Yazar'dan
"Dusan?"
Dusan arkasına dönüp denizin yanına ilerledi.
"Efendim güzelim"
Denizin gözleri odayı tarayıp telaşla konuştu.
"Dusan arda nerde"
Dusan belli etmeden gözlerini devirdi.
"Gönderdim canım"
Deniz kaşlarını çatıp konuşmaya devam etti.
"Ne demek gönderdim dusan ya"
"Güzelim o çocuk buraya uygun biri değil bizim gibi değil ben Ali beyle konuşurum sen merak etme"
Deniz sinirle saçlarını sıktı.
Dusanın dibine girerek gözlerinin içine baktı."Sen nasıl bana sormadan böyle bir şey yapabilirsin"
"Deniz bak bu şirkette benim de senin kadar söz hakkım var tabiki bende burası için çok çabaladım"
Deniz histerik bir kahkaha attı.
"Sen mi dusan cidden sen mi çabaladın he şey yaparak mı çabaladın bar'larda genç kızlarla eğlenirken mi çabaladın yoksa arkadaşlarıma sarkarken mi çabaladın he cevap versene"
Deniz gözlerin'den akan yaşları umursamayarak her lafında dusanın göğsüne yumruklarını vuruyordu.
Konu cidden ardamıydı tabiki hayır deniz artık bazı şeyleri içinde tutamamıştı.
Dusan onun ellerinden tutup zorda olsa alınlarını birleştirdi.
"Özür dilerim Sakin ol güzelim sakin ol nefes al bak ben yanındayım bir şey yok"
Neredeyse şirketteki bütün çalışanlar onları izliyodu.
Herkes çok şaşkındı.
Söylediklerini duymadılar ama denizi ve dusanı ilk defa böyle görüyorlardı.Dusan denizin kafasını göğsüne yasladı. Boynuna öpücükler kondururken fısıldıyordu bir yandan.
"Özür dilerim çok özür dilerim"
Deniz donuk gözlerle hiç bir şey yapmadan karşısını izliyodu.
Oysaki dışardan her şey ne kadar güzel gözüküyordu değil mi o da kendini buna inandırmıştı.
Ama olmuyodu.
Yaşananları unutmak kolay değil di dimi kimse için kolay değildir.Hele de gururunuzu kaybettiğiniz olayları unutmak daha da zordur.
nasılsınız umarım çok iyisinizdir kitap yavaş yavaş şekil almaya başlıyor. Okuyup beğenen herkese çok teşekkür ederim bölümle ilgili fikirlerini paylaşırsanız beni çok mutlu edersiniz bütün yorumlarınızı hevesle okuyorum. Sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨
15 vote 10 yorum sınır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - Arda güler
Teen Fiction"Bazen yanlış şeylerde bizi çok mutlu edebilir..."