Bölüm 30: Doğum Günü

1.8K 145 17
                                    

İyi okumalar:)

...

Katalon Prensesi Olga Katalon:

Larissa kendini banyoya aratak birkaç dakika içinde tamamen farklı bir şekilde oradan çıktı. Sadece birkaç dakika içinde yıkanmış giyinmiş bir de üstüne saçını yapmıştı!

Ve en şaşırtıcı şey ise makyaj yapmamasına rağmen bu kadar güzel görünüyor olmasıydı!!!

Öhöm!

( Larissa) " Hazırım! Hadi gidelim!"

Bir anda koluma giren Larissa beni dışarıya sürükledi... Çok geçmeden elinde tepsiyle karşımıza çıkan kızıl saçlı tatlı hizmetçiyle Larissa bir anda donup kalmıştı:

( Larissa) " Lu-Luna?!!!"

İsminin Luna olduğunu öğrendiğim tatlı kız, az önceki sevimli yüzünü bir cadınınki kadar korkutucu hâle getirerek Larissa'ya döndü:

( Luna) " Düşesim?! Yoksa yine mi uyumadınız?! Dün gece odanızdan ayrılır ayrılmaz uyuyacağınıza söz vermiştiniz!!"

( Larissa) " Şey ben....aaaa..."

Korkuyla bana bakan Larissa adeta yardım istiyordu. Bu kızıl saçlı hizmetçi görünüşünün aksine oldukça çetin cevizmiş! Larissa bile karşısında korkuyor. İnanılmaz...

Larissa bir adım geriye atarken cevap vermişti. " Öhöm! Onu boş ver şimdi. Dün gece konuştuğumuz şeyler hakkında, hazırlıklar tamam mı?"

Luna derin bir iç çekerek göz devirdi. Ardından yine tatlı ifadesini takınarak cevap verdi:

( Luna) * Haah* sizinle ne yapacağım ben? Neyse, hazırlıklar tamam."

( Olga) " Şey, bu hazırlıklar tam olarak nedir acaba?"

Larissa parlayan gözlerle bana döndü:

( Larissa) " Doğum günü hazırlıkları elbette! Bu gün senin dogrum günün. Eğlendiğinden emin olmak zorundayım!"

( Olga) " Neden onca sorunun arasında benimle uğraşıyorsun ki? Geceleri bile uyumak için zamanın yok. Benim için bunu yapmana gerek yok. Onun yerine uyumalısın."

Luna ve Larissa bana etkilenmiş gibi bakışlar atarken ben de utanmaya başlamıştım:

( Luna) " Olamaz çok tatlı~"

( Larissa) " Değil mii~"

Öhöm!

( Olga) " Peki bu günkü planımız nedir?"

Bir koluma Larissa diğerine ise Luna girmiş beni götürürken konuşmuşlardı:

( Luna) " Önce birlikte pasta yapacağız. Kuşlar çikolata sevmediğini söyledi bu yüzden de dukal bahçesinden meyve toplamaya gidiyoruz."

( Larissa) " Evet! Pasta yapmak çok eğlencelii~"

( Olga) " Ö-Öyle mi?"

Eyvah! Bu kızlar pasta yapmaktan ne anlar ki?! Mina'nın yaptığı bir tatlıyı yediğimde tam bir hafta boyunca bir daha tatlı görmek istememiştim! Hatta çikolatadan nefret etmeme sebep olan en büyük şey o iğrenç şeydi!

İkisinin mutluluğunu bozmamak adına sesimi çıkarmadan onlara uymuştum. Birlikte çok büyük ve güzel, rengarenk bir seraya girdik.

( Larissa) " Orman meyveli pasta için, çilek, kiraz, böğürtlen, framboğaz, yaban mersini, kivi ve son olarak da muz gerekiyor."

Bütün bu saydıklarının çoğunu bilmiyordum bile! Bütün bunları nereden bulup da getirtmiş acaba?

( Luna) " Çekirdeksiz ve büyük altın sarısı muzlar bulduğunuza inanamıyorum düşesim. Böyle muzlar olduğunu bile bilmiyordum."

Kötü Kadın Kahraman Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin