LOKİ'NİN GEÇMİŞİ

299 16 52
                                    

Bruce Thor'a dönüp "peki Loki neden kötü biri Thor" dedi. Thor'un yüzündeki gülümseme solup yerine hüzünlü bir yüz geldi. "Çok uzun hikaye Bruce..."

Thor derin bir nefes aldı. Kafasını kaldırıp koltuktaki uyuyan lokiye bakıp "babam buz devleri ile olan savaşında bir mağarada bulmuştu lokiyi" Thor derin bir nefes daha aldı. Sanki oksijensiz kalmış gibi hissediyordu.

"Loki'nin babası Laufey lokiyi cılız ve küçük doğmuş olduğu ve halkını layığıyla yönetemeyeceğini düşündüğü için öfkelenip onu mağarada bırakmış."

"Ne yani lokiyi mağaraya mı bıraktı sırf küçük doğdu diye!" Diye bağırdı Tony, Thor sadece kafa sallamakla yetindi.

Herkes şok içinde Thor'a bakıyordu. Thor boğazını temizleyip devam etti "sonra babam lokiyi Asgard'a getirdi. Annem lokiyi ilk gördüğü andan beri çok sevdi. Ama bir buz devi olduğu için hiç kimse onlara dokunamaz eğer dokunurlarsa tenlerinde buz yanığı oluşur. Bu yüzden büyüyle lokiyi bir aesir gibi görünmesini sağladılar. babam lokiyi ben yirmi iki yaşımdayken getirmişti. Yani sizin yaş şeyinize göre iki yaşımda filan getirmişti."

"Peki Loki buz devi olduğunu ne zaman öğrendi?" Diye sordu Steve

"Birkaç yıl önce buz devleri Asgard'ı savaş ile tehtid etmeye başladı. O zaman babama gidip onlarla savaşmak istediğimizi söyledik ama babam izin vermedi. Bizde babamı dinlemeyip gizlice gittik. Gittiğimiz zaman sadece konuşmak içindi ama laufey'in iğneleyici laflarına dayanamayıp saldırdık sonra-"

"Sonra ne oldu!?" Diye heyecanla sordu clint elindeki ne zaman aldığı bilinmeyen turşu kavanozu ile duruyordu. Natasha gözlerini devirip "susarsan devam edicek clint!" Diye bağırmasıyla sarışın adam yüzünü buruşturup "tamam ya kızılım kızma hemen" diyip kızıl saçlı kadının yanına gelip oturdu.

Thor sarışın ajana bir bakış atıp devam etti "sonra buz devleri ile savaştık aslında herşey normal ilerliyordu. Ama buz devleri çok kalabalıklardı. O sırada Loki bir buz deviyle savaşıyordu buz devini hançerlemişti buz devi loki'nin kolundaki zırhı kırıp loki'nin tenine dokunduğunda loki'nin kolu maviye dönüştü o sırada çok zor durumdaydık fazla önemsememiştik.
Daha sonra babam geldi ve beni sürgüne yolladı. Loki de o zaman evlatlık olduğunu öğrenmiş babamla tartışırken babam Odin uykusuna dalmış ve ben sürgünde olduğum için Loki tahta geçmiş ve tekrar buz devlerinin olduğu yere gidip Laufey ile bir anlaşma yapmı-"

"Vay amq olaya bak !" Tony'nin heyecanla konuştuğunda Steve arkasından kafasına vurup "language!" diye bağırdı.

Tony, Steve dönüp elini havaya kaldırıp "tamam rahibe kızma bir daha kötü söz yok" dedi ve Thor'a dönüp "sen devam et kırılma noktası" dedi.

Thor kafasını lokiye çevirip konuşmaya devam etti "Laufey ile bir anlaşma yapmış sonra buz devleri Asgard'a getirmiş. Laufey babamı öldürmeye çalışmış ama Loki buna engel olup laufey'i öldürdmüş. Daha sonra ben tekrar Asgard'a geldiğimde kavga edip savaştık ve Loki bifrost köprüsünde kendini uzay boşluğuna attı" diyip kafasını eğdi. Tony uzay boşluğunu duyunca o uzay gemisi aklına geldi. O geminin sahibi kimdi? Lokiyi o mu kurtarmıştı ? Neden lokiyi New York'a göndermişti? Bunları düşünürken derin nefesler almaya başlıyordu ve gözleri kararmaya başladı.

Steve Tony de bir gariplik olduğunu fark etti ve elini tony'nin omzuna koyup hafifçe sarstı "Tony iyi misin?" Diye sordu. Tony sarsılarak kendine gelip Steve baktı "iyiyim kaptan sorun yok" ardından ölüm sessizliği oldu ve bu ölüm sessizliği loki'nin ağlaması ile bölündü.

Natasha gülümseyerek lokiyi kucağına alıp sallamaya başladı ve ekibe bakıp "belki de kötü olmayı o da istemedi" dedi

Merhaba arkadaşlar hikaye nasıl gidiyor? Lütfen hikayeyi okuyup bol bol yorum yapın ve vote verin

Ayrıca hikayede olacak shipler şunlar Strangefrost, Stony olacak natasha ile kimi yapayım Bruce mu yoksa bucky mı? extra istediğiniz ship var mı ?

{562 kelime}

Najung-e bwayo 💫

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin