♡ මගේ සරස්වී ♡
_________________GL Real Love Story
රිශි කියන්නේ කෙල්ලෙක් .නමුත් කෙල්ල ඉන්න කැමති කොල්ලෙක් වගේ .
ඒක කෙල්ලගේ උප්පත්තියේ ඉදලම තිබ්බ දෙයක් වගේ . නර්සරි යන කාලේ ඉදන්ම රිශි හැසිරෙන්නේ ඒ විදිහට .රිශිගේ අම්මගේ වැඩේම රිශිගෙන් ගුටිකන ලමයින්ගේ පේරන්ස්ලගෙන් සමාව ගන්න එක ...
තේරෙන වයසට ආවත් රිශි තාමත් කරේ ඒ වගේ නඩු දාගන්න වැඩම තමයි .
හැබැයි මේ කියන්න හදන්නේ රිශිගේ ලයිෆ් එකේ රිශී කරපු පුදුම හිතෙනම දේ ගැන ..
බලන ඔයාලට මේක පුදුම හිතෙන කතාවක් වෙයි ඉස්සරහට _
අපි කතාවට යමු 🌸🕊️🦋......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+ ... ඇත්තටම අපිට ආදරේ කරන්න බැහැ රිශී ඇයි ඔයා තේරුම්ගන්නේ නැත්තේ ...
+ ... ඇයි දැන් ඔයා එහෙම කියන්නේ ...ඔයා මට බොරුවක් කිව්වේ මාව නැතිකරගන්න බැරි නිසා නේද ...??
+ ... දැන් ඒක එලිවුනාට පස්සේ මං වෙනුවට ඔයා ඇයි මාව දාලා යන්න හදන්නේ සෙනු .....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
First page ♥🕊️_____ ♡🦋 ______
පට්ටම කම්මැලි දවසක අවසානය සනිටුහන් උනේ සාලේ ඔරලෝසුවේ රෑ දොලහ වැදිලා . ඒත් මං තාම ෆෝන් එකත් චාර්ජරේට ගහගෙනම වට්සප් ගෲපේ චැටක ...
මේ අපාර්මන්ට් එකේ බලු බල්ලෙක් නෑනේ ඉතින් මට අණදෙන්න පලයන් ගිහින් නිදාගනින් කියලා ...
ඒ නිදහස හින්දම ෆෝන් එකටයි ගෲප් ටිකටයි පින් සිද්දවෙන්න මගේ බරත් කිලො පහකින් විතර අඩුවෙලා තිබ්බේ එක මාසෙට ...
මේ වෙද්දී සම්පූර්ණයෙන්ම මම කුඩ්ඩෙක් ...
කුඩු ගහපු එකෙක් වගේ නිදි මර මර අපේ ගෲප් වල වෝල් එකේ කාලේ කන මං ගැන වෙලාවකට මටම පුදුමයි .
හරියටම අවුරුද්දකට කලින් ජොබ් එකකට කියලා කැනඩා ආපු මම මේ වෙද්දි කරන්නේ හිතපුවත් නැති දේවල් .
YOU ARE READING
♡ මගේ සරස්වී ♡ ( GL - COMPLETED ✔️ )
Não FicçãoGL Real Love Story 🏳️🌈 ( Rish ♡ Sarasvi ) Non ff රහසේ පෙම් කරානම් ... අපි රහසේ විදවමු.... මගේ සංසාරගත ප්රේමිය ... 🌼🦋 ♡ මගේ_සරස්වී ♡