İyi okumalarrrEllie, sabaha karşı uyanmıştı, Rabastan uyuyordu. Ellie ise biraz bahçeye çıkıp hava almak istedi.
Üstüne hırkasını alıp bahçeye çıktı, kimseye özellikle Filch'e ve kedisine yakalanmak istemiyordu. İlerlemeye başladı, bit yerden sesler geliyordu dikkatli dinlediğinde uluma sesleri duydu.Ellie, biraz tırsmıştı sesler git gide yaklaşıyordu bir anda karşısına simsiyah bir köpek çıktı, sinirli gözüküyordu.
Ellie: Lütfen kal orada, ben zararsızım. Yaklaşma!
Siyah köpeğin arkasında bir kurt belirdi, ama tam kurt gibi de değildi.
Ellie: Kurtadam! Yaklaşma! Yaklaşma!
Ellie hemen asasını çıkardı onlara doğrulttu. Siyah köpek kurtadamın üstüne atladı, onu durdurmaya çalışıyormuş gibi bir hali vardı.
Ellie, yavaş yavaş Hogwarts'a yaklaşmaya çalışıyordu. Güneş yavaş yavaş doğmaya başlıyordu. Birden kurtadam halsizleşmeye başladı ve görüntüsü değişiyordu.
Artık insana benzemeye başlamıştı, üst kısmının çıplak olduğunu fark ettiğinde hemen arkasını döndü Ellie.
Kısa bir süre bekledi, sonra geri döndü. Karşısında telaşla etrafa bakınan Çapulcular vardı, Ellie'nin şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı.Sirius: Senin burada ne işin var?
Ellie: Asıl sizin burada ne işiniz var? Hanginiz kurtadamdı?
James: Seni ilgilendirmiyor Lestrange! Kimseye bir şey söyleme ve git buradan!
Ellie: Yoksa sen misin Potter? Söz veriyorum, kimseye söylemem! Zaten bu konuşmak isteyeceğim bir şey değil, sadece merak ettim.
Ayrıca siz iyi misiniz? Merlin, Sirius karnında izler var ve biraz kanıyor, Potter senin de aynı şekilde.
Sirius: Revire gideceğiz.
Ellie: Remus Lupin nerede?
James: Soru sorup durma Lestrange!
Ellie: Anladım! O bir kurtadam Lupin bir kurtadam! Siz de animagussujuz! İnanmıyorum!
Sirius: Ellie, buradan uzaklaş lütfen Remus senin öğrendiğini bilmemeli!
Ellie: Sirius, sen bana nasıl kurtadam olduğunu söylemezsin? Regulus biliyor mu?
Sirius: Bilmiyor. Lütfen sen de kimseye söyleme!
James: Başka birinden duyacak olursak olacaklardan ben sorumlu değilim Lestrange!
Ellie: O şu an iyi mi peki? Sirius dışında aranızda anlaşabildik kişi o çünkü de.Barakadan Remus'un ayak sesleri gelmeye başladı, çapulcular hızla oraya gitti.
'O gördü mü?' Diye sordu Remus Ellie'yi göstererek.
Sirius başını salladı.
'Lütfen kimseye söyleme Lestrange'
'Söylemem Lupin, merak etme!'
'Teşekkür ederim'
'Sen, her dolunaydan sonra böyle mi oluyorsun, nasıl katlayabiliyorsun?' Dedi Ellie üzülerek.
'Alıştım'
Ellie, bu söze çok üzülmüştü, kendini onun yerine koyduğunda çok kötü oldu ama çapulcuların dostluğuna bir kez daha hayran kalmıştı.
'Böyle dostların olduğu için çok şanslısın Lupin, seni övdüm Potter! Dedi şakayla karışık Ellie.
'Sağol Lestrange, senden beklemezdim' dedi James.'Şey, yaralarınız için ne yapacaksınız?'
'Bu sefer çok fazla yaramız olmadı şanslıyız, Madam pormfrey'e gidip ilaç falan alırız.' Dedi James.
'Anladım, yardımcı olmamı ister misiniz, ben de Rabastan'ı çok yalnız bıraktım hastane kanadına gideceğim'
'Tamam' dedi Sirius....
(Ellie'den)
Hastane kanadına geldiğimizde Madam Pormfrey karşıladı bizi, Rabastan'a baktım şanslıyımki hala uyuyordu yoksa bin kere nerede olduğumu soracaktı.
Yanına oturdum, çapulcuları izlemeye başladım. Gerçekten dostlukları çok güzeldi, Slytherin'de de güzel dostluklar oluyordu ama bir çoğu aileler yüzünden problem oluyordu.
[Ellie'nin aklına birden Regulus geldi, çocuk ondan uzaklaşmış gibiydi sanki. Ellie, bu durumu düşündüğünde çok korktu, onunla gerçekten çok iyi anlaşmışlardı ve Ellie kazık yiyecek durumda değildi.]Ben etrafa bakınırken Rabastan uyanmaya başladı,
'Nasılsın?'
'İyiyim, sen beni mi bekledin?'
'Evet'
Rabastan'ın yüzüne bir gülümseme yayıldı.
'Ellie, sen çok iyi bir kardeşsin'
'Vayy, düşüncelerinin değişmesine sevindim, seni anlayabiliyor muyum peki artık?'
'Anlayabiliyorsun' dedi kıkırdayarak.
Aklıma ateşi geldi, hemen elimi alnına dayadım ateşi yoktu rahatlamıştım.
'Ellie, ben daha önceden söylediklerim ve yaptıklarım için çok özür dilerim, sen bana hep yardım ediyorsun, anlıyorsun, destek oluyorsun ben sana nasıl öyle şeyler söylerim!
'Sorun yok Rab, hallettik.'
'Çok özür dilerim' Rabastan bana sarıldı ben de hemen kollarımı sardım ona.Selammm, kusura bakmayın yeni bölümü atmayalı uzun zaman olmuş malum 2.dönem başladı dersler falan.
Ama daha sık bölüm atmaya çalışacağım, merak etmeyin.🥰
Bölüm biraz kısaydı ama nasıldııı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellie Lestrange [Regulus Black]
FanficEllie: Onunla evlenmeyeceğim nefret ediyorum ondan. Babam: O zaman Regulus ile evleneceksin! Zaten herkese rezil olduk bari bir Black ile evlen!