1.8

589 29 23
                                    

Deniz'den

"Yapma dusan biz bu evliliği bu şekilde devam ettiremeyiz"

"Ben seni çok seviyorum deniz nasıl göz göre göre vazgeçerim senden herşeyi işte benden ama bunu isteme lütfen"

"Tamam tamam sevme beni biliyorum bana aşık olmadığını ama gitme benden deniz yalvarırım sana ben seninle büyüdüm, ben senle sevdim bu hayatı deniz şimdi sensizliğe nasıl alışmamı istiyorsun benden"

"Dusan sen benim bu hayatta gördüğüm en güzel kalpli en düşünceli en güçlü insansın eminim ki bana zamanı gelince çok teşekkür ediceksin ama lütfen biz artık kendimizi kandırmayalım davayı ben açarım, avukatımla gönderirim mahkeme kağıtlarını sana bir süre ortalıkta olmayacağım haberin olsun"

Çantamı elime alıp gitmek üzere arkamı döndüm.

Dusanın sözleriyle dilim tutuldu resmen.

"O çocuk yüzünden dimi"

Hiddetle ona döndüm.

"Hangi çocuk ya neyden bahsediyorsun sen"

"Kim olucak arda yüzünden zaten o hayatımıza girdiğinden beri bir garipsin ya sen o çocuğu gördüğünden beri bana bir kez sarılmadın nerdeyse kaç gündür yüzüme bakmıyorsun sen ya"

"Dusan bak sinirlisin üzgünsün anlıyorum ama laflarına dikkat et sen beni nasıl iğrenç bir şeyle suçladığının farkında mısın ya"

"Haklısın deniz sinirliyim üzgünüm ama ne dediğimi gayet iyi biliyorum, eee tabi yakışıklı zengin çocuk birde genç çıtır sen seversin-'"

Suratına yapıştırdığım tokatla eli yanağına gitti.

"Allah senin belanı versin seninle evlendiğim gününde Allah belasını versin uzak dur benden hayatımdan ,bir daha da sakın karşıma çıkma"

Gözlerimden akan yaşlarla hızlıca yattan inip gidebildiğim kadar uzağa gittim.

Canımı dusanın sözlerimi yakmıştı.
Hayır canımı yakan söylediklerinin doğru olmasıydı.

Kendimden nefret ediyorum.

Ben deniz yılmaz herşeyi kendi ellerimle mahvetmek konusunda bir numarayım.

Adımlarımı yavaşlatıp bir bankın köşesine oturup soluklandım.

Göz yaşlarım yüzünden etraf zaten çok bulanıktı üstelik hava zaten çoktan kararmıştı.

Korkmaktan değil de yalnızlıktan korkuyorum ben.

Çantamın içinden zar zor bulduğum telefonunu açıp rehberden ardanın numarasına tıklayıp telefonu kulağıma götürdüm.

Hıçkırıklarımı düzenlemeye çalışarak nefes alıp verdim.

Telefon kısa bir çalıştan sonra açıldı onun endişeli sesini duydum.

"Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir sizi cidden çok özledim lütfen biraz yorumlarda konuşalım ya kusura bakmayın geç geldi sınavlara çalışıyorum da bölümle ilgili fikirlerinizi bekliyorum bu arada artık sınır koymicam artık saçma geliyor ve biz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir sizi cidden çok özledim lütfen biraz yorumlarda konuşalım ya kusura bakmayın geç geldi sınavlara çalışıyorum da bölümle ilgili fikirlerinizi bekliyorum bu arada artık sınır koymicam artık saçma geliyor ve biz sizlerle samimi olduğumuz için gerek yok böyle şeylere sadece yorumlarda fikrinizi belirtirseniz çoook sevinirim sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın...🤍"

Yasak Aşk - Arda gülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin