Medyanın güzelliği halis mi? Bayıldım 💚 💫 siz ne düşünüyorsunuz?
Flashback
.
.
.
.
.
"Lütfen...kurtarı..kurtarın beni..(hıck)... Yalvarırım! Ölmek istemiyorum!!" Diye bağırdı genç çocuk ama kimse cevap vermedi.... yapayalnızdı...Gözleri kızarmıştı ve boğazı ağrımaya başladı. Keşke o gün abisi ile kavga etmeseydi... belki ufak bir ceza ile kurtulurdu ama şimdi Büyük bir ceza ödüyordu...ve asla bitmeyecekti...
"Çabuk kal ucube!!" Dedi kendinden daha iri yarı canavar kalkacak hali yoktu. Bir süre sonra saçların da hissettiği acı ile inledi. "Sana kalk dedim değil mi ucube ha!?" Dedi ardından "ona iyi davran ahmak!!" Dedi bir ses genç çocuk kafasını kaldırdı ona nefret ile bakan canavar saçını bıraktı.
Ağlamaktan çatlamış dudaklarını yaladı ve gözlerini kapatıp "ölmek istiyorum"dedi
"Daha değil ucube" dedi canavar arkada bir beden belirdi. Elleri ile canavara işaret verdi. Canavar başını sallayıp genç çocuğu yere fırlattı.
Yere düşen çocuk tekrar ağlamaya başladı önündeki adam ona doğru eğilip "iyi misin ufaklık?" Diye sordu. Kafasını kaldırmadan hayır anlamında salladı.
"Ev...evime gitmek istiyorum...lütfen..." Diye yalvardı genç çocuk önündeki gölge kafasını sallayıp "üzgünüm ufaklık artık bir evin yok... artık burada yaşıyacaksın tamam mı?" Diye sordu sert sesi ile genç çocuk kafasını sallayıp daha çok ağlamaya başladı "b..ben anne..mi istiyorum (hıck) lütfen onu göreyim...lütfen..." Dedi.
Gölge derin bir iç çekip "üzgünüm ufaklık ama annen...öldü" dedi işte o söz genç çocuğun kalbinde derin bir yara açtı. Bu hayatta sevdiği, güvendiği, bağlı olduğu ikinci kişi ölmüş müydü? Israrla başını salladı "hayır.. hayır!! Benim annem ölmedi o yaşıyor ölemez!" Diye acı içinde bağırdı.
Gölge ağlayan çocuğun omzuna elini koydu "ufaklık anneni kurtarmaya çalıştım ama başaramadım...ona sana iyi bakacağıma dair söz verdim" dedi.
"P..peki ya abim o iyi mi?" Diye sordu gölge elini çekip "maalesef Loki çok üzgünüm kimseyi kurtaramadım" dedi üzgün bir sesle "hadi sana yardım etmeme izin ver" dedi elini genç çocuğa uzatarak.
Genç çocuk ilk başta eli tutmak istemedi ancak hayatında hiç kimse kalmadı. Ona güvenmek istiyordu ama içinden bir ses 'ona güvenme' diyordu.
Genç çocuk karşısındaki eli tuttu ve kafasını kaldırıp "peki sen kimsin?" Diye sordu ağlamaktan çatlamış sesi ile adam gülümseyerek "benim adım Thanos" dedi.
İşte Loki işkenceyle geçecek yılları başladı ...
.
.
.
.
.
.
Flashback end************************************
"Thoy bu ney?" Diye sordu bebek Loki heyecanla Thor gülümseyerek "o bir kitap Loki" dedi Thor, Loki ellerini çırparak "o yaman baya okuy musuy" dedi Thor lokiye bakıp "elbette okurum sen iste yeter"dedi ve kitabı alıp okumaya başladı.Loki heyecanlı bir şekilde ona kitap okuyan thor'u dinliyordu. "Ve prenses elmayı ısırınca derin bir uykuya daldı" dedi Thor "pyeyses uyanacak mı Thor?" Diye sordu.
"Elbette uyanır Loki" dedi ve okumaya devam etti. O sırada içeri giren clint ve Tony thor'u görünce "aman tanrım! Thor kitap okuyor kıyamet kopuyor çabuk sığınakları hazırlayın!!" Diye bağırdı.
Thor göz devirip "abartma Clinton Loki istedi diye okuyorum" dedi Loki gözlerini ikiliye çevirip "susay mısınıy?" Diye sordu. Clint ağzına fermuar çekip thor'un yanına gelip elindeki kitaba baktı "pamuk prenses ve yedi cüceler mı okuyorsun bize de oku Thor" dedi hemen yandaki koltuğa oturup.
Tony de hemen yanlarına gelip "okumaya devam et kırılma noktası" dedi. Thor okumaya devam etti.
"Ve prens gelip prensesi öpüp büyüyü bozdu" dedi Loki gülümseyerek "yaşaşıy preyses uyaydı" dedi sevinçle clint "vay be! Ee sonra ne oldu?" Diye sordu.
"Sonra prenses ve prens sonsuza kadar mutlu yaşamış" dedi ve kitabı yanındaki sehpaya bıraktı.
Bir süre sonra salonun ortasında açılan portal ile içeri Stephen girdi. Loki heyecanla elleri ona uzattı. Stephen gülümseyerek lokiyi kucağına aldı. Loki gülümseyerek stephen'ın kolyesiyle oynamaya başladı.
Thor arkasına yaslanarak "captan nerede?" Diye sordu. Clint "spora gitti birazdan döner" dedi.
Tony Steve düşünmeye başladı. Keşke Steve açılabilse ama o erkeklerden hoşlanmıyordu ve bu canını sıkıyordu derin bir nefes aldı ayağa kalktı "ben labaratuvara gidiyorum" dedi ve hızlıca gitti. Clint arkasından bakarken "Tony de bir haller var ama ne?" Diye düşünmeye başladı.
Selam arkadaşlar nasılsınız bakalım? Yarın okul başlıyor o yüzden bölümler geç gelebilir kusura bakmayın lütfen.
İstediğiniz sahneler varsa yazabilirsiniz.
Lütfen hikayeyi okuyup bol bol yorum yapın ve vote verin.
{662 kelime}
Najung-e bwayo 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Love
FanfictionLoki bebeğe dönüştü. Odin'nin sakalı aşkına! Loki nasıl ve neden bebeğe dönüştü. Ve Avengers Loki ile ne yapacak? Lokiyi kim ve nasıl dünyaya gönderdi. Loki etiketinde 1. 21/06/2024 Clint etiketinde 1. 30/01/2024 Strangefrost etiketinde 3. 30/01/2...