Pov. Sunset Shimmer
Obudziłam się i chciałam iść do szkoły żeby spotkać się z Twi i oczywiście pouczyć ale bardzo bolała mnie głowa i ogl kaszlałam więc niestety musiałam zostać w domu, poszłam więc spać dalej.
Pov. Sci Twi
Kiedy się obudziłam od razu wstałam i poszłam do łazienki nie umyć po czym się ubrałam i poszłam do kuchni coś zjeść, później umyłam zęby ale miałam jeszcze godzinę do lekcji więc postanowiłam że już pójdę (ofc Twilight musi być wcześniej bo tak) poszłam więc i usiadłam na korytarzu, rozglądając się za Sunset Shimmer i resztą dziewczyn ale nie widziałam ich, poszłan więc do automatu z przekąskami u kupiłam sobie wodę bo przypomniało mi się że mamy dzisiaj wf. Była godzina 7:55 (10 minut do lekcji) i Sunset Shimmer nadal nie było więc stwierdziłam że pewnie się spóźni.
Hej -powiedziała Pinkie
-cześć, widziałaś może gdzieś Sunset Shimmer?
-nie widziałam a co? - spytała
-tak tylko pytam - odpowiedziałamO 8:05 zadzwonił dzwonek ale nadal Sunset Shimmer nie było, możliwe że nie poszła na chemie bo nie lubi chemii.
Weszłam więc do klasy i zapisywałam wszystko co dyktował. Aktualnie na chemii przerabiamy alkany alkeny i alkiny. Na szczęście ja jestem obeznana w tym temacie więc jutrzejsza kartkówka pójdzie mi dobrze.
Pov.Sunset Shimmer
Własnie sie obudziłam i bardzo mnie bolała ta głowa więc poszłam do kuchni i wzięłam tabletkę, przy okazji zmierzyłam temperaturę i okazało się że mam gorączke