10. Sone

21 3 1
                                    

Mayıs ayının Dalya'yı sarsan bir diğer günü bugün. 14 Mayıs...

Dalya'nın komadan bambaşka bir insan olduğuna inanarak yeni bir hayata uyandığı gün :")

Dalya aslında kazadan önceki Dalya'yla aynı Dalya'ydı fakat senelerce tutunduğu hayali ellerinin arasından kayıp giderek yerine bir hastalığı bırakınca kendisinin de değiştiğini sandı. Bu düşünceden sıyrılıp daha da güçlü bir şekilde yeniden kendi benliğiyle ayağa kalkan Dalya'm, bugünün senin için ifade ettiği buruk anlama rağmen senin için gülümseyerek yazıyorum bu satırları... :")

🎨

Alçin: Çizim yapmaktan içim şişti.

Siz: Aynen.

Alçin: Tasarımlar yetişmiyor.

Siz: Aynen.

Alçin: Masa başında oturmaktan saldalyeye yapıştım.

Siz: Aynen.

Alçin: Kalem tutarken tırnağım elime batmaya başlamış ama fark etmemişim bile.

Siz: AYNEN.

Alçin: Elim acıyor ağlicm.

Siz: Aynen...

Alçin: Sandalyeden de vinçle anca kaldırırlar beni gibi.

Siz: Aynen.

Alçin: Meslek seçimimi sorguluyorum.

Siz: Ayn.

Alçin: Çizim yapacağım diye eve kapanmaktan insanlarla diyaloğa nasıl geçildiğini unuttum.

Siz: Aynen.

Alçin: Kaç gündür dışarı çıkmıyorum.

Siz: Aynen...

Alçin: Sosyal anksiyetem gelişecek diye korkuyorum.

Siz: A

Siz: Y

Siz: N

Siz: E

Siz: N

Alçin: Odaya kapanmaktan duvarlar da üzerime gelmeye başladı. Klostrofobim mi çıkıyor ne?

Siz: Aynen.

Alçin: Çizimleri yetiştiremeyeceğim diye kaygılanmaktan da kaygı bozukluğum başladı.

Siz: Ayneen...

Alçin: Stresten modum değişip duruyor. Bir gülüyorum, bir hüzünleniyorum. Bipolar oldum.

Siz: Aynen.

Alçin: Bazı konularda da felaket takıntılı olmaya başladım obsesif mi oluyorum ki?

Siz: Aynen.

Alçin: Unutkanlık ve dikkat bozukluğu da yaşıyorum Allah'ım hiperaktivite bozukluğu değil de ne bu?

Siz: Aynneennn.

Alçin: Depresyondayım zaten orası kesin.

Siz: Aynen.

Alçin: DALYA BEN ÖLÜYORUM GALİBA

Siz: AYNEN

Alçin: Bu mesleği seçtiğim güne bolca sevgiler.......

Sen Ağlama - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin