BTS MAFYA ABİLERİM 30.BÖLÜM

128 23 15
                                    

~Yazım hatam varsa özür dilerim


Soo-jin'den

Yaklaşık 10 dakikadır Tae abimin odasında çaresizce oturuyoruz. Dışarıda silah sesleri gittikçe artıyor ve yakınlaşıyordu . Pencereden de bakamıyoruz neler olduğuna . Arada birde bahçede olanların acı içinde seslerini duyuyoruz . Bu ise bizim içimizdeki korkuyu daha da çok artıyor.



Soo-jin:
I.n ben korkuyorum . Ya abimlere bir şey olursa ?

I.n:
Güzelim korkma onlara bir şey olmayacak . *sessizce * yani umarım .

Soo-jin:
Ama korkuyorum . Gerçekten ya bir şey olurs-

Diyeceğim an evin içinde 2 tane art arta silah sesi duymamız ile bi anda daha çok korktuk. I.n hemen yanıma geldi ve ban sarıldı . Sonra silah sesleri gitgide artı ve yakınlaştı . Biz ise daha da korkmaya başladık. Bir an yanaklar'ımın ıslandığını hissettim. Ağlıyordum istemsizce ağlıyordum. Bu durumda ağlamak istemiyordum ama ağlıyordum.  Birden odaların kapısının tek tek sertçe açılma sesleri duyuldu . Kimdi bunlar ? Ne arıyordurlar ? Yoksa .......yoksa bizi mi arıyordurlar ? Ben tamda bunları düşündüğüm sırada bizim olduğumuz odanın kapısını birisi sertçe açılmaya çalıştı . O an korkudan ne yapacağımızı bilemedik. Hemen bir hışımla Tae abimin odasındaki banyoya saklandık. Neredeyse 30 saniye sonra odanın kapısı silah sesleri ile açıldı .


Gizemli adam:
AHH BURADA DA YOK. NEREDE LAN BUNLAR ? AMA SEN DUR . YERİN DİBİNDE DE OLSAM O KIZI BULACAĞIM !


O an o kadar korktum ki anlatamam . Ne yani beni mi arıyordu? Ama kimdi bu ? I.n önümde kalkan gibi duruyordu . Adam her kimse odanın içindeki banyoyu görmemişti . Bu bizi birazda olsa şanslı yapıyordu . Ama adamın dedikleri beni çok korkutmuş du   .  Sadece beni değil I.n 'i de çok korkutmuş du .  Neden beni arıyordu ki ? Ama abilerim neredeydi ? Ya onlara bir şey olmuşsa ? Ya o yüzden gelip bizi kuratmıyorlarsa . I.n adamın gittiğinden emin olduktan sonra bana döndü . Bana sıkıca sarılıp fısıltı ile konuşmaya başladı. O sırada bir şey fark ettim.  O da ağlıyordu . Kendini ne kadar sıkmak istese de gözyaşlarına hakim olamıyor.

I.n:
Soo-jin ..........güzelim sakın korkma tamam mı ?  Onlar sana hiç bir şey yapamazlar artık.

Soo-jin:
I.n... n-neden abimler bizi kurtarmaya gelmedi ? Başlarına b-bir şey mi g-geldi ?

I.n:
Bilmiyorum güzelim bilmiyorum.

Soo-jin:
N-neden bilmiyorum diyorsun ? A-az önce  hiç b-bir ş-şey olmayacak d-diyordun ?





Biz böyle konuşurken birden odaya tekrardan birileri daldı. I.n benden ayrılıp tekrardan önümde durdu . Birisi içeride telaşla bir şey arıyordu  .

Yoongi:
Lanet olsun nerede bunlar ?

Dediğinde bunun Yoongi abim olduğunu anlamıştım. Sonra biz telaşla banyodan çıktık.  Çıktığımız an ikimizde koşarak abime sarıldık. Ve ağlayarak konuşmaya başladık.

I.n:
Abi b-biz çok korktuk .

Soo-jin:
Abi iyi misin ? Diğerleri nerede ?

Yoongi:
Abicim sakin olun. Hepimiz iyiyiz tamam ? Şimdi hemen odanıza gidiyorsunuz valizlerinizi hızla toplayıp geliyorsunuz tamam ? Çabuk olun lütfen .

  
Soo-jin:
N-neden abi ? Kimdi o adamlar ?

I.n:
S-Soo-jin'i n-neden arıyordurlar ?

Yoongi:
Siz nereden anladınız Soo-jin'i aradığını ?

I.n:
A-adam odaya gelip o kızı bulucam dedi .

Soo-jin:
A-abi kim o adamlar ?

Yoongi:
Şuan soru sorma sırası değil abicim . Dediğimi yapın sonra hepsini anlatacağım .   

Tae:
Ah şükür buradasınız. İyi misiniz çocuklar ?

Soo-jin:
Evet iyiyiz . Siz ?

Tae:
Iyiyiz abicim merak etme . Şimdi hemen valizlerinizi toplayın çok zamanımız yok lütfen çabuk olun.

Bize hiç bir açıklama yapmadılar . Sadece valizinimizi toplamayı söylediler. Ben artık yaralı olduğumu unutmuştum . İçimi öyle bir korku sarmıştı ki o korku benim bütün bıçak yaralarımı yok etmişti sanki. Şuan odamda hızla yeşil valizimi kıyafet ve bazı ihtiyaçlar ile dolduruyorum. 5 dakika sonra Jungkook abim odaya geldi . Bende valizimi kapattığımda abim valizi alıp aşağı doğru gitti bana ise burada kalmamı söyledi  . Bende sırt çantama bir kaç şey daha koydum. O sırada Jungkook abim yeniden odaya geldi sırt çantamı görünce bana bu ne bakışı attı. Bende "lazim işte abi   " dedim sonra sırt çantamı omuzuna takıp beni de kucağına aldı. Galiba yaralı halimle merdivenlerden inemeyeceğim için yapıyordu . Sonra aşağı inip beni bir karavana getirdi . Karavan'ın  içinde yataklarda birine beni koyup tekrar bir yere gitti . Gelirken dışarıda gördüğüm cesetler kanımı dondurmuşdu resmen . Yaklaşık 5 dakika sonra hepsinin gelmesi ile araba pardon karavan hareket etmeye başladı . Sonra.................................................











          ~Bölüm sonu~





Kısa oldu üzgünüm. Ama biliyorsunuz okulun başlaması nedeniyle çok fazla aktiv olamaya bilirim . O yüzden sınır koyacağım. Sınırı doldurmassanız bölüm mölüm yok size .

Sınır
5 oy
10 okunma
10 yorum.

Bol şans . O zaman oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Görüşürüz 🥰
 

BTS (YN)MAFYA ABİLERİM-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin