2.0

628 25 22
                                    

Deniz'den

Dudaklarından yavaş yavaş ayrıldım.

Alını alnıma yaslayıp pırıl pırıl parlayan gözleriyle benim yüzümü turluyordu.

Belli ki benden bir tepki bir cevap bekliyordu.

İstediğini alamayacağını anladığında o suskunluğu bozup konuştu.

"Sen bana ne yaptın hiç bilmiyorum deniz ama ben sende çoktan boğuldum bile"

Dediklerine gülümseyip alnından ayırdım alnımı.

"Arda bu yolda benimle birlikte olmak istediğine emin misin"

"O nasıl soru deniz tabiki eminim"

Gözlerini gözlerime sabitledi.

Gülüp tekrar konuşmaya devam etti.

"Emin olmasam şuan yanında olur muydum ,şirkete geri döner mıydım"

Gözlerimi kapatıp kafamı ellerimin arasına aldım.

"Bak benim kafam çok karışık tamam mı şuan biraz uzaklaşmak istiyorum herşeyden, herkesten bir kaç günlüğüne yurtdışına çıkıcam lütfen dönünce konuşalım bunları"

"Tabi"

Belki bu söylediklerim onu kıracak kızdıracaktı ama benim birazda kendimi düşünme zamanım gelmişti.

Bu konuşmamızın ardından o beni bir otele bırakmıştı. Ne kadar istemesede.

İtalya'ya giderken yanıma hiç bir şey almayacağım. O eve bir daha girmek ve dusanın yüzünü görmek benim şuan en son isteyeceğim şey bile değildi.

Avukatıma durumu açıklayan bir mesaj atıp boşanma davası açmasını istedim.

Beni zorlayacağını biliyordum.

Gerekirse bu dava yıllar dürecekti ama ben bu zihniyette biriyle daha fazla evli kalmam imkansız.

Kendimi zar zor duşa atıp sobrasında uyudum.

Anlaşılan yarın benim için zor bir gün olucaktı.

Arda'dan

Sırıta sırıta evin içinde bir oraya bir oraya dolanıyordum.

Anlaşılan ferdi bu halimden rahatsız olup off puff gibi seslerle karşılık veriyordu.

"Öff çocuk bir dur yerinde ya beynim 
Nöronlarım karıştı ya tamam anlıyorum mutlusun da bir dur"

"Duramam abicim duramam kafamda bir sürü şey var hem ben olayların bu kadar hızlı gelisebileceğini düşünmemistim umarım denizim bir an önce kafasını toparlayıp yanıma gelir"

Olaylar pekte ardanın istediği gibi gitmedi o günden sonra....

3 yıl sonra...

Deniz'den

Aynanın karşısında ki silüetimle belkide kaç dakikadır bakışı yorum.

Hayat sonu olmayan bir deniz gibi kendinizi akıntıya kaptırırsanız bir daha asla kıyıya dönemezsiniz.

Bende de öyle oldu.

"Bebeğim şu kravatı takmama yardımcı olur musun"

Daldığım ayndan gözlerimi ayırıp bana seslenen erkek arkadaşımın yanına adımladım.

Kıravatı boynundan geçirip yakasını düzelttim.

Bir anda elimi tuttu.

"Deniz iyimisin sen ne bu surat"

Diyemedim ki Türkiye'ye gidiceğimiz için ödüm kopuyor.

Yüzümü birazda olsa yumuşatıp konuştum.

"İyiyim Kenan dün uyuyamadık ya biraz başım dönüyor"

Sırıtıp ellerini iki yanığıma yasladı.

"İstersen davete ben tek gideyim sen biraz dinlen"

"Çok iyi olur aslında"

"Öncelikle hepinize merhaba umarım hepinizin notları çok iyidir umarım istediğiniz belgeyi alabiliyorsunuz dur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Öncelikle hepinize merhaba umarım hepinizin notları çok iyidir umarım istediğiniz belgeyi alabiliyorsunuz dur.
Uzun zaman oldu bölüm atmayalı biraz konuşalım istiyorum sonunda yaz tatili geldi be.
Kitap hakkında bir kaç şey çok kafamı karıştırdı bende hikayenin kurgusunu tamamen değiştirdim. Umarım bu gidişatı seversiniz. Bölüm hakkında yorum yaparsanız çok mutlu olurum sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍..."

Yasak Aşk - Arda gülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin