6 ay sonra
Derin'den
Özlemi ile yandığım Türkiye'ye geri dönüyordum. 6 aydır, İtalya'daydım. Kerem'i çok özlemiştim, ilk işim ona olan sevgimi dile getirmekti. Haklıydım, ona olan aşkımı yalanlamakta çokca haklıydım. Bana olan aşkını çok masumca itiraf etmişti. Masum bir bebeği bırakmak nedir bilir misiniz? O an, o duyguyu en derinlerimde hissetmiştim. Arkamdan söylediği sözler, geri dönmemi sağladı. Çok ağladım, çok yoruldum. Şimdi, dimdik ayaktayım. 6 ay boyunca hiçbir şekilde Kerem ile ilgilenmedim. Ege, onun bana ulaşmaya çalıştığını söyledi. Ancak, Ege'de tatildeydi şuan, bu yüzden Kerem hakkında bilgim yoktu. Evime geldim, Kerem'e, geldim.
İlk işim odama koşmak oldu, o kadar özlemiştim ki, yatağımın üzerindeki Kerem fotoğraflarını çok özlemiştim.Ertesi gün
Galatasaray ve Trabzon'un derbisi vardı. Maçı statta izleyecektim. Kerem'e mesaj atmaya karar verdim.
Derin:
Nasılsın, akşam maç varmış. Seni desteklemek için stada geleceğim.
(12:54)Kerem:
Desteğiniz için sağolun ancak sizi tanımıyorum.
(13:09)Derin:
Derin ben.
(13:10)Kerem:
Dediğim gibi sizi tanımıyorum, daha fazla mesaj atarak vaktinizi boşa harcamayın. Beni terk eden biriyle muhattap olmayacağım.
(13:10)Üzülmüştüm, bana bunu yapmaya hakkı yoktu. Yaşadıklarımı bilmeden bana bunu yapmaya onun hakkı yoktu.
Akşam
Maç başlamıştı, Galatasaray'ın atağı efsanemsiydi. Mertens'ten İcardi'ye bir pas gelmişti. Şaşırılmadığı gibi golle sonuçlanmıştı. Statda aşkın olayım çalarken, spiker bağırmaya, takımda İcardi'yle sevinmeye gitmişti.
"TARAFTARA YİNE AŞKIN OLAYIM DEDİRTTİ MAURO İCARDİ, CEZA SAHASI DIŞINDAN GELEN MÜKEMMEL BİR GOL MAURO İCARDİ!! "
"İCARDİ! "
"MAUROOO!!! "
Tribündeki Galatasaray taraftarlarının, sesi çok fazlaydı. İstemsiz heyecanlandırıyorlardı. Maç bitmişti. Galatasaray 2-1 yenmişti. Diğer golün sahibi Wilfred Zaha'ydı Kerem'in asisti onu gole götürmüştü. Kerem'in maç sonu birisine kalp yaptığı dikkatimi çekmişti. Bana baparak yapıyordu, heyecanla öpücük atmıştım ancak Galatasaray taraftarlarının yenge diye ritim tutmasıyla arkama döndüm, Kerem forması giymiş, sarışın bir kızdı. Kerem'in kız arkadaşıydı. Bana bunu nasıl yapardı? Ben, onun için vatanımı terk etmişken, o beni bir kaç ay bekleyememişti.
❛ ━━━━━━・❪ ❁ ❫ ・━━━━━━ ❜
Of Derin napıyosun kanka🤬
Neyse Kerem'in üstüne gitmezler inşallah, bir hata yaptı ama Kerem sağ ayaktı kaçırdığı topu ise sol ayağındaydı. Umarım yakında mentalini toplaar. Hep ana karakterleri haklı çıkarıyorlar diye Derin kendini avutuyo KEREMKSKAPAPSK neyseeeh , gece uyumazsam yine bölüm atıcam(okumuyosunuz) cok bos yaptım farkındayım sağlıcakla kalın ne yapayım amk tavsiye versenize. mac benim uydurmamdı bu arada 💘Oy atmayi ve Kerem'i desteklemeyi unutmayınn! ♥💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen / Kerem Aktürkoğlu
FanfictionSana kanmıştım, sokakta boşlukta dalmıştım. Gözlerine, sözlerine, dudaklarına.. Ah bebeğime... Söyle, bana yine nerdesin? Bu gece kimin evindesin? Duymak istiyorum sesini, aç telefonu son bir defa.