9.0

878 35 25
                                    

Yazar'dan

Arda arabasından inip mekana doğru ilerledi. Dışardan göz atmak bile onu çok heycanlandırıyordu.

Daha fazla beklemeden içeri girdi.
Saat daha erken olduğu için yeni yeni insanlar gelmeye başlamıştı.

Bar taburesine oturup barmen arkadaşıyla tokalaştı.

"Oo kardeşim yoktun uzun zamandan beri hasret kaldı gözlerimiz valla özellikle de fulya"

Diyip göz kırptı ve güldü batu ona.
Arda yüzünü buruşturup konuştu.

"Dalga geçme oğlum ya kızı siktik diye peşimden ayrılmıyo valla zar zor kurtuldum ondan sevgili olduğumuzu söylemiş herkese inana biliyomusun ya"

"Valla kardeşim kız seni efendi , iyi ,aşk adamı sandı herhalde"

Arda alayla gülüp cevap verdi.

"Öyle erkekler sadece dizi ve filmlerde olur kardeşim"

"Haklısın valla ne vereyim sana"

"Hafif bir şeyler ver bugün önemli bir misafirim var"

"Önemli misafir derken yeni hatun mu yoksa arda bey"

"Yok be bu öyle tahmin ettiğin gibi bir şey değil işle alakalı"

Batu elindeki içeceği ardanın önüne koyup tezgaha yaslandı.

"İş derken"

Arda içeceğinden bir yudum alıp konuştu.

"Hiç sorma oğlum ya babam başıma bir ton iş açtı neymiş şirketi ben yöneticekmişim"

"Sen ve şirket yönetimek ali amca delirmiş olmalı oğlum ben seni bırak şirketin başına geçirmek bakkal çırağı bile yapmazdım"

"Valla kardeşim haklısın bende olsam bende bana güvenmezdim"

Gülüp sohbetlerine devam ederken yarım saat sonra sohbetlerine ferdi'de katıldı.

Bu üç arkadaş lise arkadaşlarıulydı. Aralarından su sızmazdı. Onlar sohbet ederken mekan'da yavaş yavaş dolmuştu.

Arda'nın telefonuna gelen bildirimle arda mesaja baktı.

Deniz
Ben geldim dışardayım bir çıkabilir misin.

Arda
Geliyorum hemen.

Aralarında geçen bu kısa konuşmanın ardından arda arkadaşlarından müsade isteyip dışarı çıktı.

Etrafına bakarken aradığı kişiyke göz göze geldi. Gülümseyip yanına ilerledi.

"Hoş geldin neden içeri gelmedin istersen gel geçelim"

"Ee arda ben pek böyle mekanları sevmiyorum da başka bir yere daha sakin bir yere gitsek olur mu"

"Olur olur tabiki ben hemen valeye söyliyim getirsin arabayı bende bizimkilere haber vereyim"

"Tamam"

Arda denizin üşüdüğünü fark edip üstünde'ki hırkasını alıp denizin omuzlarına koydu.

Deniz başta irkildi.
Arda hemen kendini açıkladı.

" H-Hava soğuk ya üstüne bir şey de almamışsın hasta olursun diye şey ettim ben işte"

Hadi ama koskoca arda koç bir kadınla konuşurken nasıl böyle kekeleyebilirdi ki ya da nasıl böyle heyecanlana bilirdi.

Daha fazla saçmalamamak için denizin yanından Ayrıldı dediği gibi arkadaşlarıyla vedalaşıp valeden arabasını istemişti.

Şimdi ise arabanın kapısını denizin binmesi için açtı. Deniz bindiğinde oda hemen yanında ki yerini aldı.

İkiside sessiz sedasız oturuyordu.
Arda bu sessizliği bozmak için yeltendi.

"Nereye gidelim açmısın"

Deniz ne kadar aç olmadığını söylese de ardayı ikna edememişti.

"Yani ben bir yer biliyorum ama pek senin tarzın bir yermi bilmiyorum"

"Nasıl yani"

"Yani pek gittiğimiz mekanlara benzemiyor ama lezzetin'den şüphen olmasın istersen gidelim hem sahil kenarında"

Deniz zaten sahil diyince hemen kabul etti bugün yeterince bunalmıştı zaten ona sahil havası almak iyi gelicekti.

10 dakikalık kısa bir yolun ardından arda'nın bahsettiği yere geldiler deniz geldikleri yeri görünce çok şaşırdı çünkü burası onun hep geldiği yerdi.

(Köfteci)

Deniz ardaya dönüp heyecanla konuştu.

"Sen burayı nerden biliyosun burası benim hep geldiğim bir yer"

Arda'da buna çok şaşırdı.

"Ciddi misin böyle yerlere gelebileceğeni aklımın ucundan bile geçirmezdim"

Deniz ona kaşlarını çatıp merakla sordu.

"Nedenmiş o"

"Neden olsun ki kızım zenginsin böyle yerlerde yemek yemezsin diye düşünmüştüm"

İkisi arasında bu tatlı tartışma dönerken sipariş verdiler.

Belki inanması güç ama onlar bu güzel akşamda asla işle alakalı bir şey konuşmadılar hatta iş dışında her şeyi konuştular yıldızlar, gökyüzü , insanlar, çocuklar, yemekler , şarkılar, kitaplar gibi.

Ve ikiside uzun süredir hayattan hiç bu kadar soyutlanmamışlardı.

İkiside üstünde baskı olmadan hiç bir şey düşünmeden çok mutlu bir akşam geçirdiler.

Ve gecenin sonunda.....

Malesef burda kesmek durumundayım bölüm çok hoşuma gitmedi ama olsun.
Sizi bir şey haber vermek istiyorum ben bir grup kuralım istiyorum kitap hakkında konuşuruz sixi tanımış olurum   kız erkek herkes gelebilir isteyen Instagram'dan bana yazsın. Neyse bölümle ilgili fikirlerinini lütfen paylaşın her zamanki gibi sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨...

Instagram: sudeq_tvp4

20 vote 40 yorum

Yasak Aşk - Arda gülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin