Deniz'den
Şirkete geldiğimde hızlıca etrafa bakıp odama doğru gittim.
Nefes nefese odaya geldiğimde soluklandım.
Neyse ki daha gelmememişti.
Masama oturup bilgisayarımı açtım.
Saçımda bir soluk hissettim.
Başımı hızla çevirip yanımda ki silüete baktım."Beni mi arıyordunuz acaba deniz hanım"
Bingo...Gelmiş..
"Ya sen ne hakla burnumun dibine kadar giriyorsun hem ben seni niye arıyayım ya"
Gülerek uzaklaşıp karşıda ki koltuğa oturdu.
"Sabah kaçıp gitmeseydin buraya gelmeme gerek kalmayacaktı sende rahat edicektin bende"
"He şimdi de suçlu ben oldum öyle mi, dün akşamı unut bir anlık hataydı boşuna umutlanma yani"
"Hataydı he peki siz bilirsiniz deniz hanım bundan sonra bende ona göre davranırım benle işiniz yoksa ben çalışmaya gidiyorum izninizle"
"Arda"
"Buyrun deniz hanım"
"Seni bu şirketten göndermek için elimden ne geliyorsa yapıcam huzurumuzu bozmana izin vermeyeceğim unutma"
Gülümsedi.
"Elinizden geleni ardınıza koymayın deniz hanım"
Kapıyı çarpıp çıkıp gitti.
Sinirle masamı elimle darma duman ettim.
Bu olamaz o burda benim çevremde hayatımda olamaz.
Beni dengesizleştiriyordu,
Hayatımı ,kariyerimi mahvetmesine izin veremem.Bir anda çıkıp gelip bütün dengelerimi alt üst etti resmen.
Kontrolü kaybedemezsin deniz.Onu bu şirketten gönderene kadar benim hayatımda huzur olmayacak.
Arda'dan
Denizin yanından çıkar çıkmaz babamın odasına gittim.
Kapıyı tıklattım.
"Gel"
"Hoş geldin oğlum gel oturda bir kahve içelim senle iş nasıl gidiyor onu konuşuruz"
"Yok baba oturmicam ben senden bir şey istemek için geldim"
"Ne isteyeceksin bakalım"
"Eee benim bir odam yok şirkette burda çalışıcaksam bir odam olmalı"
"Tabi oğlum istediğin odaya geç benim yan odam boş istersen oraya geç"
"Yok baba ben deniz hanımın odasını istiyorum hem orası ferah biliyorsun bazen nefes sıkıntısı çekiyorum orası iyi olur benim için"
"Oğlum iyi hoşta ne diyeyim ben kıza çık ordan benim oğlum mu istiyor diyeyim"
"Valla orası beni ilgilendirmiyor baba madem beni bu şirketin başına ğeçirdon bunuda hallet bir zahmet"
"Oda hazır olunca haber verirsiniz ben ferdinin yanına uğrayacağım çıkıyorum"
Cevap beklemeden odadan çıktım.
Hodri meydan deniz o zaman.
Hadi bakalım hangimiz gidicek bu şirketten.Arabama atlayıp ferdinin yanına gittim.
"Bu adam gerçek mii..."
(Yeni enişteniz)"Kurgu bence güzel ilerliyor fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize
iyi bakın 🤍
..."
10 vote 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - Arda güler
Jugendliteratur"Bazen yanlış şeylerde bizi çok mutlu edebilir..."