❤ Kyōkenji ( Kenji x Kyōka) 📚

36 4 4
                                    

Ship łączący słodką dziewczynę z mafii i chłopaka ze wsi, którzy należą do tej samej agencji.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Charakterystyczne zachowania w związku, oraz ogólnie inaczej headcanony_______:

◦•●◉✿ 𝐾𝑒𝑛𝑗𝑖 ✿◉●•◦

- Kupił sobie krowę, którą na cześć swojej poprzedniej krówki nazwał Hanako 2.

- Lubi oglądać programy typu "zrób to sam".

- Bardzo troszczy się o Kyōkę, potrafi jej wysłać kilka smsów lub zadzwonić kilka razy na godzinę jeżeli wcześniej mu nie powie, że wszystko w porządku.

- Chciałby zabrać Kyōkę na wieś i pokazać jej wiejski urok.

- Lubi owady, szczególnie mrówki.

- Ulubiona forma spędzania czasu z Kyōką to spacery albo wyjście na jedzonko.

- Jest fanem filmów o kosmitach i gwiezdnych wojen.

- Lubi jogę, chodź nie do końca ją rozumie

- Potrafi grać na banjo.

- Chce zabrać Kyōkę na biwak ( od momentu w którym spodobał jej się wspólny biwak agencji i gildii).

- Jest założycielem i prezesem fan clubu Chuuy'i aka mr. Fancy hat'a.

- Nie lubi zapachu alkoholu jak i alkoholu samego w sobie.

◦•●◉✿ 𝐾𝑦𝑜̄𝑘𝑎 ✿◉●•◦

- Jest dość aktywna, co zostało jako nawyk z mafii.

- Czasami ma koszmary, wtedy prosi Kenjiego o zrobienie jej kakao z piankami w kształcie króliczka i wspólne tulaski.

- Nie lubi podejrzanych uliczek.

- Zawsze jest ostrożna gdy jest sama.

- Nigdy nie widziała wkurzonego Kenjiego ( z resztą jak reszta agencji) .

- Mimo opuszczenia mafii dalej uważa Chuuyę za brata.

- Ma tajemną kolekcje noży.

- Potrafi być kochana i milusia.

- Czasami chciałaby żeby mafia i agencja miały sojusz.

- Uwielbia , gdy Kenji przyrządza jej posiłki w kształcie zwierzątek.

-Skoro Kenji miał Hanako 2 to kupił Kyōce króliczka, którego nazwała mr. Rabbit.

- Izumi bardzo szybko się uczy.

Emoji które ich opisują ______:

𝐾𝑒𝑛𝑗𝑖 : 🌻👒💪

𝐾𝑦𝑜̄𝑘𝑎 : 🩷🐰🔪

• Słodkie przezwiska lub zdrobnienia _________ :

Kenji dla Kyōki :

Króliczku, mój mały słoneczniku, słoneczko, skarbie, Kyōka-chan, Kyōkuś,

Kyōka dla Kenjiego :

Ken, ken ken, Miya ( od nazwiska) , Kenji-kun, skarbie, mój drogi, najdroższy, słońce, mój książe, słodziak

• Coś co tylko oni wiedzą o sobie nawzajem _____:

Kenji wie : Że przez pewien okres czasu Kyōka bała się dźwięku strzału z pistoletu, że jego partnerka kocha zwracać uwagę na drobne szczegóły w tym co ją otacza, że Kyōka uważa Chuuyę za brata, on to w pełni akceptuje.

❤Nie tak samotni poeci~📚 / bungou stray dogs shipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz