Gözlerimi kırpıştırarak açtım,beyaz bir tavanla karşılaştım neredeydim acaba en son dolmuştaydık... Bir dakika en son dolmuştaydık ve teröristin elindeydim ben sonra o simsiyah gözler...
Hızla doğrulmaya çalıştım, ama başım döndüğü için geri yattım o sırada anannemin sesini duydum.
"Kizum iyu misun?"dedi ananneme gözlerimi çevirdim.Yanında annem dedem de vardı,
"Evet anannecim iyi hissediyorum da.Ne oldu bana yani en so-OHA ANANNE SEN EN SON TABANC-"durdum elimi ağzıma koyup şok için de ananneme baktım.
"E nabacadum ben o poh yiyesuce pisluge demuştum,senu öldururum duye."dedi gözlerimi belerttim iyice.
"SEN ONU ÖLDÜRD-"ananem hemen eliyle ağzımı kapadı.
"Kiz sus öldurmedum omzina nişan almiştum.Allahtan yoksa öldureceydum valla!"dedi öfkeyle annem hemen araya girdi.
"Ya anacum tamam bı çik da kizumu göreceğum!"dedi annem yanıma dolu gözlerle gelmeye başladı.Tabi ben de durarmıyım benim de gözler dolmaya başladı.
"Kizum iyu misun he,ağrin sizun var midur?"dedi başımı iki yana sallayıp konuştum.
"Yok Annecim gayet iyiyim."dedim hala dolu olan gözlerimle,en son dayanamamış olcaklardı ki boşalmaya başladılar.Annem hemen beni kendisine çekip sarıldı.İyice ağlamam şiddetlendi,annem kafamı tutup yüzümü avuçlarının arasına aldı.
"Senu de kaybettum sandum kizum."dedi ağlıyarak hemen bende onun yüzünü avuçlarımın arasına aldım.
"Uyy sen beni yanlış bilmissun ayşe sultan,ben tuttugumu bırakmak he!"dedim egoyla annem küçük bir kahkaha atıp kafama vurdu hafifçe.
"Deli kizsun tam bir deli."dedi o sırada kapı çalındı."Gel."dedim içeriye iki tane asker girdi.Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı anlamsızca,kesin o gözlerin sahibi burda hissettik kızım valla hissettik.Hemen gelenlere baktım...evet içlerinden bir tanesi onların timinden di bir tanesi de o...Simsiyah gözlerdi.
"Merhaba müsaitmiydiniz?"dedi o sert tonu ve her daim dümdüz olan sesiyle.
"Buyrin usagum müsaitizdur."dedi dedem
"Geçmiş olsun İzem hanım öncelikle."dedi etkisinden çıkamadığım gözlerin sahibi.
"Teşekkür ederim."dedim çekingen bir şekilde.
"Ne zaman iyi hissederseniz ifadenizi alacağız İzem hanım,timim size yardımcı olacaktır."dedi kafamı salladım
"Tamam aslında kendimi iyi hissediyorum,ne zaman çıkabilirim?"dedim
"Bi iki saate isterseniz çıkabilirsiniz.Dediğim gibi kendinizi iyi hissederseniz ifadenezi alacağız."dedi tamam anlamında kafamı salladım."O zaman tekrardan geçmiş olsun İzem hanım."dedi ve çıktı,arkasından derin bir iç çektim hoş kokusu burnuma doldu.Gülümsedim bu hoş kokuyla .
"Neye güliyirsin kizum."dedi anannem imayla.
"N-neye gülecekmişim Allah Allah."dedim kekeliyerek kafasını salladı aynı imayla.
"Ee nasul hissediyirsin kenduni kizum benum?"dedi dedem
"Çok iyi hissediyorum valla dedecim...AA ben sağlık ocağına da gidemedim,haber verdiniz mi hülya hocayla Halil hocaya.Valla kızarlar he!"dedim telaşla annem konuşmaya başladı hemen.
"Salak kiz bu halinle nasul gidecedun,hem araduk geçmiş olsin dedu bide yarun gelmesun dinlensun dedu."dedi rahatlayarak derin bir oh çektim.
"Ayy anne valla boğaldum ne zaman çıkıcam yaa!"dedim o sırada içeri sıla girdi.koşarak yanıma geldi ve boynuma sımsıkı sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZEM
Açãoİzem Özkara,26 yaşında babasını 10 yaşında kaza sonucu kaybetmiştir.o günden bu yana anannesi ve dedesinin Trabzon'nun köyünde olan evde annesiyle yaşamaktadırlar.köyün çok da uzak olmayan sağlık ocağında mesleğine devam ediyordur. Canay Dalkıran,29...