Bayramın üçüncü gününü de boş geçemezdim, bu yüzden yeniden maraba. :)
Bundan sonra ara ara gelir bölümler biiznillah ama net zaman aralığı veremiyorum. Birkaç günde bir diyelim.
Bölüm sonuna ufak bir anekdot bırakıyorum, okuyun lütfen. :)
🎨
Yildiz.cicegi: Ne?
Biricimsiir: Ne ne?
Yildiz.cicegi: Bu ne?
Biricimsiir: Adres?
Yildiz.cicegi: Neden Mudanya'da burası?
Biricimsiir: Mudanya'da yaşıyorum çünkü?
Yildiz.cicegi: Niye?
Biricimsiir: Asdfghjklşi ne?
Yildiz.cicegi: Kafam karıştı.
Yildiz.cicegi: Maraş'ta yaşamıyor muydun sen?
Biricimsiir: Bursa'ya yerleştim.
Kaşlarım çatıldı. Yanıt vermedim mesajına. Ekranı kapattım ve kafamda tartmaya başladım bir şeyleri.
Kargoları paketleme işini bitirdikten sonra dayanamayıp telefonuma uzandım ve Kumsal'a mesaj attım.
Siz: Pişt.
Siz: Nabıyon?
Telefonu bırakıp siparişleri paketleme işime döndüm. Kalan tabloları da patpat naylonlarla sarıp anlaşmalı olduğum kargo şirketinin poşetleriyle paketleyerek üzerlerine kargo etiketlerini yapıştırmaya devam ettim.
Sıra, benden şimdiye kadar defalarca kez ürün sipariş eden bir içim şiir hesabının sahibine ait çizime geldiğinde bir süre elime aldığım tuvaldeki çizimi inceledim. Son yazışmamız, zihnimi kurcalamaya devam ederken tuvalin arkasını çevirdim ve sağ alt köşeye not ettiğim mısraları okudum yeniden.
Kendimi yalnız hissetmiyorum artık,
Bulut da Güneş'e aşıktı sonuçta...
Güneş ise ışığını aya bahşettiğinde
Toprağı ıslattı Bulut gözyaşlarıyla.k.k.
En sevdiğim şairin en sevdiğim mısraları arasındaydı bu kelimeler. Neden bu şiiri yazdığımı bilmiyordum açıkçası. Ne yazacağımı düşünsem de aklıma bir fikir gelmemişti. Tablodaki bulutlara son rötuşları eklerken, bu mısralar belirmişti bir an zihnimde ve düşünme gereği duymadan bunları eklemiştim tuvalin arkasına.
Tercih ettiğim şiirin doğruluğu da zihnimi kurcalayan düşüncelerin arasına eklenirken telefonumdan gelen bildirim sesiyle irkildim ve tuvali masaya bıraktım. Telefonu elime alarak ekranı açtım ve Kumsal'dan gelen mesaj bildirimine tıkladım.
Kumsal: İyi diyelim iyi olsun.
Kumsal: Sen nabıyon?
Siz: İyi diyelim iyi olsun.
Siz: Baksana, bir şey soracağım sana.
Kumsal: Hım?
Siz: Bir müşterin var diyelim.
Siz: Senden çok kez sipariş almış biri olsun mesela.
Siz: Ve Maraş'ta yaşıyor olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ağlama - Yarı Texting
Ficção AdolescenteBiricimsiir: Ufuk çizgisi gibi adın. Biricimsiir: Gökle yerin buluşması gibi.