Arda'dan
Ferdiyle şirkette işlerim bittikten sonra kafa dağıtmak için mekana gitmiştik ama pek kafa dağıtabildiğim söylenemez o anlatıyor ben de dinliyorum sadece.
"Kanka sence serayı balayına nereye götüreyim ben İtalya diye düşündüm ama arda sen beni dinliyor musun kardeşim"
Gözlerimi elimde tutup salladığım tekila bardağından çekip ferdiye çevirdim gözlerimi.
"Dinliyorum tabi ki anlat sen"
"Bana pek öyle gelmedi nedense kardeşim oğlum noluyor sana kaç gündür bir hallerdesin bir şey de anlatmıyorsun ki derdine derman olayım"
Yerimde dikleşip bardağı tezgaha koydum.
Derin bir soluk alıp konuşmaya başladım.
"Biliyorsun işte denizle alâkalı kafam karışık. Bir gün geliyor çok iyi her şey bir şeyler oluyor gibi bir gün geliyor hiç bir şey olmamış gibi kocasıyla mutlu mesut tek suçlu benmişim tek zarar veren kişi benmişim gibi sanki bu hikayenin kötü karakteri benmişim gibi ferdi.
Ama ben denizle konuştum onun duygularını anladım ya ben onun gözlerinde gördüm her şeyi dusana aşık değil dışardan söylendiği kadar soğuk biri de değil aksine sıcacık o"Gülümseyerek başımı koluma yasladım.
"Arda ah benim canım kardeşim ya biliyorum deniz dusana aşık değil hatta sana olan bakışlarını da ben çok iyi biliyorum ama bu işin sonu nasıl olucak korkuyorum sana denize zarar gelmesinden korkuyorum dusanın ne kadar tehlikeli bir adam olduğunu herkes biliyor o yüzden siz kendinize dikkat edin ve eğer sen bu kıza aşıksan vazgeçme"
Telefonumun çalmasıyla ferdinin konuşması bölünmüş oldu.
Ekranda yazan isimle resmen nutkum tutuldu.
Heyecanla telefonun ekranını ferdiye çevirdim.
"Ne duruyorsun oğlum açsana telefonu bekletme kızı"
Gülümseyip hemen telefonu açtım.
"Efendim deniz bir şey mi oldu"
"Arda sana konum atsam gelip beni alabilir misin?"
Ağlamaklı sesini duyunca panikleyip hemen mekandan çıktım.
Ne olduğunu sormak istiyordum ama anlaşılan konuşacak halı yoktu.
"Tabi ki konum at hemen geliyorum"
Hızlıca arabayı çalıstırıp attığı konuma gittim.
Arkadan gördüğüm kadarıyla oydu.
Hızla o tarafa doğru koştum.
Yanına oturup yüzünü ellerimin arasına aldım.
"Noldu güzelim iyi misin telefon da ağlıyordun"
"Arda ben kötü birimiyim"
"Nerden çıktı bu güzelim ya ne alakası var biri bir şeyi söyledi"
"Arda ben dusana ayrılmak istediğimi söyledim o bana onu seninle aldattığımı söyledi"
"Vay şerefsiz sen bunları düşünme şimdi tamam mı bak her şey çok güzel olucak sana söz veriyorum ben her daim yanında olucam"
Dudağımda hissettiğim yumuşaklıkla dona kaldım.
Yavaşca gözlerimi kapatıp denizi iyice kendime çektim.
Belki bu benim hayatta yaptığım en yanlış şeydi ama unutmayın
"Bazen yanlış şeyler de bizi çok mutlu edebilir...""Bu adamın bütün yaşıtım erkeklerden yakışıklı olması riyal mi ya GSHSAHAJQJJA
Neyse biraz bölümden konuşalım bence bölüm iyiydi ama fena halde denize ve ardaya kuruldum normal mi bilmiyorum umarım sizde de oluyordur bölümle ilgili fikirlerinizi bekliyorum her zamanki gibi sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın...🤍"