Medya: Rabastan Lestrange
Şarkı: Sertab Erener❤️ - RüyaNoel yaklaşıyordu, herkeste dönemin son gününün heyecanı ve telaşı vardı kimileri akşamdan eşyalarını toparlamıştı kimileri de Ellie gibi sabaha bırakmıştı.
Bonnie: Ell, hadi ama sana akşam benimle birlikte hazırlanmanı söylemiştim.
Bir anda yatakhanenin açık camından baykuşum Mia girdi, mektubu bırakıp gitti.
Mektup Andromeda Black Tonks'dan dı.Sevgili Ell,
Tatile gireceğiniz için ve sende eve gideceğin için yazamayacağım, şimdi yazayım dedim.
Nasılsın? Umarım iyisindir. Ben çok iyiyim canım, kızım Nymphadora ve eşim Ted ile çok mutluyum.
Nasıl geçti bu dönem bakalım, dersler? Beni biliyorsun ben bitki bilim derslerini hiç yapamazdım sürekli Profesör Sprout dan azar yerdim, 5. Sınıf zor canım lütfen güzel çalış.
Bana en son şu nişan saçmalığı yüzünden canının sıkkın olduğunu yazmıştın, o soruna ne oldu lütfen yazabilirsen yaz canım. Nymphadora da seni özlemiş ne zaman gelecek Ell diye sorup duruyor, seni çok seviyor biliyorsun. Gelebileceğin veya yazabileceğin bir zaman oluşur umarım. Seni çok seviyorum sıkma o güzel canını olmadı kaçarsın benim gibi :)Çok sevdiğin Andy :)
Mektubu okurken tebessüm yayılmıştı yüzüme, Andromeda'yı çok severdim.
Bonnie: Ell, hadiiiii!
Ellie: Tamam tamam kalktım.
Sandığımı kapattım ve üstüme cübbemi geçirdim.
Ortak salona indiğimde çoğunluğun burada olduğunu ve sohbet ettiğini gördük, bir süre etrafa bakındım ve evet onu gördüm.Hızla yanına ilerledim onunla daha çok vakit geçirmiştik arkadaş olduğumuzdan beri ve ben kafa dengi olduğunu fark etmiştim beni anlayabilen biriydi.
Ellie: Regulus! Nasılsın?
Regulus: İyi Ellie. Sen?
Ellie: İyi bende.
Rabastan: Ell! Hadi çıkıyoruz! Dedi bağırarak. Kavgadan sonra Regulus ve Rabastan neredeyse hiç konuşmaz olmuştu.
Regulus: Rabastan! Bi iyi Noeller demek yok mu?
Rabastan: İyi Noeller Regulus! Dedi değişik bir ses tonuyla.
Regulus: Sana da Rabastan!
Ellie: Tamam o zaman. Biz gidelim trende görüşürüz Regulus. Dedim el sallayarak, o da el salladı.Rabastan: Sen ne ara samimi oldun Regulusla?
Ellie: Denk geldik ve sohbet ettik sonra da arkadaş olmaya karar verdik. Hem sen çok istiyordun bizim iyi anlaşmamızı.
Rabastan: Evan çok sinirlendi ama siz samimi olunca.
Dediği şeyle durdum. Bonnie de yanımızdaydı.
Bonnie: Lestrange, kapa çeneni! Kız bıktı artık Evan'dan!
Rabastan: Sen karışma Prewett! Kardeşimle konuşuyoruz şurada.
Bonnie: Senin kardeşin olabilir, benimde en yakın arkadaşım dostum canım o benim.
Rabastan: Ay, tamam be demedik bir şey.
Bonnie: Sen çok değiştin.
Rabastan: Ne diyorsun sen ya?
Bonnie: Eskiden sadece arkadaşlarına ve kardeşlerine sıcak davranırdın. Bana ya da samimi olmadığın bir başkasına soğuk, gıcık davranırdın ama artık ikizine, eskiden çok yakın olduğun arkadaşına karşı da anlayışsız ve çok kötü davranıyorsun.
Rabastan: Benim yaptığım şeyler seni ilgilendirmiyor.
Bonnie: Hâla anlamıyorsun ya!
Rabastan: Benim yaptığım şeyler seni ilgilendirmiyor!
Bonnie: Aptal! Kardeşinin yaşadıkları ve yaşayacağı şeyler seni ilgilendirmiyor mu?
Rabastan: Tabi ki ilgilendiriyor!
Bonnie: O zaman! Gidip Evan ile arana mesafe koyacaksın Lestrange!
Rabastan: Evan benim arkadaşım ayrıca onunla çok iyi anlaşıyoruz.
Bonnie: Belki de Evan senin davranışlarından yüz buluyor ve Ellie'ye yaklaşmaya çalışıyor! Bunu hiç düşündün mü?
Rabastan: Durumun benimle alakası yok! Evan, Ellie'yi seviyor! Tatilde de nişanlanacaklar.
Bonnie: Ama Ellie onu sevmiyor! Sen iğrenç bir kardeşsin, Ellie'nin sevgisini haketmiyorsun!
Rabastan: Kapa çeneni Prewett!
Ellie: Yeter! Yeter artık! Ben trene gidiyorum. Gözlerim dolmaya başlamıştı oradan uzaklaşmak istedim.
Rabastan: Tamam, ben arkadaşlarımlayım istasyona varınca görüşürüz!
Bonnie: Hâla arkadaşım diyor! Beni bekle Ell!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellie Lestrange [Regulus Black]
FanficEllie: Onunla evlenmeyeceğim nefret ediyorum ondan. Babam: O zaman Regulus ile evleneceksin! Zaten herkese rezil olduk bari bir Black ile evlen!