7.Astronomi Kulesi

228 13 2
                                    


Şarkı: Pinhani -Ne Güzel Güldün

Gece olmuştu, bugün olaylı geçmişti ben de artık Evan'dan bıkmıştım.
Pijamamın üstüne uzun hırkalarımdan birini giydim ve ortak salondan çıktım koridorlarda olabildiğince sessiz yürüyordum Filch'e yakalanmak istemiyordum.
Astronomi Kulesine geldiğimde birinin gölgesini gördüm ona çaktırmadan başka bir tarafa gideceğim sırada
Regulus: Lestrange, sen misin?
Regulustu bu sesinden tanıdım, yanına gitmeli miydim?
Ellie: Evet, Black. Ne yapıyorsun bu saatte, burada? Sorumu sorarken yanına oturmuştum.

Bir süre sessizlikten sonra
Ellie: Bugün için özür dilerim olay benim yüzümden başlamış. Sen fikirlerini belirtmişsin sadece Evan malı büyütmüş ve senin özel hayatın hakkında ileri gitmiş.
Regulus: Özür dileme, gerek yok buna. Gerçekten Evan çok saçmaladı ama bende kendimi tutamadım ve ona saldırdım.
Ellie: Bence sen orada da haklısın, ben senin yerinde olsam daha da beter ederdim onu.
Regulus: Sonra da cezalarla baş başa kalıyorsun ama.
Ellie: Aslında biz iyi arkadaş olabiliriz biliyor musun? İnsan gibi konuşunca güzel sohbet edebiliyoruz.
Regulus sırıttı.
Regulus: Bilmem.
Ellie: Bence olalım hadi en baştan tanışalım.
Regulus: Yok yok ben 10 sene öncesine dönmek istemiyorum. O gün nasıl gıcık olmuştum sana var ya.
Ellie: Ben de sana gıcık olmuştum Regulus.
Regulus hızla bana döndü
Regulus: Tamam arkadaş olabiliriz. Zaten gayet iyi tanıyoruz birbirimizi.
Ellie: Kesinlikle çok iyi tanıyoruz.
Regulus: Bugün bunu Evan'a söylediğim için bana sen onun neyisin hiç bir şeyi değilsin dedi.
Ellie: Ama artık arkadaşımsın, bir daha öyle bir şey olursa söylersin hemen bende derim. Arkadaşımı korurum.
Regulus güldü.
Regulus: Bende korurum.

Ellie: Rabastan ile aranız nasıl?
Regulus: Klasik.
Ellie: Klasik değil Regulus. Bugün eskisi gibi seni savunacağını ve Evan'ı kötüleyeceğini düşünmüştüm. Ama o sadece olanları anlattı. Evan ile gerçekten arkadaş mı oldular?
Regulus: Benim bir problemim yok ama evet Rabastan benden şu sıralar uzaklaştı. Maalesef Evan ile arkadaşlar.
Ellie: Ben Rabastan'ın bugün Evan'ın benim hakkında söylediklerine bir şey söylememesine şaşırdım. Bir kaç ay önce evde konuşurken ondan pek hoşlanmadığını söylemişti.
Regulus: Bilmiyorum ama iyi anlaşıyorlar. Ama Barty Evan yüzünden bizimle değil daha doğrusu Rabastan ile artık görüşmüyor, benimle ara sıra görüşüyor.
Ellie: Rabastan'a neler oluyor ya?
Regulus: Umarım şu nişan mevzusu hakkında bilgi almak için Evan ile yakındır.
Ellie: Umarım. Neyse hadi saat çok geç oldu.
Regulus: Gidelim.

Ellie Lestrange [Regulus Black]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin