Loki'nin Doğum Günü Part-1

108 4 5
                                    

Hikayem 1k okunmaya ulaşmış çok mutluyum hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar bunun şerefine yeni bölüm geldi 💚💫

Benim doğum günüm 14 Mart olduğu için loki'nin de doğum gününü o gün yaptım çünkü Loki benim minik bebeğim

Bazı kişilere göre New York sabah saatlerinde muhteşem olduğunu söyler bazıları ise akşamlarının Tony'e sorarlarsa sabahları onun için hep rahatlatıcı bir etkisi vardır. Şimdi bile elinde kahve bardağı ile güneşin doğuşunu izliyordu hayatı şuan yolunda gidiyordu sadece tek sorun pepper ile konuşmaktı. Ama Tony pepper'ın anlayış ile karşılayacağını biliyordu.

Düşünceleri beline sarılan eller ile kesildi irkilerek arkasına döndüğünde yeni uyanmış Steve gördü. Gülümseyerek sevgilisinin dudaklarına minik bir buse kondurdu "günaydın sevgilim" dedi Steve gülümseyerek kafasını tony'nin omzuna koydu "günaydın sevgilim..burada tek başına ne yapıyorsun?" Diye sordu.

Tony başını sallayıp "pepper ile yapacağım konuşmayı düşünüyorum" dedi Steve "pepper iyi biridir seni anlayış ile karşılayacağını düşünüyorum" dedi Tony kafasını sevgilisinin omzundan kaldırıp "umarım sevgilim" dedi.

************************************
Avengers hepsi kahvaltı yaparken Thor gülümseyerek kardeşine bakıyordu bunu fark eden Tony Thor'a dönüp "hayırdır Thor neden bu kadar mutlusun?" Diye sordu Thor kafasını çevirmeden "bugün loki'nin doğum günü" dedi Tony şaşkınca "loki'nin doğum günü mü?" Diye sordu.

Thor başını sallayıp "evet lokiyi öldü zannettiğimiz için bugün yas tutardık ama şimdi Loki burada ve onun doğum gününü kutlayabilirim" dedi buruk bir gülümseme ile Tony biraz düşündükten sonra "neden loki'nin doğum  gününü hepimiz beraber  kutlamiyoruz?" Dedi.

"Bu çok güzel bir fikir Tony!" Dedi Natasha clint sırıtarak bir elini Tony'e atıp "bütün masraflar tony Stark tarafından ödenecek" dedi. (Ben okeyim yani ehehehehe)

Tony sadece gözlerini devirdi. "Tamam siz ne lazımsa gidin alın bende pepper ile konuşayım" dedi. Ayağa kalkıp telefonunu eline alıp pepper'a mesaj attı.
.
.
.
Tony💖:selam pepper acaba şuan müsait misin?

Pepper:evet canım müsaitim ama benimle ne konuşacaksın?
/Yoksa evlilik teklifi mi ediceksin?/ Bu mesajı iletilemedi

Tony💖:telefonla söyleyemem sana konumu atıyorum geldiğinde söylerim
(Konum)

Pepper:tamam birtanem orada görüşürüz 😘

Tony💖: görüşürüz
.
.
.
Yarım saat sonra

Tony bir ayağını sallayarak tedirginlik içinde pepper'ı bekliyordu. Pepper görünce yavaşça ayağa kalktı. Pepper gülümseyerek sevgilisine sarıldı. "Günaydın sevgilim çok beklemedim değil mi?" Dedi. Tony kendini zorlayarak gülümsedi. "Hayır bende yeni geldim hadi otur" dedi bir eliyle karşısındaki sandalyeye oturmasını işaret etti.

Pepper oturup çantasını masaya koydu. Garson yanlarına gelip ne içmek istediklerini sordu.

Pepper "ben bir kahve alayım sen ne içersin sevgilim" dedi. Tony "bende aynısından ve yanında da Donat olsun" dedi. Garson kafasını sallayıp yanlarından ayrıldı.

Pepper gülümseyerek "benimle ne konuşacaksın Tony?" Dedi parmağını saçlarına dolamaya başladı. Tony derin bir nefes aldı. "Bak pepper beni seviyorsun ama duygularınla oynamayı asla istemiyorum" dedi.

Pepper tek kaşını kaldırıp "anlayamadım Tony açıklar mısın?" Dedi. Tony "b.ben ayrılmak istiyorum pepper!" Dedi gözlerini pepper'a çevirdi. Kızıl saçlı kız gözleri dolu dolu Tony'e bakıyordu. "A.ama neden ayrılmak i.istiyorsun?" Dedi kırınca.

"Bak çok güzel ve mükemmel birisin ama ben başkasından hoşlanıyorum ve daha fazla seninle yapamayacağım pepper" dedi elini karşısındaki kadının elinin üstüne koydu. "Beni affetmeni istiyorum" dedi.

Pepper gözünden bir damla yaş aktı. "Tony b.ben bunu biraz düşünmem gerek" dedi. Tony kafasını sallayıp elini çekti kadın çantasını koluna takıp hızlı adımlarla kafeden çıktı. Garson siparişlerini getirdiğinde Tony kafasını sallayıp "geri götürün lütfen" dedi ve cüzdanından para çıkarıp masaya bıraktı. "Üstü kalsın" dedi. (Üf üf zengin daddy💸🛐)

Tony eliyle yüzünü ovalayarak kafeden dışarı çıktı. Pepper'a üzülmüştü ama devam ettirseydi. Bu sadece ona zarar verirdi. Yavaş adımlarla arabasına binip Stark kulesine gitti.
.
.
.
Selam arkadaşlar nasılsınız uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz

Yeni bölümler çok geç geldiği için özür dilerim iki hikayeyi yazmak çok zor oluyor

Umarım daha fazla yazarım eğer yazım hataları varsa kusura bakmayın kontrol etmeden attım bı ara bakarım

İstediğiniz sahneler varsa yazabilirsiniz

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın

{614 kelime}

Najung-e bwayo 💫

Magic Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin