmene çok şaşırdım, seni çok özlemişim neden benimle gelmedin ya sen?'
'Nasıl ayılacaklar Lupin?' Diye sordu Regulus.
'Uyanınca iyi olurlar da Sirius zor uyur.'
'Biliyorum.' Dedi Regulus hemen. Bende kafamı ona doğru çevirdim, benim baktığımı hissetmiş gibi bana doğru döndü, bir süre bakıştık.
'Regulus!' Diye bağırdı bir anda Sirius.
'Ne var?' Diye tersledi onu Regulus.
'Seni çok seviyorum kardeşim.' Diye bağırdı tekrar sonra da gözlerini kapattı.
Regulus, Sirius'a bakarak kalmıştı. Sanırım Sirius'un dediğine şaşırmıştı.
'Şey, biz de uyusak mı Remus?' Diye sordum.
'Olabilir, erken kalkmalıyız.'Sabah uyandığımda hemen kolumdaki saate baktım, saat daha altıydı. Yanımda uyuyan Regulus'a baktım çok güzel uyuyordu, ellerimi o bukle bukle saçlarına dokunmak için kaldırdığımda arkamdan gelen sesle irkildim.
'Günaydın Ellie.' Dedi Remus.
'Günaydın Remus.' Dedim. Bizim sesimize Regulus da kıpırdandı ve uyandı, kafamı ona doğru çevirdim, uyanınca kafasını kaldırdı ve bana doğru baktı, gülümsedi. Bende hemen gözlerimi kaçırdım ve Remus'a döndüm.
'Tamam ben onu kaldırırım anne, kızma Regulus'a. Kızm- ona kızma.' Sirius uyurken bir şeyler mırıldanıyordu. Seslerden dolayı ona doğru döndük Remus'un kucağındaydı kafası.
Söylediklerini hepimiz duymuştuk, kafamı Regulus'a çevirdim. Şok olmuş bir şekilde abisine bakıyordu.
'Nasıl yani?' Dedi aşırı kısık bir sesle, çok zor duymuştum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellie Lestrange [Regulus Black]
FanficEllie: Onunla evlenmeyeceğim nefret ediyorum ondan. Babam: O zaman Regulus ile evleneceksin! Zaten herkese rezil olduk bari bir Black ile evlen!