BTS MAFYA ABİLERİM 8 .BÖLÜM

491 22 2
                                    

Hikaye bana aittir
~18+ asla bulunmamaktadır
~ Küfür içermiyor
~ Burada olan her şey tamamen hayal ürünüdür, gerçeklikle alakası yoktur
~ Yazım hatası varsa şimdiden özür dilerim
~ İlk hikayem olduğu için saçma ola bilir lütfen saygı duyun

☆Sabah☆

Soo-jin'den

Sabah gözlerimi saat 06:00 da çalan alarm ile açtım .
Çok heyecanlıyım. Çünkü bu gün abilerimin şirketine gidecektim.  Yatakta doğruldum. Birden aklıma bir şey geldi. Ben buraya nasıl gelmiştim. Dün akşam abilerim evde yoktu ve ben onların gelmesini bekliyordum. Belli ki onları beklerken uyuya kalmışım. Abilerimin biri beni yatağa getirmiş olmalı. Ama gece saat 3 de nereye gitmiştirler ? Neyse onlar uyanınca sorarım. Daha fazla durmadan hemen kendime özel banyoya geçtim. Rutin işlerimi hal edip aşağı indim. Hiç biri kalkmamış görünüyor. Ben kendi kendime bunları söylerken merdivenlerden bir ses geldi. Gelen sesle kafamı o yöne çevirdim. Gelen kişi I.n 'di

I.n: Günaydın prenses.
Soo-jin: Günaydınnnnnnn. Naber ?
Sende erken kalktın demek .
I.n:  Adam akıllı uyuyamadım ki . Çok heyecanlıyım.
Soo-jin: Bende. Birlikte kahvaltı hazırlamaya ne dersin ?
I.n:  Harika olur derim.

I.n ile mutfağa doğru ilerledik. Gerekli malzemeleri mutfak tezgahına koyup işe başladık. Hazırlarken bir birimize bir şeyler anlatıyor ve gülüyorduk.  Mutfak bizim kahkahalarımızla dolmuştu . Kısa bir süre sonra her şey hazırdı . Sadece masayı hazırlamak kalmıştı. Bu sırada abilerim ve Sa- young teyze mutfağa geldiler.

Jin:  Günaydın çocuklar . Ne yapıyorsunuz siz burada ?
Soo-jin: Günaydın. Kahvaltı hazırlıyoruz .
Jimin: Neden bu kadar erken kalktınız ? Soo-jin seni biz okula giderken kaldırmak için neler çekiyoruz .
Sa-young: Gerçekten oğlum sende hiç erken kalamazsın . Ne oldu birden ?
Soo-jin ve I.n : Çünkü bu gün okula gitmiyoruz .
J-hope : Siz hiiiiiiç meraklanmayın. Ben bu okul işin en kısa sürede hall edeceğim.
I.n: Ya abi etme ya . Biz böyle mutluyuz ama.
Soo-jin: Aynen yaaaa
Jungkook: Niyeymiş o ?
Tae: Hem okula gitmez iseniz büyüyünce ne olacaksınız ?
I.n ve Soo-jin: IDOL
HEPSİ : NE ?
Soo-jin : ne var ki burada ?
Tae: Hayatta olmaz !
Soo-jin: niye ya?
Tae: Idol olursanız ailenizi göremezsiniz. Ben kardeşimden ayrı kalamam . O yüzden olmaz o kadar .
Soo-jin ve I.n: O zaman bizde oyuncu oluruz .
Namjoon: Ama yinede o okula gidilecek o kadar .
Soo-jin: Neyseeee. Bu arada Yoongi abim nerede ?
Jungkook: Nerede olacak yatakta . Her zaman ki gibi uyuyor .
Soo-jin: Tamam siz oturun be onu uyandırayım.

Yoongi abimi uyandırmak için yukarı çıktım. Odasına gittim . Uyuyordu. Ama çok tatlıydı. Bende çok geçmeden onu uyandırmaya çalıştım.

Soo-jin: Abi ? Abi hadi kalk seni bekliyoruz . Abi ? ..... Abi? ........Abi ?.....Abi? .....Abi ?

Ay yok kalkmıyor . Sanarsın ki ayı kış uykusuna yatmış. (  Aaaa benim abimde öyleee skzskzskz ) Aklıma bir plan gelmişti.

Soo-jin: Abii benim sevgilim var (!) ......

Demem ile abim yatakta fırladı. Az önce kış uykusuna yatan adam şimdi fal taşı gibi açılmış gözleri ile bana hırslı hırslı bakıyordu. Onun bu halıne kahkaha atamaya başladım.

Yoongi: Soo-jin sen ne dediğinin farkında' mısın ?
Soojin: Sakin ol abiciğim. Öyle bi şey yok sadece seni uyandırmak için yaptım ve işe yaradı da .Hem size verdiğim sözü unutdun mu ?
Yoongi: Unutmadım.   Ama yinede yaptığın çok kötü bir  şakaydı.
Soo-jin:  Özür dilerimmmmm. Ama böyle yapmasaydım kalmayacaksın. 
Yoongi: Tamam neyse sen aşağı in ben geliyorum.

Abime tamam dedikten sonra aşağı inmiştim.  Sofra hazırdı sadece bizim gelmemizi bekliyordurlar . Bende hemen yerime geçtim zaten benden hemen sonra Yoongi abimde inmişti. Kahvaltıda yine her kes sessizdi. Bu sessizliği ben bozdum.

Soo-jin: Abi siz dün akşam gece saat 3 de nereye gittiniz ?
Jimin: Nereye gideceğiz gece 3 de hayatım.
Soo-jin: Yalan söyleme abi . Dün akşam ben su içmeye kalktığımda sizin ayakkabılarınızı göremedim. Odalara baktım yoktunuz. O yüzden Tae abimi aradım ve hemen geleceğinizi söyledi. Bende oturup beklerken koltukta uyuya kaldım . Sizlerden biri de beni yatağa bıraktınız .
Tae: Aşkm rüya görmüş olmalısın. Çünkü biz dün akşam evdeydik.
Soo-jin: Ya abi hayır . Hatırlıyorum her şeyi .
Jungkook: Öyle bir şey olmadı bebeğim.

Şuan abimler bana her şeyin rüya olduğunu söylüyordur. Ama ben emindim. Dün akşam evde yoktular. Bunun peşini asla bırakmayacağım. 

Soo-jin: Abii ben rüya görmedim. Siz dün akşam evde değildiniz . Nereye gittiniz ? Bana yalan söylemeyin .
Yoongi: Gece 3 de nereye gideceğiz Soo-jin?
Soo-jin: Bende size onu soruyorum. Nereye gittiniz ?
Namjoon:  Neyse. Soo -jin gidip hazırlanın.
Soo-jin:  Abi-
Namjoon: Soo- jin geç kalacağız .

Hızla ve sinirle masadan kalktım. Abilerim şuan bana yalan söylüyordurlar.  Bana şizofren muamelesi yapıyordurlar.  Ama ben biliyordum . Bunu kanıtlayacaktım . Daha fazla durmadan odama çıktım. Şuan çok sinirliydim. Bu gün olmasa bile bunu çok yakın bir zaman da kanıtlayacaktım. Üzerimi giymek için dolabıma yöneldim . Seçtiğim kıyafeti giydim.

   (  Bunu giyiyor )

 

Saçımı da iki yana ayırıp ördüm. Saçlarımı açık bırakmayı pek sevmiyordum. Ayağıma da beyaz spor ayyakaplarımı giydikten sonra aşağı indim. Hepsi beni bekliyordur. Bende az önce olan olayı bi kenara atıp sakin kalmaya çalıştım. Bu şekilde bir şey öğrenebilirim belki . Sa - young teyzeye görüşürüz dedikten sonra çıktık. Arabaya binip şirkete doğru gitmeye başladık. I.n ile orada çok eğleneceğiz gerçekten . Ben bunları düşünürken şirkete gelmiştik. I.n ile arabadan hızla  inip abilerimin gelmesini beklemeden koşmaya başladık. Tam içeri girecek iken kapının önündeki koruma bizi durdurdu.

Koruma:Hey nereye gidiyorsunuz ?
Soo-jin: Şirkete?
Koruma: Neden ? Çocukların burada ne işi var ? Kimsiniz siz ?
Yoongi: Bizim kardeşlerimiz . Bir sorun mu var ?
Koruma : Yok efendim .

Kapıdaki korumaya ikimizde hava atarak girdik. Abilerimin bizim bu durumumuza güldüğünü duya biliyordum. İçeriye girdiğimde baya büyüktü . Biz şaşkınlıkla içeriyi incelediğimizde Jimin abimin konuştuğunu duydum .

Jimin: Eee gençler önce kimin odasına gidiyorsunuz bakayım ?
I.n: Fark etmez hepsine gireceğiz sonuçta .

Ben hala içeriyi inceliyor ve içeride karınca gibi çalışan insanlara bakıyordum. Birden omzumda bir el hiss etmem ile irkildim. Bu kişinin Jungkook abim olduğunu anlamak çok uzun  sürmedi. Jungkook abim bizim ortamızda durmuş konuşmaya başladı.

Jungkook: O zaman ilk önce benim odama gidiyoruz .
Soo-jin: Olurrrr.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arkadaşlar bölüm sonu . Aslında çok daha önceden atacaktım ama internetin gitmesi ve yazdığım bölümün silinmesi ile geç geldi kusura bakmayın. Bunun için @ Jeongin_ Yang143 den özür dilerim mesajın geç geldi. Bölüme oy vermeyi , yorum yapmayı unutmayın      
   

BTS (YN)MAFYA ABİLERİM-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin