Yazar'dan
(Akşam)Birlikte geçirdikleri iki saatin sonunda ikiside birbirleri hakkında çok şey öğrenmişti.
Arada göz göze geldiklerinde deniz başlarda gözlerini kaçırsada oda arda'nın yeşil gözlerine dalıp gidiyordu.
Saat 12 olduğunda hala sahil kenarında kumlarda oturuyorlardı.
İkisininde üstü fena halde kum olmuştu ama onlar bunu bile umursamadılar.Deniz zaten erken uyuyan biriydi bu yüzden çoktan uykusu gelmişti arda ise gece adamıydı onun için hayat gece başlıyordu.
İkisi birbirine o kadar zıttı ki anlaşmaları garipti. Ama ne demişler zıt kutuplar birbirini çeker.
Arda omzuna konulan başla kafasını denize çevirmişti.
Bunu cidden denizden beklemiyordu.Deniz gözlerini kapatıp çoktan uykuya dalmıştı.
Arda'nın gözleri denizin yüzünde geziniyordu. Her zerresine kadar ezberlemek istiyordu.
Upuzun kirpikleri, çıkık elmacık kemikleri, kaşları, dudakları herşeyi çok özeldi ardaya göre.
Çok fazla kadın görmüştü, çok fazla yüze bakmıştı ama onun için hiç biri böyle değerli özel gelmemişti ona.
Bunun adı aşk mıydı ki ? bunu o bilemezdi ki ,çünkü bu genç çocuk hayatında hiç aşık olmamıştı ki nereden bilebilirdi.
Arda gözlerini bir karşısındaki denize çevirdi birde omzunda yatan güzel kıza. Gülümsedi elini narince denizin pürüzsüz yanağında gezdirdi.
Deniz ardanın bu hareketiyle arda'ya daha fazla sokuldu.
Arda onun bu haline gülmeden edemedi. Oda ellerini genç kızın beline sardı.Denizin telefonu çalmasıyla arda'nın kaşları çatıldı.
Ne kadar doğru olmasada telefonunu alıp baktı.Sevgilim arıyor...
Gözlerini devirip aramayı meşgule attı.
Gözlerini tekrardan güzel kıza çevirdi. Fısıltıyla bir şeyler söyledi.
"Deniz Çok merak ediyorum senin gibi mükemmel bir kadın neden böyle bir herifle evlenir ki"
Bu dediklerini tabiki deniz duymamıştı. Derin bir nefes alıp denizi yavaşca kucağına aldı.
Arabanın arka kapısını zorda olsa açıp denizi yavaşca koltuğa yatırdı.
Deniz bir şeyler mırıldanıp tekrar derin bir uykuya daldı.Arda da yerine geçip dikiz aynadan uyuyan denize bakıp sessizce fısıldadı.
"Seni bu saatte evine götüremem Tek bir seçenek kalıyor geriye seni bana götüreyim umarım sabah beni paralamazsın
güzelim"Direksiyonu çevirip evine doğru yol aldı.
....
Arabadan inip arabanın arka kapısını açtı. Hala mışıl mışıl uyuyan denizi kucağına aldı.
Arabayı kilitledikten sonra evin kapısına doğru yürüdü.
Cebinden anahtarını çakartıp kapıyı açtı.Kapıyı ardından kapatıp hemen yukarıya odasına çıkardı denizi.
Yatağa geldiklerinde yorganını yavaşca kaldırıp genç kızı yatağa bıraktı.Deniz yatağın soğukluğuyla irkildi ardanın koluna daha sıkı sarıldı.
Ardanın bugün ki bilmem kaçıncı kez şok oluşuydu artık.Genç çocuk bu yapacağı şeyin geri dönüşü olmayacağını çok iyi biliyordu. Kararsızlık içini yiyip bitirirken vücudu çoktan kararı vermişti bile.
Ayakkabılarını çıkarıp deniz yanına uzandı. Genç kızın elleri direkt arda'nın boynuna dolandı.
Arda'nın elleri tereddütle genç kızın beline dolandı.Deniz ağzından bir şeyler mırıldandı. Arda dediğini net bir şekilde duymuştu.
"Ben deniz olsam da sen Ankara'sın arda"
Nasıl yani uyanık mıydı isteyerek mi yaptı bunları. Daha fazla düşünmek istemediği için gözlerini kapatıp galiba hayatında ki en huzurlu uykuya daldı genç çocuk..."
Bitti daha sınır dolmamış tı ama ben atmak istedim yinede bölümle alakalı fikirlerinizi lütfen belirtin sizi çok seviyorum çok öpüyorum bu arada bir daha sınır dolmadan bölüm gelmicek haberiniz olsun kendinize iyi bakın 🤍✨...
20 vote 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - Arda güler
Teen Fiction"Bazen yanlış şeylerde bizi çok mutlu edebilir..."