LOKİ'NİN BAKICISI

238 17 43
                                    

Medyanın güzelliğine bakın ya çok güzel 💚💫

Avengers bebek Loki ile beraber kahvaltı yapıyordu. Natasha gülümseyerek lokiyi seviyordu Bruce elindeki kahve bardağı ile sırıtarak Natasha ya bakıyordu. Tony Bruce eğilip "ne o Bruce Natashadan mı hoşlanıyorsun?" Bruce yüzündeki sırıtışı silip hızlıca Tony'e döndü "ne diyorsun Tony bi biz sadece arkadaşız!"

Herkes şaşkın bakışlarla Bruce bakıyordu. Natasha Tony'e dönüp "evet Tony Bruce haklı biz sadece arkadaşız" dedi Tony gülümseyerek önüne döndü.

Herkes sessizce yemeğini yerken tony'nin telefonu çaldı. Tony telefonu açıp konuşmaya başladı ve telefonu kapatıp ekibe döndü. "Fury hepimizi çağırıyor geçen günkü uzaydan gelen yaratıklar ile ilgiliymiş" dedi önemsizce, Thor "o zaman lokiye kim bakıcak?" Diye sordu.

Tony yüzüne yerleşen gülümsemeyle "hiç merak etmeyin o iş bende" diyip telefonu tekrar eline alıp biri aradı "alo evlat?.. Ben Tony Stark...evet evet senden birşey isticem...hemen şimdi Stark kulesine gel kat 247'ye...tamam görüşürüz" diyip telefonu kapattı. Sonra ekibe döndü "tamam lokiye bakıcı tuttum sorun çözüldü" dedi ve yemeğini yemeğe devam etti.

Yarım saat sonra kapı açıldı karşılarında 16 yaşlarında esmer bir çocuk gördüler. Thor "bir dakika demir adam sen şimdi lokiyi buna mı bırakıcağız?" Diye inanmayarak sordu. Peter heyecanla "hey bay Stark be beni neden çağırdınız?" Diye sordu. Tony elini Peter'ın omzuna koyup "biz Fury'nin yanına gittiğimizde bebek lokiye sen bakıcaksın" dedi Peter şaşırarak "Ne!? Bay Stark Lokiye ben mi bakıcam? O kötü biri ve ve o o-" sözü loki'nin neşeli sesi ile bölündü.

Peter şaşkınca Natasha'nın kucağındaki bebeğe bakarak "bay Stark! Bu loki mi!? Ama nasıl?" Diye sordu. Tony "biricik büyücümüz yanlışlıkla lokiyi bebeğe çevirdi" dedi Stephen "bilerek yapmadığımı sen de biliyorsun Stark" dedi Tony umursamaz bir tavırlar Peter'a döndü. "Evlat lokiye bakabilecek misin?" Dedi Peter şaşkınca kafasını sallamakla yetindi.

Tony ellerini havaya kaldırarak "Evet millet hadi hazırlanıp gidelim ve-" Peter'a dönüp "ve lokiye iyi bak yoksa kırılma noktası bizi kızartma yapar!" Dedi Steve göz devirerek "Tony! Çocuğu korkutma!" Diyerek uyardı.

Birkaç dakika sonra bütün Avengers kuleden ayrıldı. Peter kucağında ona bakan lokiye bakıp "merhaba bay Loki opps gerçi şuan benden küçüksün... Neyse Loki acıktın mı?"

Loki heyecanla kafasını salladı. Peter gülümseyip mutfaktaki sütü lokiye içirmeye başladı. Peter cebinden telefonunu çıkarıp Loki ile kendisinin bir fotoğrafını çekti. Gülümseyerek ona şaşkınca bakan lokiye bakarak "merak etme kimseye atmıyacam ama belki Ned'e atabilirim ama bilirsin o benim dostum ve benim sırrımı biliyor" dedi sırıtarak bakışlarını Loki den kaçırdı "bir bebekle konuşuyorum ne kadar komik" diyerek gülmeye devam etti.

************************************
Avengers Nick Fury'nin yanında yaratıkların kullandığı silahları inceliyorlardı. Tony "Bu silahlar normal silahlara hiç benzemiyor"dedi Thor "Uzay teknolojisi ama kimin yaptığı ile ilgili hiç bir fikrim yok" dediğinde Tony gözlerini devirdi.

"Çok yardımcı oluyorsun kırılma noktası!!" Diye yakındı Tony. Bruce "loki'nin asasındaki taş ne taşı?" Diye sordu. Stephen"O zihin taşı onun gibi beş tane daha var bunlara sonsuzluk taşları denir isimleri güç, zihin, uzay, zaman, gerçeklik ve ruh taşıdır" dedi.

"Büyücü haklı uzay taşı şuan Loki de " dedi Thor. "Yani loki'nin asasındaki taş zihin taşı mı?" Diye sordu Tony Stephen kafasını salladı. "O zaman biri loki'nin zihnini ele geçirmiş olabilir belki de Loki sadece bir piyondu" dedi Tony "bundan emin misin Tony?" Diye sordu Steve Tony Steve dönüp "emin değilim kaptan ama o gemiyi gördüm Loki uzay boşluğuna düştükten sonra nasıl böyle bir gemi ve orduya sahip olabilir ki? Arkada başka biri var ve büyük ihtimalle lokiyi o kurtardı" dedi Tony bütün herkes böyle bir olasılığı düşünmeye başladı.

Natasha "bunun doğru olduğunu Loki eski haline geldiğinde öğreneceğiz" dedi birkaç dakika sonra Avengers kuleye gitmek için yola çıktı.

************************************
Peter loki'nin karnını doyurduktan sonra beraber oturmuş maşa ile koca ayı izliyorlardı. Loki gülümseyerek ekrana bakıyordu. Peter Lokiye bakmaya başladığı süre boyunca çektiği bininci bebek Loki fotoğrafını çekiyordu. Loki ise halinden memnun bir şekilde Peter'ın kucağında oturuyordu.

Odanın ortasında açılan portal ile Peter korkarak portala bir ağ atacakken portaldan Avengers'ın çıkmasıyla rahat bir nefes verdi. Tam o sırada Loki Peter'ın parmağını yalamaya başladı. Peter gülümseyerek "bay Stark bakın! Çok tatlı!! Dur dur hemen bir fotoğraf çekmeliyim!!" Diyerek telefonunu eline alıp fotoğraf çekti. Clint "bugün kaç tane fotoğraf çektin?" Diye sordu gülerek Peter düşünerek "yirmi tane..belki de yüz...yada bin tane olabilir" dedi

"Yok artık!!" Diye ağzı açık bir şekilde esmer oğlana baktı sarışın ajan "ne? Çok tatlı değil mi!?" Diye heyecanla söyledi. Natasha gülerek "çocuk haklı Loki çok tatlı" dedi ve ellerini Peter'ın kucağındaki lokiye uzattı. Loki heyecanla ellerini Natashaya uzattı.

Peter gülümseyerek "bir fotoğraf çekelim mi hepimiz?" Diye sordu. Tony gülümseyerek "sosyal medyada kullanmayacaksan olur" dedi Peter hevesle kafasını sallayıp telefonu eline alıp selfie çekti.

Peter Tony'e dönüp "ben artık gideyim bay Stark" dedi Tony genç adama dönüp "biraz daha kalsaydın" dedi "şey..artık gideyim May halam merak eder...sonra görüşürüz Avengers ve görüşürüz baby loki" diyip loki'nin yanağını öptü. Loki giden genç adamın arkasından yavaşça el salladı.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik ben şahsen bu bölüm çok hoşuma gitti. Loki ve Peter'ın arkadaşlığını seviyorum ve bu kitapta baya kullanıcam. Ehehehe

Neyse bol bol yorum yapın ve vote verin bir sonraki bölümde görüşürüz

{830 kelime}

Najung-e bwayo 💫

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin