♡ මගේ සරස්වී ♡
__________________" .... රිශ් ..."
"... ම්ම් ..."
"... දැන් අපි මොකද කරන්නේ ..."
"... බලන් ඉමු ..." මං ගානක් නැතුව කිව්වා .
ඒත් එයා නම් බයවෙලා .
ඒ පුංචි ඇස් ලොකු කරන් හා පැටියෙක් වගේ බයේ ගැහෙනවා . ආන්ටි අපි උඩ ඉන්නවා කියලා තාම දැක්කේ නෑ . බය වැඩිකමට ඒ ගැන තේරුමක් සෙනූට නෑ . එයාට හිතන්නවත් වෙලාවක් නොතියම මං සෙනූව උස්සලා මගේ අත්දෙකට ගත්තා ..
"... රි..ශ් ... මොකද කරන්නේ ... බිමින් තියන්න අනේ මාව ..."
එහෙට මෙහෙට ඇඹරි ඇඹරි සෙනූ කියෝනවා .
මං ඒ වචනයක්වත් නෑහුන ගාණට කෙල්ලව ඔංචිල්ලාව ලගට අරන් ආවා .
ඔංචිල්ලාව ලගට ඇවිත් පරිස්සමින් ඔංචිල්ලාව උඩින් කෙල්ලව තියද්දී ලැජ්ජාවට මූණත් රතුවෙලා . සෙනූගේ මූණ දැක්කම මට හිනාගියා . පව් අසරනී හොදටම බයවෙලා හිටියේ .
"... මෝඩ වැඩමයි ඔයා කරන්නේ රිශ් ..." පාරක් ගහලා මෙන්න මැඩම් මට රවනවා ඒ පාර .
" ... අම්මා දැක්කා නම් එහෙම ..."
"... වැරදි වෙලාවේ යකාව කුලප්පු කරගන්න එපා මැනිකේ උබ රවද්දිත් මට ඉන්න බැරිවෙනවා ..."
කටින් නොකියා මං හිතින් හිතුවා .ඔංචිල්ලාවේ හරිබරි ගැහිලා ඉදගන්න ගමනුත් සෙනු මොනවදෝ මුමුණ මුමුණ මට බනිනවා .
"... මගේ හිතේ කැකෑරෙන හැගීම් , ඇවිස්සුනු සිතුවිලි ඔහොම නම් දමනය වෙන්නේ නෑ මගේ මැනිකේ ...
සෙනූට ඇහෙන නෑහෙන ගානට කියලා මං සෙනූගේ ඉස්සරහින් හිටගත්තේ මගේ සීමාවෙත් වෝර්නින් එක වදිද්දීයි . ඒ ඇස් ටිකක් ඉස්සුණත් මාව තේරුම් අරන් වගේ මං දිහා නොබලම බිම බලාගත්තේ සුපුරුදු හිනාව මගේ මූණෙන් ඉබේටම මතුවෙද්දී .
ඒ මට සෙනූගෙන් ලැබිච්ච කොල එලිය .
සිග්නල් එක ලැබිලා තත්පරයක් යන්නත් කලින් මං සෙනූගේ මූහුණට පහත්වුනේ ඔංචිල්ලාවට හේත්තුවුනු එයාව මගේ දෑතට මැදිකරගනිමින් . මං ඒ දෙතොල් වලට ලංවෙද්දිම සෙනූගේ ඇස් සීරුවට පියවිලා ගියා .
YOU ARE READING
♡ මගේ සරස්වී ♡ ( GL - COMPLETED ✔️ )
No FicciónGL Real Love Story 🏳️🌈 ( Rish ♡ Sarasvi ) Non ff රහසේ පෙම් කරානම් ... අපි රහසේ විදවමු.... මගේ සංසාරගත ප්රේමිය ... 🌼🦋 ♡ මගේ_සරස්වී ♡