İlk espri.
Gelişimi kutlamak için, Ömer Faruk amcamlar, akşam bizi onlara çağırdı. Ömer amcamla babam, koyu bir sohbete dalmışken, boğazımın kuruduğunu hissettim. İzin isteyip, mutfağa çıktığımda, su içerken göğüs kısmı çıplak bir Kerem görmemle içtiğim suyu püskürttüm ve Kerem'in gözleri beni buldu. Beni umursamadan hatta omzuma çarparak yanımdan geçti. Sinirle kolunu çekiştirdim,
"Ne oluyoruz? "
"Ne oluyoruz? " diyip bir kaşını havaya kaldırdı.
"İlk ben sordum. "
"Ben de, cevapladım. "
"Gıcık mısın sen ya? "
"Öyleyim."
"Yanlış kişiye sataşıyorsun, Aktürkoğlu. "
Kahkahasını durduramayan Kerem, bıyık altından konuştu.
"Aman Allah'ım, şuan çok korkuyorum." Ellerini dua eder gibi açtı ve sesli sesli dua etmeye başladı.
"Allah'ım, Derin'in bana zarar vermesine izin verme Rabbim. Rabbim sen şeytandan uzak tut, dine döndür bizi .. "
Gülerek bana baktığında, az önce su içtiğim bardaktaki suyu üzerine fırlattım. "Ay, zavallı ilk esprisini yaptı. "
"Sen ne anlarsın, zevksiz. "
"Pardon? "
"Ege'yi seviyorsun ya hani? "
"Bunu bana sen mi, söylüyorsun? "
"Evet, hem ne varmış benim zevkimde? "
"Doğal sarışınlar dururken, çakmalar mutlu oluyor biz napalım.. " dedim ve yalandan soluklanmaya başladım. Sanki nefes alamıyormuş gibi yaptığımda Kerem ciddiyetle yanıma geldi, ellerimi tuttu ve sakin olmam için bir şeyler söylemeye başladı.
"Ben seni hâlâ seviyorum. "
Kahkaha atmaya başladığımda şaka yaptığımı anladı. Bana ters ters baktıktan sonra beni omzuna atıp odasına götürdü.Omzundayken omzunu ısırmamla dengesini kaybetti. ikimizde yere düştük. Hem onun hemde benim heyecandan titrediğimizi hissettim. Üzerimdeki ağırlığı bi an unutmuş gibiydim. Biraz yükselip Kerem'in dudağına hafif bir öpücük bıraktım ve odasından koşarak çıktım.
✩̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ
Uuf bizimkiler yavastan olmaya basladi gibiii(daha yeni kaynastirdim)
Aaanam, Normalde Kerem icin yanaktan opucukten ilerisini yazamam diyodum KSKSLSL Kerem Aktürkoğlu'na yakismiyo bu sahneler bence (sizofrenim)
Neyseee sizden ufak bir ricam olcak ama cok ufak tiktok hesabi actim Kerem icin bi video yukledim bakmak isterseniz hesabım@mauroeyluulss(tiktok)
Hadi baii 💗
Bismillahirrahmanirrahim, inşallah aralarını bozmam yau
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen / Kerem Aktürkoğlu
FanficSana kanmıştım, sokakta boşlukta dalmıştım. Gözlerine, sözlerine, dudaklarına.. Ah bebeğime... Söyle, bana yine nerdesin? Bu gece kimin evindesin? Duymak istiyorum sesini, aç telefonu son bir defa.