5.Çatırdamalar

270 15 3
                                    


Umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur,yorum yaparsanız sevinirim.

Sabah,Bonnie'nin beni uyandırmasıyla kalktım ve hazırlandım ilk ders iksirdi.
Ortak salona indiğimizde deri koltuklarda oturup sohbet eden Rabastan,Regulus,Barty,Malfoy ve Rosier'i gördük.
Rabastan niye Rosier ile aynı ortamdaydı?
Bonnie: Ell, bence kahvaltıya erken gidelim.
Ellie: Gerek yok Bonnie, rahatsız olmuyorum.
Kenardaki masalar geçtik.
Bir süre sonra Regulus bizim tarafa doğru baktı ve benimle göz göze geldi,sonra da Rabasatan'ın kulağına bir şeyler fısıldadı.
Rabastan ayağa kalkıp bize doğru geldi.
Rabastan: Günaydın ikiz. Dedi gülümseyerek.
Ellie: Günaydın.
Bonnie: Lestrange,sen niye Rosier ile oturuyorsun?
Rabastan,Bonnie'ye değişik değişik bakarak sorusunu cevapladı.
Rabastan: Lucius, rica etti.
Ellie: Hah, bir Malfoy ve rica etmek pek inandırıcı gelmiyor Rab.
Rabastan: Lucius'un arkadaşı ya o yüzden yanımızda Ell.
Bonnie: Ell, gel Lucas'ın yanına gidelim.
Bir şey demeden kalktım ve Bonnie'nin peşinden ilerledim.

Rabastan: Hey, Ellie trip mi atıyorsun?
Evan: Ne oldu müstakbel nişanlım kardeşine niye kızdın?
Rosier'in bu sözü ve Malfoy'un kıkırdamaları iyice sinirimi bozmuştu.
Rab: Evan.
Evan: Gel sen de yanımıza,sohbet ederiz canım.
Bonnie: İşine bak Rosier. Hadi Ell gidelim.
Evan: Ell,gel yanımıza hadi güzelim.
Bonnie: Kapa çeneni Rosier.
Evan: Sana ne oluyor Prewett? Ayaklanmıştı bunlaeı söylerken
Bonnie,beni ortak salonun kapısının önünde bırakıp içeriye geri döndü Evan'ın yanına gitti.
Bonnie: Arkadaşıma sataşmayı kes!
Evan: Melez sevgilinin aptal Gryfindorr cesareti sana da bulaşmış sanırım.
Bonnie: Eğer ona bir daha laf edersen..
Evan: Ne olur beni abilerine mi söylersin yoksa? Ya da profesörlere?
Bonnie: Seni pislik hamam böceği!
Evan: Arkadaşlar, görüyor musunuz? Prewett aynaya bakmıyor sanırım asıl senin şu pasaklı sarı saçların hamam böceği gibi!
Bonnie,asasını çekmişti. O ana kadar sabırlı durmaya çalışmıştım ama sabrım taşmıştı hızla Rosier'e doğru yürüyüp yakasına yapıştım.

Ellie: Kendini bir bok zannetme! Eğer arkadaşlarıma bir daha bir şey söylersen çok kötü olur Rosier!
Evan: Yapma güzelim,niye bu kanıbozuk arkadaşlarını savunuyorsun?
Bir anda suratına yumruğu geçirdim. ortak salondaki bazı kişilerden ooo! Diye sesler duydum. Malfoy ayaklanıp asasını üzerime doğrulttu.
Malfoy: Rabastan, kardeşine bir şey söyle!
Rabastan: Ell, ne yapıyorsun?
Bonnie: Lestrange, sen ciddi misin? Kardeşini savunman gerekmez mi?
Barty: Tamam,tamam! Evan, sen Madam Pormfrey'e git. Hadi dağılın!
Rosier ve Malfoy hızla çıktı ortak salondan, biz de Bonnie ile çıktık onların ardından hemen Gryfindorr kulesinin oraya çıkmaya başladık.

Rabastan: Ellie! Ellie! Bana bak! Ellie!
Bonnie: Lestrange ve Black gidin buradan!
Rabastan: Sen karışma Prewett!
Bonnie: Kardeşini sinirlendirdikten sonra bir de gönlünü mü almaya çalışıyorsun?
Rabastan: Evan, senin ve sevgilin için söylediklerinde haklıydı o yüzden sesimi çıkarmadım!
Regulus: Rab,durumu iyice batırıyorsun. Hadi gidelim.
Rabastan: Ellie, lütfen dinle ya!
Ellie: Ne var Rabastan? Ne açıklayacaksın ya? Sen de benim Evan Rosier ile evlenmemi istiyorsun değil mi? Ama şunu unutma benden sonra sıra sana gelecek, abim sırf şu safkanlık ve bağnaz düşünce saçmalığı yüzünden hiç sevmediği çatlak biri ile evlenecek, ardından ben! Kim bilir seni kimle evlendirecekler? O gün zindanda sana "ben aşık olduğum biri ile evlenmek istiyorum"demiştim, sende "bende aşık olduğum biriyle evlenmek istiyorum" diyerek benimle aynı şeyi düşündüğünü sanmıştım ama sende annem ve babam gibi düşünüyormuşsun anladım kadarıyla!

Rabastan: Evan da iyi biri tanıdıkça seversin belki!
Regulus: Rabastan! Sus! Dedi sessizce ama koridor sessiz olduğu için duymuştuk.
Ellie: Ya sen ne dediğinin farkında mısın? Kafayı yiyeceğim!  Ben o Evan pisliğinden nefret ediyorum ayrıca beni gerçekten seven biri her ne olursa olsun yanımda olan arkadaşlarımı da önemser!
Rabastan: Sen şu an bana da mı laf söylüyorsun?
Ellie: Yarası olan gocunurmuş!
Regulus: Tamam! Yeter artık! Lestrange, hadi arkadaşınla git sen biz de gideceğiz sonra sakinleşince konuşursunuz.
Ellie: Tamam Black ,bence de daha sonra konuşalım!
Regulus: Sen de sakinleşmeye çalış.
Bonnie ile oradan ayrıldık.

Lucas'ın yanına vardığımızda neler olduğunu üstünkörü anlattık,o da sinirlendi.
Bonnie, hem beni hem de Lucas'ı sakinleştirmeye çalışıyordu şimdi, koridorun diğer tarafından gelen Sirius ve arkadaşlarını görünce oraya bakmaya başladım,Sirius ile göz göze gelince gülümsedi bende ona gülümsedim sonra arkadaşlarına geri döndü.
Lucas: Şu Evan Rosier'i kurbağaya çevirmek istiyorum. Üçümüze de bulaşıp duruyor, Rabastan'a ne demeli? Ellie'nin arkadaşları olmasak bize de aptal zorbalıklarından yapacak,neredeyse ondan küçük herkes ile uğraşıyor.
Bonnie: Tamam Lucas. Ellie zaten sinirli, uzatma konuyu.
Lucas: Tamam sevgilim. Ellie, sende sakın o aptallar için sinirlenme boşu boşuna kendini yoruyorsun.
Ellie: Tamam arkadaşlar kapatalım konuyu. Lucas,boşver lütfen!
Lucas: Hadi kahvaltıya gidelim, geç kalacağız.

Ellie Lestrange [Regulus Black]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin