LOKİ'NİN SİHRİ

200 14 18
                                    

Medyanın güzelliğini halis mi? Bayıldım 💚💫

Loki bebeğe dönüşeli bir hafta geçti. Avengers Loki ile iyi anlaşmaya başlamıştı. Tony hariç Tony hala lokiye ısınamamıştı.

Steve kucağında kalkanı ile oynayan Lokiyi izliyordu. Bir hafta önce onunla savaşırken şimdi kucağında kalkanıyla oynuyordu. Kulağa garip geliyordu. İster istemez sırıtmaya başlamıştı onun uzaktan izleyen Tony den habersizdi.

Tony elindeki kahvesiyle Steve  bakıyordu. Neden bilmiyordu ama ona bakmak kendisine iyi geliyordu. Arkasından birinin ona dokunmasıyla irkilerek arkasına döndüğünde Natashayı gördü. "Bana sakın Steve aşık olduğunu söyleme" dedi Tony şaşkınca "Bunu da nereden çıkardın Nat biz sadece ekip arkadaşıyız!" Diye savunmaya geçti. Natasha gülümseyip "ah Tony...ekip arkadaşlarına o gözlerle bakmazsın ve beni kandıramazsın ben bir ajanım ve hatırlatırım lokiyi bile kandırdım" dedi Tony önüne dönüp "ama  yine de Loki planını uyguladı" dedi.

Salonun kapısı açıldı ve içeri Thor girdi. Gülümseyerek lokiyi kucağına aldı ama çok geçmeden karın boşluğuna giren acı ile lokiyi kendisinden uzaklaştırdı. Loki elindeki hançer ile gülerek Thor'a bakıyordu. Thor şaşkın bir şekilde ekibe bakıp "neden lokiye hançer verdiniz?" Diye sordu. Natasha şaşkın bir şekilde "biz ona hançer vermedik ki"dedi Thor lokiye bakıp elindeki hançeri aldığında hançer anında kayboldu. Herkes şaşkınca Thor'a bakıyordu.

O sırada içeri Stephen girdi. Thor anında ona dönüp "büyücü kardeşime neler oluyor!?" Diye sordu. Stephen kafası karışmış bir şekilde lokiye baktı. Loki elindeki yeşil büyü ile Steve kalkanını kaldırmaya çalışıyordu. Stephen "sanırım büyü gücü hala onda" dedi Thor şaşkınlıkla lokiye bakarken kalkanı Loki den uzaklaştırdı. Loki ise ağlayarak kalkanı istedi Thor vermeyince Loki daha çok ağlamaya başladı.

"Ah! Neden çocuk sahibi olmamak istemememin nedeni!" Diye bağırdı Tony. Kafasını Natashaya çevirdiğinde Natasha'nın havalandığını gördü. "Vay Nat baya havalandı sen de" dedi şakacı bir tavırla ama çok geçmeden onunda ayağı yerden kesildi. Panikle etrafa baktığında herkesin loki'nin büyüsüyle havada durduğunu gördü. Loki ağlamaya devam ediyordu ve odaya yeni gelen Bruce ve Clint havada şaşkınca ekibe bakıyorlardı. "Aman tanrım öleceğiz strange çabuk bir şey yap ölmek için çok gencim!!" Dedi dramatik bir sesle Stephen kendi büyüsüyle yere inmeye çalışıyordu ama bir işe yaramıyordu.

Sonra aklına gelen fikirle kolyesinin içindeki zaman taşını çıkardı. Taş yeşil bir ışıkla yanarken loki'nin ilgisi hemen o tarafa döndü ve Stephen herkesi yavaşça yere indirip loki'nin yanına gidip lokiyi kucağına aldı.

Tony şaşkın bir sesle "bücüre bak az daha bütün Avengers'ı öldürecekti!" Diye kızdı. Loki sinirli bir şekilde Tony'e dönüp tony'nin kafasına büyü gücüyle yastık attı. Tony yan tarafa kayıp yastıktan kurtuldu ve ellerini havaya kaldırarak "tamam özür dilerim minik cadı" dedi. Natasha derin bir nefes verip "işimiz çok zor" dedi Loki Stephen'a biraz daha yaklaşıp kafasını göğsüne yaslayıp gözlerini kapattı.

Clint gülümseyip "Loki neden strange çok seviyor" diye sordu. Bruce gülümseyip "bunu bilemeyiz" dedi Tony "loki'nin büyü gücünün böyle büyük olduğunu bilmiyordum" dedi Thor kafasını sallayıp "Loki de annem gibi çok güçlü bir cadı ama ne yazık ki asgardda cadılara pek iyi gözle bakılmaz çünkü onlar illüzyon ve büyü yaparak insanları kandırdığını düşündüler ve çoğu cadılar yok edildi" diyerek devam etti "zaten Loki vücut bakımından zayıf olduğu için kendi koruması için annem ona büyü öğretti" dedi.

Clint "ya keşke turşu kavanozum yanımda olsaydı" diye yakındı. Tony arkadan gelip sarışın ajanın kafasına vurup "şimdi bunun sırası mı sence clint" dedi.

Clint omuz silkerek lokiye bakmaya devam etti "peki loki'nin büyü gücü bu kadar güçlüyse biz..biz New York'u nasıl kazandık" diye sordu ve bütün Avengers sessiz kaldı.

Nabersiniz? Yeni bölüm attım ama biraz kısa oldu kusura bakmayın bir dahaki daha uzun olur 💚

Lütfen hikayeyi okuyup bol bol yorum yapın ve vote verin

{583 kelime}

Najung-e bwayo 💫

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin