ATEŞLİ BİR GECE

193 11 8
                                    

Medya çok güzel bayıldım bebek Loki çok sevimli hayatımda gördüğüm en güzel fanartlardan biri yaa 💚💫

Bütün Avengers gecenin ikisi canı çıkacakmış gibi ağlayan lokiyi uyutmaya çalışıyorlardı. Natasha umutsuzca lokiyi sallıyordu. Stephen akşam mabedde sorun çıktığı için gitmişti Tony acı içinde "büyücü de tam ihtiyacımız olduğu zaman ortadan kayboluyor!!" Diye yakındı.

Hemen yanında oturan Steve dönüp "keyfinden gitmedi ya Tony" dedi hemen yan koltukta uyuyan Thor uykulu gözlerini zorla açıp konuşmaya başladı "lokiyi bir tek hasta olduğunda bu kadar ağlarken hatırlıyorum" dedi Natasha hemen sonra elini loki'nin alnına koyduğunda dehşet içinde ekibe baktı "çocuklar Loki yanıyor!!" Dedi.

Loki hala ağlamaya devam ederken Tony de doctor Choyu aradı birkaç dakika sonra doktor Cho gelip lokiyi kontrol etti ve kafasını sallayıp "yüksek ateşi var ona Ağrı kesici bir iğne vurdum şuan uyuyor uyandığında ona verdiğim şurupları sabah akşam içirin tahmini bir hafta içinde iyileşir" dedi Steve doktora teşekkür edip onu kapıya kadar geçirdi.

Loki'nin ağlaması kesilince herkes huzurlu bir şekilde koltuklara oturdu.

Herkes ellerinde kahve bardakları ile oturmuş haberlere bakıyorlardı. Tony kafasını sallayıp "haberler çok sıkıcı" diye yakındı. Clint kafasını sallayıp "evet ya geçen hafta Loki ile ilgili haberler daha ilgi çekiciydi" diye devam etti.

Bir süre sonra odanın ortasında açılan portal ile herkes kafasını o tarafa döndü karşılarında Stephen'ı görünce rahat bir nefes verdiler "tanrı aşkına sen neden sana ihtiyaç olan zamanda ortadan kayboluyorsun!!" Diye bağırdı Tony Stephen gözlerini devirerek kendini koltuğa attı "önemli bir işim olduğu için gittim" dedi basitçe Bruce Stephen'a dönüp "kahve ister misiniz bay strange?" Diye sordu.

Stephen kafası salladı ve büyüsüyle elinde bir çay kupası belirdi. Aradan geçen sessiz yarım saatin sonunda Loki tekrar ağlamaya başladı Stephen onu yavaşça kucağına alıp sallamaya başladı ama Loki ağlamaya devam ediyordu natasha elindeki şurubu kaşığa döküp loki'nin ağzına götürdü ama Loki ısrarla içmiyordu.

Natasha sabır istercesine bir nefes aldı. Thor koltuktan kalkıp stephen'ın kucağındaki lokiyi alıp loki'nin kulağına bir şeyler fısıldadı çok geçmeden Loki'nin ağlaması yavaş yavaş azalırken Natasha hemen yanına gidip şurupları lokiye içirdi. Ağrısı azalan Loki kafasını abisinin göğsüne koyup uyumaya başladı.

Thor gülümseyerek uyuyan kardeşine bakmaya başladı Peter gülümseyerek "bay Thor rica etsem bir fotoğraf çekebilir miyim çok tatlısınız" dedi Thor gülümseyerek hafifçe kafasını salladı. Tony hemen yanına gidip "onu nasıl susturdun" diye sordu Thor başını sallayıp "annem bize bir büyü öğretmişti bu büyü acımızı azaltıyordu sanırım işe yaradı" diyerek gülmeye başladı. Tony "bana öğretir mi?" Diye sordu "niçin öğrenmek istiyorsun Tony?" Diye sordu Steve meraktan "eee bir Tony Stark sırrı" diyerek göz kırptı Tony.

Loki bir saat sonra uyanıp ağlamaya hazır bir şekilde duruyordu. Natasha gülümseyerek lokiyi kucağına alıp biberon ile sütünü içirmeye başladı.

Loki sütünü bitirdiğinde gözlerini küçük elleriyle ovalamaya başladı. Etrafa baktığında elleriyle Stephen'ı gösterip kalkmaya çalıştı. Stephen lokiyi kucağına alıp ekibe baktı Bruce "ama niye herkese gidiyorda bana gelmiyor" diye yakındı.

Tony bir elini bruce'un omzuna koyup "e o zaman kendini sevdir Bruce" diye eğlendi Bruce ayağa kalktı ve stephen'ın yanına gidip elini lokiye uzattı. Loki korkup kendini Stephen'a daha da sokuldu Tony kahkaha atarak "Loki senden korkuyor!" Dedi. Bruce şaşkınca Tony'e baktı "benden neden korkuyor ki?" Dedi Tony telefonunda Hulk'ın lokiyi yerden yere vurduğu videoyu gösterdi. Bruce şaşkınca bir telefona bir de lokiye baktı Tony artık gülmekten gözlerinden yaşlar akıyordu. Bruce kendinden nefret etti Loki kendisinden korkuyordu.

Bir süre sonra Loki ona pişmanlıkla ona bakan Bruce baktı ve ellerini Bruce uzattı. Bruce şaşkınlıkla lokiye bakıyordu ve hemen kendine gelip lokiyi kucağına aldı. Tony ellerini kafasının arkasına koyup "bebekte baya yakıştı Bruce bey" diyerek gülmeye başladı herkes göz devirdi.

Bir kaç dakika sonra loki'nin ağlaması ile Natasha loki'nin ateşine baktı ateşi otuz dokuz olduğunu görünce telaşla Stephen'a baktı. Stephen lokiye baktı tekrar ateşi çıkmıştı sanırım gece hiç bitmeyecekti Stephen lokiye ilaçlarını verdi ama loki'nin ateşi düşmedi. Stephen mabede gidip birkaç şişe getirdi ve şişedeki sıvıları birbirine karıştırıp loki'nin yanına gidip lokiye içirdi bir süre sonra loki'nin ateşi yavaşça düşmeye başladı.

Tony düşünür gibi yapıp "acaba benim de ateşim çıkarsa bana da böyle davranır mısınız?" Diye sordu clint "Yo senin ölmeni bekleriz" dedi Tony kaşlarını çatıp "hey!! Farkındaysan ben bu ekibin en zeki üyesiyim ve-" "benden sonra" dedi Bruce tony'nin lafını keserek Tony ölümcül bakışlarla "hayır ben daha zekiyim" diyerek övünmeye başladı.

Steve gözleriyle egosunu kabartan Tony'e baktı. Nedense ona karşı bir şeyler hissediyordu ama kendi kendine bunun doğru olmadığını söylüyordu içinden bir süre sonra tony'nin bakışları ona döndü "sen söyle kaptan kim daha zeki?" Diye sordu Steve kendine gelip "aaa..şey.." derken "bak o da beni seçti" dedi Tony Bruce gözlerini devirerek "hayır seni seçmedi Tony" diye bıkkınca konuştu.

O sırada uyumaya çalışan Loki öfkeli bir şekilde büyüsüyle iki yastık alıp Tony ve Bruce fırlattı ve yastıkları fark etmeyen Tony ve Bruce'n kafasına denk geldi herkes kahkahalar atarak gülerken "bence ikinizden de zeki biri var" dedi Natasha herkes kahkaha atarken Tony ve Bruce ellerini göğüslerinde birleştirdi. Sonra herkes odalarına gidip uyumaya başladı.

Selam nasılsınız? Hikaye nasıl gidiyor? Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

İstediğiniz sahneler var mı?

Lütfen hikayeyi okuyup bol bol yorum yapın ve vote verin

{830 kelime}

Najung-e bwayo 💫

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin