Bölüm 36: Arhissa Kulübü

1.5K 129 37
                                    

İyi okumalar:)

...

Katalon Prensesi Olga Katalon:

Luna'yı çöp çatanlar kulübüne dahil etmek için onu gizlice odama sürüklemiştim:

( Olga) " Luna, Larissa'yı abime almak istiyorum. Bana bu konuda yardım eder misin? Lütfeeen~~"

Luna önce merakla bana ve arkamda duran Edward ve Nikola'ya bakmıştı. Sonra da yüzünde sinsi bir gülümseme oluşturdu:

( Luna) " Hah! Efendime ihanet edeceğimi düşünüyorsan çok yanı-"

Lafını yarıda kestim. " 200 altın veririm!"

Önce duyduğu rakama şaşırmış sonra da hemen tavrını değiştirmişti.

( Luna) " Nasıl yardım edebilirim prenses hazretleri?"

O kadar tatlıydı ki önce ben olmak üzere Edward ve Nikola'yla birlikte ona gülmeye başladık:

( Olga) " Pffft~~ ahahaha~"

( Edward) " Pıfffft~"

( Nikola) " Ahahaha~"

...

Ve bu şekilde Luna'yı resmi olarak aramıza aldık:

( Luna) " Eee~ plan nedir?"

( Olga) " Hiçbir fikrimiz yok. Bu iki odun da bize yardım etmedi zaten!"

( Nikola) " Hey! Benim fikrim gayet güzeldi bir kere!"

( Olga) " Hah! Güzel miş miş! Çalışanlara Larissa'nın hoşlandığı erkekleri sordun ve elimizde koca bir liste oluştu! Ancak çoğu birbiriyle tutarsızdı! Hatta biri şey demiş; şişko, yaşlı ve kısa kadınlardan hoşlanır!!"

( Luna) " Pffft~ ciddi misiniz?!"

( Edward) " Evet, bu yüzden de prenses Larissa'yı tanıyan birinden yardım almanın daha iyi olacağını düşündük."

( Luna) " Mantıklı. Önceliklee~ Larissa'nın sevdiği erkeklerin listesi kesinlikle çok ama çok kısa! Bence tek bir kişi var o da Prens Arhon."

( Olga) " YES! BİLİYORDUM!!"

( Nikola) " Ama veliaht prens Felix'e karşı bir zamanlar hisler beslediğini duymuştum."

( Edward) " Ayrıca geçenlerde kont Leonid'den bir evlilik teklifi almıştı."

( Nikola) " Şu büyücüyü de unutmamak lazım. Onunla da epey yakın görünüyor."

( Olga) " Madem bu kadar biliyorsunuz neden daha önce böyle bir liste yapmadınız ki?! Bir ay boş boş dolanıp durduk sizin yüzünüzden!"

( Luna) " Ahahaha~ o halde ilk iş listeyi doğrulamak. Gidip doğrudan soracağım. Prenses ona sorduğum her soruyu yanıtlıyor ne kadar saçma ve alakasız olursa olsun."

( Olga) " Cidden mi?! Ben olsam bunu sorana kadar akla karayı seçerdim!"

...

1 Saat Sonra:

Luna elinde listeyle ve güzel bir gülümsemeyle içeri girdi:

( Luna) " Oldu bu iş!"

( Olga) " YEYY~"

( Luna) " Larissa'yı, Arhon için resmen shipleyebiliriz artık!"

( Olga) " Tamamdır! Peki onları nasıl yakınlaştırabiliriz?"

( Luna) " O işi bana bırakın...hihihi~"

Ne-neden cadı gibi gülüyor?!!

...

Kötü Kadın Kahraman Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin