Uyandığımda kolumdaki saate baktım hemen dersin başlamasına az kalmıştı çok uyumuşum demek ki.
Hemen çıktım ihtiyaç odasından ve Slytherin binasına doğru koşmaya başladım genelde bu saatlerde öğrenciler kahvaltıda olduğu için etrafta kimse yoktu.
Ortak salona gireceğim sırada Rabastan'ın bir kızla fazlasıyla yakın olduğunu gördüm az vaktim olduğu için onlara bakamadım ve yatakhanelere çıktım. Odaya girdiğimde Bonnie saçlarını topuz yapmaya çalışıyordu,
'Kızım sen nerdesin? Öldüm meraktan, gece boyu yoktun.'
'Ya uyuyakalmışım sorun yok.'
'Tamam ama yemek yiyemedin şu sıralar sürekli kötü besleniyorsun.'
'Bonnie, lütfen şu an benim beslenmem hakkında konuşmayalım canım hazırlanmam gerekiyor.'
'Tamam hadi çabuk ol, ders biçim değiştirme.'
'Tamamm.'Hızla hazırlandıktan sonra Bonnie ile koşarak biçim değiştirme sınıfına geldik.
'Kusura bakmayın Profesör, biraz geç kaldık.'
'Sorun değil bayan Lestrange ve Prewett. Lütfen saate dikkat edelim.'
Kafa sallayıp boş yerlere geçtik....
Dersler bittikten sonra yatakhaneye çıkıp küçük bir çantaya bir kaç eşyamı ve kıyafetimi koydum. Sonra ortak salona indim, Bonnie ve Rabastan duruyordu inanılmaz şaşırtıcı bir şekilde sohbet ediyorlardı.
'Vay be siz güzelce sohbet edebiliyor muydunuz ya?'
'Kardeşin sana,bana ve sevgilime karşı saçma davranmadığı sürece samimi ve eğlenceli biri Ell.'
'İltifat için teşekkürler, Bonnie.'
Onların bu haline gülmeden edemedim,
'Hazırsak bahçeye çıkalım Bayan Lestrange gelmiştir.' Dedi merdivenlerden inen Narcissa, Regulus da yanındaydı.
Bahçeye çıktık.
Lucas da oradaydı, önce ona sarıldım sonra hemen yanımdaki Bonnie'ye.
'Sakın kendini üzme, sakin ol tamam mı? Dikkatli de ol seni seviyorum canım benim.' Dedi Bonnie sarılırken kısık sesle, bende onun yanağından öpüp tekrar sarıldım.
'Hadi Ellie.' Annemin konuşmasıyla ayrıldık ve Lestrange malikanesine cisimlendik. Aslında onlarla sadece iki gün görüşmeyecektik ama Bonnie benim burada neler yaşadığımı az çok bildiği için buraya gelmemi istemiyordu.Gelmiştim yine bu iç karartıcı en kötü anılarımın olduğu yere.
İçeri girdiğimizde Rodolphus'u gördüm hemen üstüne atladım sımsıkı sarıldım ona çok özlemiştim onu. Annem, bize değişik değişik bakıp içeriye doğru ilerlemişti Narcissa da arkasından gitmişti, Rabastan ve Regulus ise hâla buradalardı.
'Ell, nasılsın?'
İyiyim, seni çok özledim.'
'Bende seni çok özledim, canım.' Rodolphus, saçlarımdan öpüp koklayarak demişti bunu.
Rodolphus'u gerçekten çok seviyordum o çok iyi bir abiydi. Her ne kadar safkanlığı ve Voldemort'u destekleyen biri olsa da.
'Rab, sen uzadın mı oğlum?' Diyerek onu da kendine çekti ve sıkıca sarıldılar. Regulus'a doğru dönüp baktığımda gözlerinin dolduğunu görmüştüm sanırım aklına Sirius gelmişti.'Rodolohus, yarın evleniyorsun.'
'Evet, Ell.'
'Ee, heyecan var mı abi?' Diye sordu Rabastan.
'Bilmem, biraz var tabi.'
Aslında onun da pek istekli olmadığının farkındaydım ama neye yarar.Odama çıktım hemen, bir kaç eşyamı yerleştirdikten sonra üstüme siyah bir bluz ve siyah uzun bir etek giyip aşağı indim.
Black ailesi aşağı kattaydı ve bizimkilerle sohbet ediyordu. Bende onların yanına gittim.
'Ellie, gel sende.'
Rabastan ile annemin arasına oturdum.
'Regulus ile Ellie'nin nişanını ne zaman yapacağız?' Diye sordu Orion Black. Öylece Regulus'a doğru baktım, ailesi tabiki de sevgilisi olduğunu bilmiyordu ve o benimle nişanlanacaktı.
'Yazın başında iyi olur bence.' Dedi babam.
'İyi bakalım az kaldı zaten yaza.' Dedi Walburga Black.Sonra ise hazırlıklar yapılırken sürekli safkanlık,lord sevdaları ve yine safkanlık hakkında konuştular.
Bu akşam Black ailesi bizde kalacaktı benim odamın yanındaki odada Regulus kalacaktı.
Herkes odasına gitmeye başlayınca bende odama gittim, kapının önünde Regulus ile bakıştık yine ve bir şey demeden odasına girdi.
Sanırım bu nişan durumunu sevgilisine nasıl açıkalaycağını düşünüyordu, banane ne yaparsa yapsın sevgili yaparken bana mı soru sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellie Lestrange [Regulus Black]
FanfictionEllie: Onunla evlenmeyeceğim nefret ediyorum ondan. Babam: O zaman Regulus ile evleneceksin! Zaten herkese rezil olduk bari bir Black ile evlen!