Na wstępie zaznaczę, że Shigeru jest postacią wymyśloną, pojawia się w moim ff z soukoku pt. " Kocham cię niezależnie od płci", w rozdziale 30.
Ship łączący bladego elfa o błękitnych oczach, który jest dość cichy oraz chłopaka o wyjątkowym spojrzeniu, który nie do końca rozumie miłość, ale chciałby być szczęśliwy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
• Charakterystyczne zachowania w związku, oraz ogólnie inaczej headcanony________:
◦•●◉✿ 𝐾𝑦𝑢𝑢𝑠𝑎𝑘𝑢 ✿◉●•◦
- Uwielbia patrzeć w gwiazdy.
- Zawsze, gdy pada śnieg myśli o partnerze.
- Nie lubi spać sam.
- Czasami jest trochę dziecinny.
- Kocham patrzeć w oczy partnera, uważa je za piękne.
- Lubi się droczyć z partnerem. ( Podłapał to od Dazaia)
- Próbuje swoich sił w nauczeniu się Hiszpańskiego i Francuskiego, w czym pomaga mu Chuuya.
- Bał się burzy jako dziecko, teraz go fascynuje.
- Jest osobą niebinarną, ale nie przeszkadza mu gdy ktoś zwraca się do niego zaimkami on/jego.
- Miłość partnerowi okazuje przez dotyk i czułostki takie jak buziaczki czy tulaski.
- Nie umie za bardzo pocieszać innych słowami, więc Shigaru śpiewał piosenki na pocieszenie.
- Buziaczki na dzień dobry to obowiązkowy punkt dnia.
◦•●◉✿ 𝑆ℎ𝑖𝑔𝑒𝑟𝑢 ✿◉●•◦
- Lubi obserwować kwiatki.
- Marzeniem Shigeru było by, kiedyś sprzedawać ręcznie robioną biżuterię.
- Jest osobą niebinarną.
- Przez partnera często się zawstydza.
- Na komplementy stara się odpowiadać "dziękuję" itd.
- Nie lubi tłumów.
- Kocha przytulaski i trzymanie za ręce podczas wspólnych spacerów.
- Boi się głębii, wliczając w to morze. (Talassofobia)
- Boi się lekarzy i szpitali, co wiąże się z jego przeszłością. (Jatrofobia)
- Shigeru uspokaja ciepłe kakao i przytulaski, a także piosenki śpiewane przez Kyuusaku.
- Śnieg przypomina mu o domu.
- Jest osobą wrażliwą i z początku nieśmiałą, potrzebuje czasu by się otworzyć.
• Emoji które ich opisują ______ :
𝐾𝑦𝑢𝑢𝑠𝑎𝑘𝑢 : 💫💖🩸
𝑆ℎ𝑖𝑔𝑒𝑟𝑢 : ❄🩷🧝
• Słodkie przezwiska lub zdrobnienia ________ :
Kyuusaku dla Shigeru :
Shig, Shiguś, elfik, kwiatuszek, kochanie, skarbie, iskierko, słodziaku, śnieżynko, my baby,
Shigeru dla Kyuusaku :
Kyu, gwiazdeczka, kochanie, mój drogi skarbie, skarbie, słonko, pretty boy, aniołek,
CZYTASZ
❤Nie tak samotni poeci~📚 / bungou stray dogs ships
RomanceJako, że narazie zyskuje wenę powoli oraz pewne rzeczy trochę ograniczają mnie w pisaniu to postanowiłam zrobić coś małego( może wcale nie) , ale i może trochę oryginalnego. Mianowicie będą tu shipy z bsd, które shipuje i mają według mnie sens. Ten...