Bi ses vardı ama algılayamıyordum.Alarm sesi beynimin içinde gibi ama öyle böyle bir sesdi yani,gözlerimi aralamaya Çalıştım ve öten sesi bulmaya ve sonunda elim ona ulaşmıştı.Kapadım ikisinide evet ben uyanamadığım için iki tane bakın iki tane alarm kurarak uyuyordum.Hızla yataktan doğrulup saate baktım sekizdi.yarım saatim vardı hızla kalktım başım döndü acaba demir eksikliğimi vardı bende neyse dolabımın kapağını açtım.Ekim ayında olduğumuz için bakmadan serin bir kaç birşey Aldım.O sırada ananem caydırıyordu.
"Ula poh yemeyesuce kalk da kalk. kizilcigu yemek istemiyirsan iku dakka içunde salonda ol hade bakayum."dedi
İyice hızlandım tabi popomu seviyordum çünkü. herşeyimi aldım hemşirelik üstlerimi çantama sıkıştırdım koluma takıp dağanık olan saçlarımı taradım,ve salona tam anlamıyla uçtum.Evet Gine canım anam kuymak yapıyordu yerdim hemde kuymakla beraber.çantamı koltuğa attım anneciğimin yanına gittim.Yanağını kocaman öptüğüm de güldü tabi sultanım.
"Geç kizum sofraya ananenden yiyecesun kizulcigu şimdi."dedi
Başımı onaylar anlamında salladım.Geçtim hemen annemde arkamdan kuymağı getiriyordu.Koyduğu gibi bandım ekmeği.Birden elime bir el vurunca Ağzım açık bakakaldım.
"Çabuk ye valla anannen gelecek. senun bu keyfine göre hallerunu görecek ozaman tepecek senu."
Ağzımda lokma varken konuştum."Ya anocom cıkocom şomdo yirmo dokkom var." Başıma itekledi hafifçe umursamadım. hemen saatime baktım on dakikam vardı.Hemen ayaklandım."Annecim on dakikam kalmış ben uçuyorum."Ayaklanırken annem yanıma geldi Başımdan öptü.Şımardım tabi hemen kıkırtı çıktı ağzımdan.
"Hadi benum Güzel kizum Allah'a emanet ol.Ye ordada bişuler çok yiyemedun."
"Yerim yerim sen beni düşünme."dedim Bir yandan da kapıya gidiyordum anannem karşıma çıktı beli elinde söylene söylene beni gördü. ve çatık kaşlarıyla bana bakmaya devam etti. bismillah başlıyoruz ben yandan yandan sıvamışko derken başladı bile.
"Eyy bu kız halen burdamidur?Kizum ben senu kaldirmadummu he sen halen ne ediyisin burda.Ayşee ayşe kizilcugumi geturun tepim bu akillanmaz kizu da bi akli başuna gelsun!"
Ben tabi hemen yandan yandan devamke kızım,evet altından hemen kaçtım.Arkamdan söyleniyordu ama ben çoktan çıktımıştım hemen durağa doğru hızlı adımlarla ilerledim.O sırada dolmuş gelmişti bile hemen bindim.Boş yer vardı kaptım orayı da heh misdi.saatime baktım tam on dakikam vardı beş bilemedin yedi dakikaya ordaydım.Sakinim tamam yedi dakika geçti sağlık ocağının yakınında durdu indim.Ve hemen uçtum hülyalı hanımdan da azar yemek istemezdim.Doymuştum fazlasıylan. Canım ananem sayesinde derken giriş yaptım. hemen hemşirelik üstlerimide geçirdim crops beyaz terliklerimide ayağımdan geçirdim.ve tam arkamı döndüğümde yarım porsiyon gelmişti bile hülyalı hanım konuşmaya başladı o sırada.
"Ooo izem hanım gelmeseydiniz,gözümüz yollardaydı hoşgeldiniz."dedi iğneleyici bi tonda bende yalandan tebessüm ettim.
"Tam vaktinde geldim hülya hanım bakarsanız, saat tamı tamına sekiz buçuk ve ben hazırım. yerime geçiyordum şimdi izninizle."deyip Yanından geçtim ve yerime doğru yürürken canım arkadaşım Sıla'mı gördüm o da beni gördü tabi.
"Ooo orman gözlüm gelmiş hoş gelmiş sefalar getirmiş."Evet kendileri bana orman gözlüm diyordu çünkü bana baktığında ormanın içinde kayboluyormuş.Evet bende hayrandım kendilerine o ayrı mesele,bir yandan da sırıtıyordum ne yalan söyleyeyim seviyordum bana böyle demesini.
"Hoşbuldum tatlım dedim."Öpücük attı kaptım hemen ve bende ona aynı şekilde karışılk verirken etrafta göz gezdirdim ve arzuyu gördüm.Hadi bismillah başlıyoruz Arzu konuşmaya başladı gelirken.
"İzem yukarda teyze var birtane bakabilirmisin ya?benim biraz işim var da önemli olmasa söylemezdim am..."
Hemen lafını kestim."Birşey olmaz saçmalama Arzu.Hemen bakarım ben sen işini hallet nerde teyze."
"Yukarda bekleme yerinde bekliyor,giderken tansiyon aletini yanına al orda bakarsın."Başımı onaylar anlamda sallayıp yukarı çıkmaya başladım.Yukarı çıktığımda etrafa bakındım.O sırada kolunu açmış bekleyen teyzeyi gördüm,yüzüme en içten gülümsememi koyup yanına adımladım.Beni fark etti konuşmaya başladı.
"Kizum he gel bakayum benim tansiyona bi bak kizum, başım döniyir sabahtan berudur."dedi
"Uzat kolunu teyzem önemli bir şey yoktur."dedim aynı Gülümsememle bi yandan tansiyonu ölçtüm.Düşüktü biraz tuzlu bir şeyler yerse geçerdi."Teyzem önemli bir şey yok çok şükür,tuzlu ayran yap kendine biraz da dinlen bir şeyin kalmaz."
Başını salladı."Kizum sen eminenin torinimusun?"dedi
"Evet teyzem torunuyum." Gülümseyerek
"Hee pek de güzelmissun maşAllah."dedi
"Saol teyzem senin güzelliğin." gülümsedi sevimli sevimli yerdim."Allah razı olsin kizum ben gideyum çocuklar bekliyor hayde görişiruz."dedi Ve ayaklandı "Görüşürüz teyzem bir şey olursa gel yine bakalım."Vedalaşıp gitti Bende aşağıya indim. üç kişi girdi yok dörttü evet kamufulajlıylardı sanırım askerdi.Yanlarına ilerledim gittiğimde konuşmaya başladım."Buyrun." İçlerinden biri konuşmaya başladı.
"Merhaba hemşire hanım komutanımın ufak bir sıyrığı vardı da.Bi pansuman falan yapabilirmisiniz."dedi
"Tabi buyrun yaralınız kimdi? alayım pansuman odasına."Bakışlarımı hepsinde gezdirdim.O sırada simsiyah gözlerle kesişti bakışlarım sanırım oydu.Kamufulajında ıslaklık vardı gördüğüm üzere ona bakıp buyrun der gibi hareket yaptım.İlerleyince oda arkamdan geldi kapıyı açıp içeri girdim. ilk onun geçmesi için bekledim geçince konuşmaya başladım.
"Siz buyrun oturun birde kolunuzu sıyırırsanız yaranıza pansuman yapayım." Başını onaylar anlamında sallayınca arkamı dönüp eldivenlerimi elime geçirdim.Arkamı döndüğümde kamufulajının yara kısmı zaten yırtıktı.bakmam için iyice yırtmıştı herhalde,yanına gittim yarasına baktım dikişlik bi durumu yoktu.hemen kanlarını temizleyip yaraya pansuman yapmaya başladım."Yaranız dikişlik değil, iki gün sonra isterseniz gelin ginede bir bakalım mikrop kapmaması için."Kafamı kaldırıp ona baktım yakışıklıydı vesselam,düzgün bir burna sahipti kirli sakalları ve dalgalı siyah saçları ile güzel bir çehreside vardı.Bakışlarımı daha fazla yüzünde tutmadan yarasına çevirdim O sırada oda konuştu.
"Gerek yok"dedi Güzelde bir ses tonu vardı aslınd... ne diyordum ben neyse kafamı kaldırdım bende konuşmaya başladım."Peki ozaman ilerde koridorun sonunda Hülya bardakçı doktorumuz var.Ondan pansumanla ilgili reçete yazdırmasını söyliyeyeceğim ondan alırsınız.Mikrop kapmaması için pansumanınınızı yaptırırsınız Geçmiş olsun."deyip eldivenleri çıkardım ve malzemeleri toplayıp eldivenimle birlikte çöpe attım.O sırada onunda toparlanma sesi geliyordu Arkamı dönüp ilerliyecekken onun sesini duydum."Eyvallah."dedi Ona dönüp ufak bi tebesümlen "Rica ederim buyrun." kapıyı açtım.Ve ilk onun geçmesi için bekledim.Hemen önümden geçti kapıda gördüğüm askerler burdaydı,hemen onun yanına geldiler ona değer verdiklerini hissetim.hepsi bir ağızdan iyimisin kelimeleri uçuştu.Oda
Düz bir şekilde hepsine iyiyim demişti.Az önce benle konuşan tekrar konuştu."Teşekkürler hemşire hanım komutanımızlan ilgilendiğiniz için."Tebessüm ettim hemen."Siz bizim canımız için canınız hiçe sayarak savaşıyorsunuz yaralanıyorsunuz.bizde sizin canınızı ve yaralarınıza seve seve derman oluruz her zaman her saniye ne demek."hepsi bana gözleri parlıyarak baktı. onunla göz göze geldiğimiz de onunda gözlerinin parladığını görür gibi oldum.
******Evvettttt bu benimmmm göz bebeğimim oldu hemennn siz de sevdiniz mi sevdiyseniz hemen hemen yorum bırakınnn ballarimm bugün erken attım yarında gün içinde bölüm atmaya çalışacağım opuyorummm hepiniziii öpuldunuz sevildiniz yenildinizz🥰🥰🥰🥰🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZEM
Actionİzem Özkara,26 yaşında babasını 10 yaşında kaza sonucu kaybetmiştir.o günden bu yana anannesi ve dedesinin Trabzon'nun köyünde olan evde annesiyle yaşamaktadırlar.köyün çok da uzak olmayan sağlık ocağında mesleğine devam ediyordur. Canay Dalkıran,29...