SEVGİLİLER GÜNÜ-2

156 6 13
                                    

Medya çok tatlı değil mi? Bebek loki'nin fotoğrafları çok güzel 💚😍

Arkadaşlar bu bölümün hikayeyle hiç bir alakası yoktur.

Asgard yok olmadı
Frigga ve Odin ölmedi
Thanos lokiyi öldürmedi
Thor thanosun kafasını hedef aldı
Tony ve Steve sevgili (keşke)

Asgard güzel ve huzurlu bir sabaha uyanıyordu. Loki huzurlu bir şekilde uyurken kapı kırılırcasına açıldı. Loki korkuyla kafasını kaldırıp kapıdaki kişiye baktı. "Hadi Loki! Kalksana!" Diye bağırdı Thor Loki gözlerini devirip "hayvan!! Yavaş gelsene odaya!" Dedi ve yastığı Thor'a fırlattı.

Thor hızlıca yan tarafa kayınca yastıktan kurtuldu. Loki ellerini saçına geçirip "neden uyandırdın beni acaba?!" Diye sordu. Thor kardeşinin yanına gidip gülümseyerek "bugün sevgililer günü" dedi.

"Eee ne olmuş yani? Midgardlıların aptal kutlamaları beni hiç ilgilendirmiyor" dedi. Thor "ama babamız midgard da gitmemize izin verdi" dedi. Loki sinirle oflayarak "sırf sen Janeyi görmek için neden beni götürüyorsun?" Diye sordu.

Thor hafifçe gülümseyip "babamız seninde gelmeni istedi çünkü artık senin de midgardlıların arasına girip kendini sevdirmeni istiyor"dedi. Loki bıkkınca "hayır desem de bir faydası olmayacak değil mi?" Diye sordu.

Thor gülümseyerek kafasını salladı. Loki yataktan kalkarak "tamam hadi odadan çık ve kırdığın kapı için birini yolla" dedi Thor "büyü ile düzeltsene" dedi. Loki "bu saçma bir şey için asla değerli büyülerimi kullanmayacağım" dedi Thor gülümseyerek "tamam birini bulurum sende hızlıca giyin kahvaltıyı tony'nin evinde yapıcaz" dedi ve odadan çıktı.

Loki oflayarak ayağa kalktı hemen banyoya gidip işlerini halletmeye başladı.

Yarım saat sonra tamamen hazırlanıp odadan dışarı çıktı. Herkes kendi işleriyle uğraşıyordu ve Loki artık özgürce sarayda dolaşabildiği için mutluydu. Hızlıca köprüye doğru yürümeye başladı köprüye geldiğinde Thor Heimdall ile konuşuyordu Thor Lokiye bakıp "daha midgardlılar gibi giyinebilirdin kardeşim" dedi.

Loki üstüne bir bakış atıp "ne bekliyordun Thor Etek mi giyseydim? Her zamanki kıyafetlerim" dedi Thor kahkaha atarak "şaka yapıyorum kardeşim" dedi Loki göz devirip "e hadi açlıktan ölüyorum" dedi. Hemen sonra Heimdall köprüyü açtı ve Loki ile thor'u midgard'a gönderdi.

************************************
Avengers kulesi sevgililer günü sebebiyle bir aradaydı. Tony herkese bir göz gezdirip "ee büyücü nerede?" Diye sordu. Steve "birazdan gelir"dedi hemen ardından salonun ortasında bir portal açıldı ve içinden Stephen girdi.

Tony gülümseyerek "iyi büyücü lafın üstüne gelirmiş, hoşgeldin büyücü" dedi Stephen gülümseyip kafasını salladı ve masaya oturdu. Wanda "ilk defa herkes burada" dedi neşeyle Tony kafasını sallayıp "kırılma noktası ve kardeşi çakma tanrı yok" dedi.

"Oh bay Loki de mi geliyor bay Stark?" Diye sordu Peter Tony kafasını sallayıp "evet evlat neden lokiyi bu kadar merak ediyorsun?" Dedi Peter gülümseyerek "çünkü o havalı biri" dedi.

Tony ellerini şaşkınlıkla havaya kaldırıp "Loki mi havalı?! Ben ondan kat ve kat daha havalıyım bir kere!!" Diye somurtmaya başladı. Steve gülümseyerek tony'nin alnından öpüp "haklısın sevgilim sen bütün evrendeki en havalı insansın" dedi Tony "biliyorum" diyip Steven elini tuttu.

On dakika sonra terasta gök kuşağı eşliğinde Thor ve Loki geldi. Thor gülümseyerek "günaydın dostlarım!" Dedi Loki ise sessizce arkasından yürüyerek içeri girdi Tony "hoş geldin kırılma noktası" dedi ve Thor sarıldı. Sonra bakışları siyah saçlı adama dönüp "sende hoş geldin Loki" dedi Loki sadece kafasını salladı ve masaya oturdu.

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin