Selam arkadaşlar hikayem 100 vote almış sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır çok mutlu oldum 😍🥰
Ve size bunun şerefine uzun bir bölüm yazdım iyi okumalar
Tony pepper ile olan zor konuşmasından sonra Stark kulesine geri döndü. Herkes parti hazırlıkları için koşturuyordu. Peter kucağındaki Loki ile film izliyordu. Tony yüzünde bir sırıtmayla arkalarından gelip onları korkuttu.
Peter korkuyla çığlık atıp yere düştü ve Loki de şaşırmış bir ifadeyle arkasına döndü ve Tony'i görünce kaşlarını çatıp sihirli gücüyle bir yastığı tony'nin kafasına fırlattı.
Tony hemen bu saldırıdan kurtulup ellerini havaya kaldırdı. "Hey hey! Sakin ol cadı sadece şaka yaptım" dedi. Peter rahatlamış bir nefes verip yerden kalktı. "Korkuttun beni bay Stark" dedi. Tony de "sen de amma pısırık çıktın... Az cesur ol bir de kendine Avengers diyorsun hah!" Dedi kollarını bağlayarak arkasından birinin gülme sesiyle ona döndü.
Steve kapıya yaşlanmış gülümseyerek üçlüye bakıyordu. "Ah Tony sen hiç değişmezsin" dedi. Tony göz devirerek sevgilisine yaklaşıp ona sarıldı. Steve hemen kollarını sevgilisine dolayıp çenesini onun kafasına koydu.
"Ee pepper ile olan konuşman nasıl geçti?" Diye sordu. Tony kafasını sallayarak "ne bekliyorsun ki? Üzüldü ama söylemeseydim daha fazla üzülürdü" dedi sıkıntıyla Steve kafasını kaldırıp sevgilisinin çenesinden tutup kafasını kaldırdı. "Merak etme seni affeder...hem sen en iyisini yaptın" dedi. Tony fesatça gülümseyerek "yani seninle sevgili olmam dan mı bahsediyorsun?" Dedi. Steve hafifçe kızararak "o anlamda demedim Tony sadece..." Diye gevelemeye başladı. Tony kahkahalarla gülmeye başladı. "T.tamam sadece şaka yapıyordum hahhahahah!!!... Sende en iyisini yaptın kaptan..." Dedi ve yavaşça Steve yaklaştı. İkiside birbirlerine baktılar ve yavaşça birbirlerine yaklaştılar. Tam öpüşecekken Peter'ın sesiyle yarıda kesildi.
"Ow owow!! Biz çıkalım s.siz devam edin" dedi bir eliyle yüzünü kapatıp diğer eliyle lokiyi kucağına alarak koşarcasına odadan çıktı. Steve domates gibi kızarırken Tony gülümseyerek sevgilisine bakıyordu ve ellerini onun boynuna dolayarak onu kendine çekip öpmeye başladı. Steve hemen şoku atlatıp kollarını tekrar ona sarıp öpücüğe karşılık vermeye başladı. Öpüşmeleri fazlaca şehvetli bir hale gelirken Tony hızla kaptan dan ayrıldı nefes nefese "ah.. akşamı bekleme..liyiz ah.." dedi.
.
.
.
"Sence lokiye ne almalıyım nat?" Diye sordu clint, Natasha bilmiyorum dercesine omuz silkti. "Ona bir meyve bıçağı alabilirsin" dedi. "Ve oda beni hemen bıçaklasın.. hayır almayacağım kalsın" dedi clint hafif bir sinirle Natasha sabır istermiş gibi nefes verdi "hadi benim hiç çocuğum yok o yüzden hediye seçemem ama sen senin üç tane çocuğun bar barton!!" Dedi kızarak clint ellerini havaya kaldırdı "üç çocuğumun olması benim hediye seçmede bir dahi yapmaz kızılım" dedi."Acaba bir tane ayna mı alsam" dedi kendi kendine "istersen lokiye özel bir turşu kavanozu al clint daha anlamlı olur" dedi Natasha sahte bir gülümsemeyle clint kaşını kaldırıp "dalga mı geçiyorsun? Ciddi mi söylüyorsun?" Dedi.
Natasha seninle uğraşamayacağım bakışı atıp önüne döndü. Clint pes edercesine "öff tamam bir tane kar küresi alacağım" dedi.
.
.
.
Akşam saat 6 olduğunda herşey hazırdı. Tony Loki için özel pahalı bir pasta yaptırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Love
FanfictionLoki bebeğe dönüştü. Odin'nin sakalı aşkına! Loki nasıl ve neden bebeğe dönüştü. Ve Avengers Loki ile ne yapacak? Lokiyi kim ve nasıl dünyaya gönderdi. Loki etiketinde 1. 21/06/2024 Clint etiketinde 1. 30/01/2024 Strangefrost etiketinde 3. 30/01/2...