Deniz
Uzun uğraşlar sonucunda geldiğim arkadaşlarımın yanında muhappeten çok sıkılmıştım.
Derin her zamanki gibi kaan'dan bahsediyodu. Kendisi Sebastianla evli olmasına rağmen kaanla gizli bir aşkı vardı.
Gözlerimi ona çevirip konuştum.
"Bunu neden yapıyosun ki ne kadar güzel bir evliliğin var derin hem Sebastian seni çok seviyo"
Bunu ona belki de 100 kez söylediğim için bıkkınlıkla cevap verdi.
"Tatlım her şey sevgiyle bitmiyo işte. Tabi herkesin senin gibi seksi bir kocası yok deniz hanım"
Yok artık der gibi bir bakış attım ona.
Kafamı boğazın manzarasına çevirdim.
Havanın soğuklu bedenimi titretmeye yetmişti bile.
Yanağıma konulan öpücükle afalladım.
Dusan
"Naber hanımlar rahatsız etmiyorum umarım"
Ece hemen konuştu.
"Ay ne rahatsızlığı dusan bey buyrun buyrun bu nemrut karından bıkkınlık gelmişti yani"
Gözlerimi devirdim.
Dusan kıkırdadı.
"Oo karıma laf ettirmem ben onu her haliyle, böyle de seviyorum"
Dadaklarıyla saçıma ufak bir buse kondurdu.
"Ay vıcık vıcık hiç çekilmiyosunuz valla"
Açelyan'ın dediğine inat olsun gibi dusan kolunu omzuna atıp omzuna hafif bir öpücük kondurdu.
Kafamı dusan çevirdim.
"Gelmezsin sanıyodun"
Gülümsedi.
"Erken bitti işim bir gelip seni göreyim dedim kusura bakma kız kıza buluşucaktınız ama rahatsız etmedim dimi"
"İyi yapmışsın bizde zaten şimdi kalkıyoduk"dedim
....
Yemeğin bitimiyle direkt eve geldik.
Üstümdekileri çıkarmak için yukarıya çıktım.
Dusanda arkamdan geliyo'du.
Üstümdeki elbisenin fermuarını açmaya zorluyodum.
Ama bir türlü açılmıyodu.Belime sarılan ellerle irkilip yanıma baktım.
Dusan kafasını boynuma koyup derin derin nefes alıyodu.
"Deniz"diye fısıldadı.
"Hm" dedim.
"Ben baba olmak istiyorum"
"Off dusan yine aynı konumu"
Ellerini belimden çekip derin nefes alıp konuşmaya başladı.
"Evet deniz yine aynı konu çünkü zaman geçiyo bak sen genç bir kız olabilirsin ama ben gittikçe yaşlanıyorum deniz ve yaşım geçmeye başladı çocuk için, ve bu senin o aptal işini bahane etmenden bıktım ,ya ben 37 yaşındayım ne zaman olucak bizim çocuğumuz deniz"
Bıkkınlıkla nefes verdim.
"Tamam bir şey demiyorum bundan sonra'da demicem sen nasıl istersen deniz kusura bakma benim isteklerimin hiç bir geçerliliği olmadığını unutmuşum ben"
Fermuarımı açıp yastığını alıp aşşağıya indi.
Ellerimi yüzüme kapatıp yatağın ucuna oturdum.
Cidden bu konudan o kadar sıkılmıştım ki.
Telefonumun çalmasıyla elime alıp ekranda ki yazıyla şok oldum.
Ali koç arıyor...
Hemen açıp kulağıma götürdüm.
"Alo deniz merhaba kızım kusura bakma bu saatte de rahatsız ettim seni"
"Yok Ali abi ne rahatsızlığı buyur"
"Kısa kesicem deniz yarın şirkette uzun uzun bahsedicem zaten. Kızım yönetim kurulu başkanlığımı oğlum devir alıcak yani koltuğumu ona devrettim."
Ağzım şokla açıldı.
"Ali abi neden"
"Kızım biliyosun artık yaş ilerledi artık daha çok şirketle değil de takımla ilgilenmek istiyorum.
Senden çok önemli bir şey istiyorum kızım bu benim için çok önemli ve değerli bir istek""Tabi Ali abi ne istersen"
"Oğlum deniz oğlum çok farklı pek bizim alışık olduğumuz gibi biri değil yani başına buyruk şımarık dengesiz ve iş konusunda çok tecrübesiz onla senin ilgilenmeni istiyorum onu adam etmeni istiyorum deniz"
"Abi tabiki sana karşı saygım ve sevgim sonsuz ama bu çok riskli bir hamle oğlunuz bu işi yapabilir mi sizin gibi bu şirketi ayakta tutabilir mi"
"İşte deniz senden de bunu istiyorum ona yardım etmeni onu hayatı öğretmeni işi öğretmeni lütfen deniz bu benim için çok önemli"
"Tamam Ali abi sen nasıl istersen öyle olucak sen merak etme ama dusan bunu nasıl kabul edicek onu bilmiyorum"
"Sen onu dert etme kızım ben yarın onla şirkette konuşucam tekrardan kusura bakma iyi geceler"
"İyi geceler"
Bı çocuk bakıcılığı yapmadığın kalmıştı deniz onuda yapıyosun.
Üstümü değiştirip elime bir pike alıp aşşağıya indim.
Koltuğun üstünde kıvrılıp uyuyan dusana bakıp gülümsedin.
Koltuğun ucuna oturup ellerimi saçına götürdüm. Yavaşca okşadım.
Yüzümü yüzüne yaklaştırıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım gözlerini açıp gülümsedi.Dudaklarından ayrılıp elinden tutup yukarıya doğru çekiştirdim onu.
Yatağa uzanıp ellerni belime attı.
Göğsüne uzanıp gözlerimi kapttım.Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨
10 vote 10 yorum sınır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - Arda güler
Teen Fiction"Bazen yanlış şeylerde bizi çok mutlu edebilir..."