GECE 1 OPERASYONU

261 18 49
                                    

Medya nasıl? Sizi bilmem ama ben çok beğendim 💚

Natasha gülümseyerek lokiyi kucağına alıp sallamaya başladı ve ekibe bakıp "belki de kötü olmayı o da istemedi" dedi.

Loki'nin ağlaması yavaş yavaş azalırken yeşil gözleriyle etrafa bakmaya başladı. Bruce lokiyi almak için Natasha'nın yanına geldiğinde Loki ağlayarak Natashaya sarıldı. Tony kahkaha atarak elini bruce'un omzuna koyarak "ahahaha Bruce bebek senden ve yeşil devden çok korkuyor!" Dedi. Bruce aklı karışmış bir biçimde Tony'e bakıp "benden niye korkuyor ki?" Diye sordu. Tony gülümseyip telefonunu çıkarıp Hulk'ın lokiyi yerden yere vurduğu sahneyi gösterir. Bruce videoyu izleyince gözlerini lokiye çevirip tekrar Tony'e baktı. Tony bu tepkisine gülerken clint de kıkırdamaya başladı.

Aradan geçen sürenin ardından Tony önemli bir şey hatırlamış gibi aceleyle kalkıp ekibe baktı "biz döner yiyecektik!! Jarvis! Hemen bize döner sipariş et ve... " Bakışlarını strange'in kolyesiyle oynayan lokiye çevirip "ve Loki için süt ve bebek maması" dedi. Jarvis "peki Tony" sesi duyuldu.

Bir saat sonra dönerler ve Loki için süt ve bebek maması geldi. Herkes sessizce yemeğini yerken Natasha ise lokiye sütünü içirmeye çalışıyordu. Ama Loki ısrarla yememekte direniyordu. Natasha oflayarak sütü masaya koyup ofladı. Loki tekrar ağlamaya başlayınca biberonu Stephen'a uzatıp "Stephen, lokiye sütünü sen içirir misin? Bir tek senin yanında ağlamıyor" dedi.

Stephen lokiye bakıp büyü gücüyle lokiyi kaldırıp kucağına oturtup biberonu eline alıp lokiye içirmeye başladı. Loki hiç direnmeyip sütü içmeye başladı ve kafasını Stephen'ın göğsüne koydu ve uyumaya başladı. (Strangefrost💚💫❤️)

Akşam olunca herkes nöbetleşip lokiye bakmaya başladı. Natasha, Thor ve strange lokiye bakıyordu geriye kalanlar ise odalarında uyuyordu. Natasha loki'nin saçlarını örüyor, Thor heimdall ile telepatik bağ ile durumu anlatıyor Stephen ise lokiyi tekrar eskisi gibi yapmak için kitaplara bakıyordu.

Natasha gülümseyerek loki'nin saçlarını örmeyi bitirdiğinde Loki ellerini saçına götürüp bozmaya çalıştı ama kızıl ajan öfkeli bakışları ile ona bakmaya başlayıp "olmaz Loki saçın çok güzel oldu sakın dokunma" dedi. Loki ise ellerini önünde bağlayıp suratını astı. (🥺 Çok tatlı )

Thor gülümseyerek kardeşine baktı. Loki koltuktan inmeye çalıştı ama başarısız oldu ve ağlamaya başladı. Natasha lokiyi kucağına alıp odayı gezdirmeye başladı. Loki gözlerini Thor'a çevirip ellerini uzatıp "tohoy!" Diye bağırmaya başladı. Thor Natasha'nın yanına gelip lokiyi kucağına aldı. Natasha loki'nin yanağını sıkarak "ben gidip loki'nin sütünü getireyim" diyip yanlarından ayrıldı. Thor kardeşini sevmeye başladı ama Loki elleriyle thor'un saçlarını çekmeye başladı.

Thor suratına yerleşen kocaman gülümsemesiyle lokiye sarılmaya başladı. Loki mızmızlanarak thor'un kucağından inmeye çalıştı. Thor gülümsemesini kesip bakışlarını elinde kitap okuyan Stephen'a çevirdi. "Büyücü? Kardeşimi ne zaman eski haline geri çevireceksin?" Diye sordu.

Stephen başını sallayarak elindeki kitabı masa bıraktı "bilmiyorum Thor ama en kısa zamanda tekrar eski haline getireceğim" dedi "bence böyle kalsın baksana kimseye zararı yok" diye elinde biberon ile odaya tekrar geldi Natasha Loki biberonu görünce ellerini Natashaya uzattı. Natasha gülümseyip lokiyi kucağına alıp biberon ile sütünü vermeye başladı.

"Bebek kucağına çok yakışmış kızılım" hepsi kafalarını kapıya çevirdi. Clint üstünde pijamaları ile karşılarında duruyordu. "Sana daha çok yakışıyor Clinton" dedi Natasha Clint gülümseyip Natasha'nın yanına geldi. "Şu büyük tanrıya bak büyük hali insanları öldürüyor. Küçük hâli bizim rüyalarımızı öldürüyor!!." Diye yakındı. Natasha onun bu tepkisine kıkırdayıp kafasını salladı.

Loki sütünü bitirip yavaşça kapanan gözleriyle etrafa bakmaya başladı. Natasha lokiyi sallamaya başladı çok geçmeden Loki uyumaya başladı. Natasha uyuyan lokiyi dikkatlice koltuğa yatırdı.

Clint esneyerek "ben gidip Tony, yüzbaşı ve Bruce çağırayım" diyip yanlarından ayrıldı. Thor uyuyan kardeşine bakıp "galiba haklısın leydi romanoff... Loki belki de kötü olmayı istemedi" dedi Natasha hafifçe gülümseyip elini thor'un omzuna koydu. "Herkes ikinci bir şansı hak eder Thor..." Dedi birkaç dakika sonra kapıda yarı uyanık dört adam içeri girdi. Natasha kahkaha atarak "lokiyi bu uykucu dörtlüye mi bırakıcaz!!" Dedi.

Tony kafasını kaldırıp koltuktaki uyuyan lokiye bakıp"en azından uyuyor" diye kendi kendine mırıldadı. Clint "artık sizde gidip dinlenin" dedi Thor "lokiye bakabilecek misiniz?" Diye tereddütle sordu. Tony"elbette bakabiliriz! Yani koskoca yenilmezler küçük bir bebeğe mi bakamayacak mı?" Diye sessizce bağırdı.

Thor "kardeşime dikkat et demir adam" dedi uyarıcı bir sesle Tony kafasını sallayıp eliyle thor'un omzunu patpatlayıp "hadi uyumaya git kırılma noktası" dedi.

Thor, Natasha ve Stephen kendilerine hazırlanmış odalarına gittiler. Steve ayılmak için kahve hazırlamaya başladı. Ardından tony'nin uykulu sesi duyuldu "bize bir bardak yapar mısın kaptan?" Diye sordu. Kaptan gülümseyerek "yaparım Tony" dedi herkes kahve bardakları ile koltuklarda oturmuş lokiye bakıyorlardı. Clint neşeli bir sesle "acaba rüyasında ne görüyor?" Diye sordu.

Tony gözlerini kısıp "kan, kaos, ölüm..." Diye devam ederken Bruce onu sarsarak "hey hey ne yaptın sen ya o daha küçücük" diye uyardı. Tony "benim için fark etmiyor" dedi ardından Loki uykulu gözlerini açıp ağlamaya başladı. Steve hemen lokiyi kucağına alıp sallamaya başladı. Tony Steve bakarken tam bir baba gibi durduğu fark etti ve dudağının kenarı hafifçe kıvrıldı.

Steve lokiye sessiz bir şekilde ninni söylerken Loki yavaşça ağlaması dindi ve gülümseyerek Steve bakmaya başladı. Bebeğe dönüştüğünden beri ilk kez gülüyordu ve çok güzel gülüyordu.

Tony Steve yanına gelip lokiye baktı ilk kez gözüne masum görünmüştü. Loki büyük yeşil gözleriyle etrafa bakmaya başladı ve elleriyle tony'nin ark reaktörüne dokunmaya çalıştı. Tony temkinli bir şekilde kucağına aldı. Loki ellerini reaktöre dokununca reaktör daha fazla parladı ve anında tekrar eski haline geri döndü.

Sabaha kadar herkes lokiyi teker teker kucaklayıp uyutmaya çalıştılar ama başarısız oldular ve hepsi koltuklarda uyuya kaldı. En son Stephen lokiyi kucağına alıp sallamaya başladı Lokiyi uyutunca koltuğa oturup kucağındaki Loki ile uyuya kaldı.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik hikaye nasıl gidiyor beğendiniz mi? Lütfen hikayeyi okuyup bol bol yorum yapın ve vote verin

İstediğiniz sahneler varsa yazabilirsiniz

{902 kelime}

Najung-e bwayo 💫

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin