9. Sone

28 4 21
                                    

Kalemime bahar getiren Yıldız Çiçeği'm,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kalemime bahar getiren Yıldız Çiçeği'm,

7 Mayıs'ın senin ruhuna kattığı burukluğu biliyorum ama buna rağmen bugüne üç senedir çok özel bir anlam yüklüyorum çünkü bugün sen doğdun. Bir insan, kendi kaleminden dökülen bir karakteri ne kadar benimseyebilirse o kadar benimsiyorum seni. Onun duygularını ne kadar içselleştirebilirse o kadar içselleştiriyorum duygularını ve o karakterden ne kadar şey öğrenebilirse, o kadar çok şey öğrendim senden, hayata karşı duruşundan, tüm nahifliğine rağmen içinde barındırdığın savaşçı ruhtan.

İyi ki doğdun ve iyi ki kalemime dokundun Dalya. Seni çok seviyorum...♡

🎨

Yildiz.cicegi: Ee?

Yildiz.cicegi: Yanıtını bekliyorum hâlâ. :')

Yildiz.cicegi: Tepkini merak ettiğimden yani...

Yildiz.cicegi: Kargo gelince bir tur da sen mi safariye çıktın acaba?

Yildiz.cicegi: Ya da şiiri beğenmedin belki.

Yildiz.cicegi: Olabilir yani hani.

Yildiz.cicegi: Huu?

Kumsal'la konuştuktan sonra içime o şiir konusunda kurt düşmüştü. Gerçekten de dediği gibi karşılıksız bir sevgiyi anlatıyordu şiir ve bunu yazmamın altından başka bir anlam çıkarır mı diye düşünmüştüm ister istemez. Adı dışında kendisine dair neredeyse hiçbir şey bilmediğimi düşünürsek, korktuğum gibi bir düşünceye kapılmayacağına inanıyordum ama birkaç dakika içerisinde mesaj atacağını beklerken yarım saatten uzun süredir dönmemesi istemsizce germişti beni.

Gerginliğimi atmak için Kumsal'a mesaj atmak, hiç de kötü bir fikir olmazdı.

Siz: Mesela sana bahsettiğim müşterim siparişini aldıktan sonra ortadan kaybolmuş olsa mesela.

Kumsal: Şiiri okuyunca kendisine ilan-ı aşk ettin sanıp gelinlik bakmaya gitmiştir.

Siz: Abart.

Kumsal: Anlat.

Siz: Siparişi geldi, bakıp bana geri yazacağını söyledi.

Siz: Baktı.

Siz: Yazmadı.

Kumsal: Yazmadıysa baktığını nereden biliyorsun?

Siz: Kargoyu almasıyla açması arasında herhangi bir son dakika gelişmesi yaşamadıysa bakmıştır.

Kumsal: Mantıklı.

Kumsal: Ee?

Siz: Ee'si, telefonun başında çaresiz bekliyorum işte.

Sen Ağlama - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin