"Kerem'i etkileyip, seninle birlikte olmasını sağlayacaksın. "
"Ecrin, abartma bunu nasıl yapayım?"
"Biz ne yapalım? cesareti seçmeseydin."
Ege'nin ensesine bir şaplak attığımda konuştum.
"Kerem şuanda burada bile değil. "
"Kerem geldiğinde yaparsın o zaman."
3 gün sonra
Kerem'in geldiği gün direkt antrenmanları vardı. Bundan 1 hafta sonra Fenerbahçe derbisi vardı. Kerem'i görmeye gidecektim. Onu etkileyip akşam benimle olmasını sağlayacaktım. Siyah mini etek ve üzerine göğüs kısmından başlayan bir crop giymiştim. Açıkcası, Kerem'in böyle şeylerden etkileneceğini sanmıyorum. Antrenman biter bitmez Kerem koşarak yanıma gelmişti. Bana sorgular bir biçimde bakınca ona sarılma bahanesiyle pazılarına dokundum. Kerem'in belimdeki ellerinin titrediğini hissetmiştim. Belki de bu ikimize de iyi gelecekti. Kerem ile sarılmayı bıraktığımızda bana dönmeden konuştu.
"Niye böyle giyindin?"
"Senin için. " dememle bana iyice yanaştı. "Sınırları çok zorluyorsun. "
"Belki bilerek yapıyorum. " Elimden tutup çekiştirdiğinde nereye gittiği çok barizdi. Soyunma odalarından birine hızla girdiğinde, sanki nefes alamıyormuş gibi derin nefesler aldığı an zorlukla konuştu, "burada bunu yapmak istemezdim ama beni çok cezbediyorsun.'' Ona ilk hamleyi yapıp dudaklarına yapıştım. Bana karşılık vermesi uzun sürmemişti. Uzun öpüşmemizin ardından nefes nefese ayrıldık. Bana döndü ve gülerek konuştu, " hep bunun hayalini kurdum."
"Bende." dediğim sırada Kerem'in sıcak nefeslerini boynumda hissetmemle titremiştim. Dudağımı tekrar öptüğünde bir yandan kıyafetlerimden kurtulmaya çalışıyordu. Sonunda sadece sütyenimle kaldığımda boynuma inip,izler bırakmaya başlamıştı. İnlemem onu tahrik ediyordu sütyenimin kopçesini açtığında göğüsüme bir öpücük kondurmuştu. Sonunda Kerem sadece iç çamaşırı ile kaldığında beni soğuk zemine yasladı. Duvardan destek alırken içime girmeye başlamıştı. İlk girişinde o kadar yüksek sesle bağırmıştım ki, hızla eliyle ağzımı kapamıştı. Girişleri derinleşince, boynumu öpüp, yukarıya çıktı dudağıma hafif bir öpücük bıraktığında boşalmama az kaldığını hissetmiştim. Kerem kendisini bekliyordu. Sonunda boşaldığında yere değil içime boşalmıştı. Yorgunlukla kendimi yere bıraktığımda Kerem hızla kıyafetlerimi giymeme yardım edip beni arabasıyla kendi evine getirmişti.
》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
Aynen kanka asla yazmam bu tarz sahneleri, cimbomxakturkoglu istedi diye yazdım yoksa yazmıyacaktım umarım sizi tatmin eden bir bölüm olmustur;) kerem ne dusunceli işi bitince evine getiriyor direkt gerçek aşk♥☠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen / Kerem Aktürkoğlu
FanficSana kanmıştım, sokakta boşlukta dalmıştım. Gözlerine, sözlerine, dudaklarına.. Ah bebeğime... Söyle, bana yine nerdesin? Bu gece kimin evindesin? Duymak istiyorum sesini, aç telefonu son bir defa.