yb gelmis wow wow wow
oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin‼️💋
.....................................................................Jeongin, komodinin üstündeki saatinden çalan alarmı yüzünden rahatsızca mırıldandı ve yüzünü yastığına bastırdı. Bayan Yang işe araba ile gidecekti ve giderken oğlunu da okula bırakacaktı. Bu nedenle Jeongin 45 dakika önce uyanmıştı. Uykusunu yeterince aldığı söylenemezdi.
İkinci kez alarm çalması üzerine huysuzca yatağında doğruldu ve alarmı kapattı. Tam bu sırada da annesi telefonla konuşarak odasına girdi.
"Tamam o zaman biz yaklaşık yarım saate çıkarız sen de hazırlanınca otoparka gelirsin."
Jeongin hâlâ uykunun etkisindeydi ve konuşmaları zar zor anlıyordu. Oğlan, kendisiyle beraber birinin daha gideceğini anlayınca gözlerini devirdi ve saçlarını karıştırdı. Bayan Yang ta bu süre içinde telefon konuşmasını bitirmiş, perdeleri açıp odaya güneş ışığının sızmasına izin vermişti.
"Hadi Jeongin hızlıca üniformanı giy çantanı hazırla ben sana kahvaltını hazırladım hiçbir eksiğin kalmayınca yanıma gelirsin benim de hazırlanmam lazım." Bayan Yang bunları söylerken bir yandan da odada koşuşturup eksik eşyasını-ki bu büyük ihtimalle Jeonginle ortak kullandıkları bordo rujdu- arıyordu.
Annesi aradığını bulamamış olacak ki oflayıp hızlıca odadan çıkmıştı.
Jeongin kimin geleceğini merak etse de kafasına takmadı.
Daha fazla geç kalmamak adına yatağından kalktı ve klasik rutinini yapmak üzere banyoya doğru paytak adımlarla yürüdü.
Liseli genç hazırlanıp kahvaltısını yaptıktan sonra annesi ile birlikte otoparka yürüdü. Arabaya çantasını yerleştirip oturduktan sonra 'Okula gidene kadar telefonla oyalanayım' düşüncesiyle telefonunu açtı ve bildirimleri kontrol etti. Tam o sırada arabanın kapısı açıldı ve yanına bir beden oturdu. Kafasını telefondan kaldırarak gelen kişiye baktığında ise görmek istediği son kişiyi gördü: Hwang Hyunjin. Sarışın olan Bayan Yang ile kısa bir görüşmeden sonra Jeongin'e döndü ve o sırıtışını hediye etti. Jeongin ise göz devirmeden edemedi.
Hyunjin'in ikide bir Jeongin'in telefonuna eğilip mesajlaşmalarını okuması dışında yol sıkıntısızca geçti. Küçük olan arabadan inip annesine sarıldıktan sonra takıntılı aşığını beklemeden hızlıca sınıfına girdi.
İlk dersleri Matematikti. Jeongin çoğu dersi sevmezdi fakat matematiğe karşı ayrı bir nefreti vardı. 'Derste uyurum' düşüncesiyle kafasını sıraya koydu ve dersin başlamasını bekledi
Dersin ortalarına geldiğinde tilki çocuk hâlâ uyuyamamıştı ve bir eksiklik farketti. Sıra arkadaşı yoktu. Jeongin bunu düşünürken öğretmeni yoklama almaya başladı.
"Evet sessizlik yoklama alıyorum! Chae Hyung-won?"
"Burda!"
"Jeon Somi?"
"Burda!"
"Seo Changbin?"
"Burdayım!"
"Hwang Hyunjin?"
"Yanımda hocam!" Ardından gülüşme sesleri...
Ses Hyungwon'a aitti. Jeongin de bu cümle sayesinde kafasını kaldırıp Hyunjin'in olduğu sıraya bakmış göz devirmişti.
"Hwang Hyunjin! Çabuk yerine geç ve dersi dinle."
"Tamam hocam"
Hyunjin oturduğu yerden kalkıp yüzüne tekrar ve tekrar o sırıtışı yerleştirerek Jeongin'in yanına oturmuştu.
"Ne o, kıskandın mı tilki çocuk?"
Jeongin bu lafla daha çok sinirlenmişti.
"Aynen kıskandım amına koyayım. Gelmeseydin çok daha mutluydum."
"Hm hm bencede."
Jeongin tam kafasını sıraya koyacakken Hyunjin hiç beklenmeyen bir şey yaptı.
İnce ve kemikli elini Jeongin'in dolgun bacağına yerleştirdi.
Bu ani hareketle küçük olan donakalmıştı.
"N-ne yapıyorsun?"
Jeongin'in bu sorusuna büyük olan cevap vermemişti.
"Çabuk durdur bu saçmalığı." Dişleri arasında tıslamıştı. Hyunjin hareketlerini durdurmamış aksine bacağında biraz daha yukarıya çıkıp okşamaya devam etmişti.
"Hocam t-tuvalete gidebilir miyim?" Gözlerini sımsıkı kapatmış ve yanındaki gencin elini ittirmeye çalışmıştı.
"Bir sorun mu var Yang?"
Ne kadar 'Evet hocam yanımdaki arkadaş azgın bir ergen olduğu için bacağımı okşuyor' demek istese de tüm laflarını yutmuş ve ağzından "Hayır, yok."çıkmıştı.
"Oh, tamam... Gidebilirsin."
Hızlıca yerinden kalkmış ve önündeki hatrı sayılır büyüklükteki şişlikle sınıftan ayrılmıştı.
Şu an yapması gereken bir iş ve uğraşması gereken bir Hwang Hyunjin vardı.
.....................................................................SINIF GRUBU(süpheli)
Jisungie🤍: iste sonra dedim ki
benim de gazoz kapagi koleksiyonum varDomuzcuk🙄: JEOQLQKABZJJXJDISWLQNWNQK MALSJN
araba koleksiyonu yapan insana bunu mu dedin cidden
ay sicicam gulmekten
rezilJisungie🤍: 974 tane var bende yalniz😏
Lino🔥: arkadaslar aminiza koyim
114 mesaj
ne
gidin ozelden konusunYuna siniftan🙌🏻: harbi amk
kirk yilin basi ders calisiyim dedim
mesaj sesinden calisamiyomDomuzcuk🙄: sessize al kardes👍🏻
Yuna siniftan🙌🏻: istemiom blki.
Jeongin: Gidin ders calisin sikmiyim
yarin cografya sinavi var aqq&:-₺."-'?!-'
COGRAFYAM BOK GIBI ALOOHyunjin hyung: cografyam iyidir.
Jeongin: sorduk mu.
Hyunjin hyung: sey dicektim ya
calistiririm
istersen
kabuletkalbuletkabulet|
777|Jeongin: dusuk almaktan iyidir|
hem gelince hesap sorarim|
mal|
kabul
bize gelHyunjin hyung: NE|
NNNEEEEEE₺/&-@-'!,'.@/₺!?(|
TAMHM
GELJYKMJeongin: salak|
.....................................................................
ASSIRI BOS BIR BOLUM OLDU BILIYORUM TSKLER
he sey sorucaktim
1) yan ship ekliyim mi
2) hangi shipler olsun(sadece skz)
OPTUMMM DIGER BOLUM DAHA UZUN VE DAHA GUZEL OLUCAK SOZ💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want you-hyunin
Hayran Kurgu-Bunu neden her fırsatta yapıyorsun? -Çünkü seni istiyorum. Yang Jeongin ve takıntılı aşığı Hwang Hyunjin.